Goedemiddag allemaal, IK heb goednieuws. En ik kan het zelf nog niet geloven. Maar ik ben zwangerrrrrrrr!!! Ik heb echt geen idee hoelang want ik ben net een maand geleden gestopt met de pil een zware. Ik kan het echt nog niet geloven. Maarre voor alle andere die aan het wachten zijn heel veel succes. Ik hoop echt dat we deze maand met zijn alle zwanger mogen zijn. Groetjes, en xxx blossom
Een mooi begin van de dag.........heerlijk geklust en de klusweek komt dus het blijft nog even genieten en daarna weer in de wacht. Allemaal een fijne dag gewenst en Blossum van harte gefeliciteerd he
heb vandaag al gespot... geen bruin.. meer gelig.. maar het is hetzelfde... 10 dagen na ei! dat is wel heel snel.. begint meestal dag 13/14 (1 keer dag 12.. heb toen 5 dagen gespot eer ik ongesteld werd) pffffffffffff ik baal..
Ahhhh nee Natas, niet jij ook nog!! Liek ligt er al uit Jouw cyclus MOET goed gaan. Ik blijf duimen en geeft je een dikke knuf. Kom op, nog ff hoop houden. Is nl nog niet echts spotting toch....? XXX
Nope mijn hoop is weg.. Kan wel janken, maar goed.. we zijn bezig met verhuizing.. we zijn ff aan het pauzeren bij mijn ouders.. Kon het niet laten om even t komen kijken
maar ik spot altijd.. waarom zou het dit keer met zwangerschap te maken hebben.. wat voor kleur heeft jou afscheiding dan?
Nou ja Natas... Wat is dat nou! Kan het echt niet iets anders zijn dan spotting??? Hoop het zo voor je! Mijn duimpjes ga ik anders maar eens inruilen voor een stel nieuwe, want deze doen het niet zo goed... Grts Neeke
O nee héééééééé het mag niet gewoon ! Tot het echt doorbreekt blijf ik toch nog een beetje hopen hoor ! Knuffie xxx
De eerste keer doorzichtig, geel en wit. De 2e keer doorzichtig, wit, geel,rood en bruin. Misschien had de 2e x ook wel al met de mk te maken. Dit kwam 1 1/2 week voor de mk. Alle kleuren van de regenboog dus.