Natas, kun je het wel spotting noemen dan als het gelig is? Spotting is toch bloed of gedroogd bloed. Nog niet hellemaal opgeven hoor...Snap dat dat lastig is....Dikke kus. Ps zien je ouders niet dat je hier op zit??
Hoi meiden, Nou, volgens de ovutest is het bijna zover, de donkere lijntjes geven aan dat ik snel mijn eisprong krijg. Manlief en ik zijn dus weer vrolijk gaan klussen, en dan maar hopen op een goede landing Verder gaat alles lekker, man, huis, werk en leven, dus optimaal voor een zwangerschap. ElviraR, hoe is je weekend verlopen? Groetjes,Bernadette
Hoi hoi...Hoop ook dat jullie een goede landing hebben. Wij hebben de daling ook al ingezet Weekend was fijn!! (en lekker )
Blossom gefeliciteerd meid! Hou ons op de hoogte! Natas getver wat vervelend zeg. Ik hoop voor je dat het iets anders is, maar je gevoel klopt meestal wel he? Ik debk dat ik zeer binnenkort ook in juni kom. Al 3 dagen last van ongipijn en af en toe een druppel bloed. Vanochtend alleen nog wat verwaalde bruine smurrie maar mijn temp is gekelderd dus het zal dan wel snel gaan gebeuren. Ik denk morgenochtend. Tot dan!
Blossom gefeliciteerd meid! Natas en Harley nog even moed houden hoor pas als ze er echt zijn ga je door voor de volgend eronde maar ik hoop natuurlijk op 2 zwangere dames En voor alle klusser (inclusief mezelf) veel klusplezier
Lief spijkervrouwtje maar ik denk dat jullie me morgenochtend hier zien. Maar voor nu ga ik er van door. Wachters wacht ze en klussers klus ze! Tot morgen!
Houd in de wachtkamer voor mij ook maar vast een stoel vrij....Denk dat ik morgen kom broeden Harley...hoop dat je hier niet naar toe hoeft, maar tempdaling en spotting is geen goed teken...Jammer hoor..
hihihi ja wel maar mijn ouders weten dat we bezig zijn dus dat is niet erg! Ik weet niet of ik het spotting mag noemen.. maar het leek er wel op alleen wat geliger.. @Janne.. ok, het mijne is ook gelig en doorzichtig af en toe.. @Neeke.. hoe gaat het bij jou? @Harley... balen he.. al je hoop direct weg als er spotting komt en die tempdaling is meteen nog een klap.. ik duim voor je @ stien.. je bent lief @Anabella.. bij jou was het wel positief he!! Ik ga er maar gewoon vanuit dat het game over is.. dan kan het altijd meevallen!
Ik kom maar naar juni. Ben zojuist ongi geworden . En wel na 23 dagen. En dat terwijl ik voor we met klussen begonnen altijd rond de 26 dagen zat (maar goed, toen hield ik het natuurlijk ook niet zo goed bij). En nu was het 28, 27, 27. We hebben met klussen dus ook nog eens gemikt op de verkeerde dagen. Maar goed, in juni gaan we het anders doen. Zowel rekening houden met een korte als met een langere cyclus. En misschien temperaturen.. hoewel ik dat ook wel snel vind voor een vierde ronde Groetjes, Jetteke
Ik heb gevoel dat deze ronde aan mijn neus voorbij gaat... Ik heb namelijk bruine afscheiding! DIt had ik de vorige keer ook en kreeg later de op bezoek! Liefs, An
Ohwww ik hoop dat alle voortekenen van een ongesteldheid toch GEEN ongesteldheid worden, en dat ze stiekem toch lekker bij een zwangerschap horen. Ik duim voor jullie! Ik had zelf vandaag opeens last van duizeligheid. Ik zat gewoon op een stoel iets te vertellen, dus niets aan de hand, en opeens helemaal dizzy... Maar paar tellen later was het ook alweer voorbij, en verder de rest van de dag nergens last van gehad. Vreemd hoor. Ik had wel gewoon goed gegeten, dus daar lag het niet aan. Maar het zal wel niets te betekenen hebben. Probeer misschien teveel overal iets achter te zoeken.... Weltrusten! Liefs
Hoi Natascha, Ik zat bij dit Forum omdat ik dus 9 mei nog 2 dagen iets bloedverlies heb gehad. En ik heb dat maar gezien als me menstruatie. En nu blijk ik toch zwanger te zijn. Dus je moet echt de moed niet opgeven het lichaam van ons (vrouwen) zit echt raar in elkaar. En wanneer je het het minst verwacht is het ineens zo ver. Heel veel sterkte en blijf positief. Geldt natuurlijk voor iedereen. Groetjes, Blossom
Nou hier ben ik dan. Officieel een juni nodder! Eigenlijk vind ik het niet eens zo erg. Ik ben blij dat ik deze rare cyclus kan afsluiten en gewoon verder kan. Nieuwe nod: 22 juni. Ik ben benieuwd wat juni me gaat brengen. Zijn er nog dingen waar ik van op de hoogte moet zijn voor ik me binnenkort weer in mn klusperiode stort? Nog nieuwe zwemmervanghulpmiddelen of duivelverdrijvers uitgevonden? Ik zie het wel, voorlopig eerst maar mn ongi afwachten. Na het weekend moet ik daar al bijna vanaf zijn.
Ja ook ik doe mee voor juni...op naar ronde 4..ronde 3 slaan we over want vriendlief is op oefening in het buitenland
Hallo Natas, Temp vanochtend 37.2 en dat is voor mij te laag voor een zwangerschap, tenminste vorige twee keer bleef-ie 37.3... Voor mij dus ook einde van deze ronde. Denk dat ik meteen maar NOD juli start want over zo'n week of twee is mijn mannetje een hele week van huis Hoe is het bij jou meid, spotting hopelijk niet doorgezet??? Heb m'n duimpjes ingeruild voor een paar nieuwe, hopelijk doen deze het beter *duim* *duim* Grts en fijne dag allemaal, Neeke
Helaashelaashelaas.. ik heb buikpijn en had net veel bruine afscheiding..is echt heel vroeg voor mij.. misschien heb ik een keer een luteale fase van 14 dagen, dan klopt het een beetje.. want meestal heb ik dit zo'n 3 dagen.. al voelt het alsof ik nu al ongesteld word. Ik wacht op het bloed en dan is ronde 11 een feit. @Harley.. @Neeke, het zal toch niet op 0,1 graad aankomen? groetjes