Ja, da's waar. Dat zeggen wij ook weleens. Die en die gaat dan al trouwen. Maar als ik dan ( op diezelfde datum) pas zwanger ben.
dat heb ik nu jeetje als ik nu zwanger ben en dan 12 juni op vakantie hoe gaat dat vorige zwangerschap erg moe en last van mijn rug en wij gaan met caravan
goedemorge meiden, hier was ik ook weer fftjes We zijn weer druk aan de klus hihihi voorlopig blijft het ook zo aangezien dat mn cuclus lekker zn eigen gang gaat en heb nu op mn banner de kortse cyclus aangehouden!! Dus zie het allemaal wel. eigelijk verder nog niet zo veel te melden voor vandaag! Liefs deesje
wij zijn 9 jaar samen, wonen 2 1/2 jaar samen en sinds januari gestopt met de pil en maandag gaa we trouwen HIhihi een hoop te doen dit jaar
Ach iedereen begint bij dag 1 hoor! En jij bent toch ook iets ouder en je heb toch al een kind. Of vergis ik me nu?
ik heb al 2 kids 13 en 11 zoon en dochter uit een huwelijk van 12/5 jaar (14 jaar samen)en mijn mannetje een zoon van 6 (huwelijk 7 jaar )
En wij zijn nu 4 jaar bij elkaar, kennen elkaar 7 jaar en zijn 30 december 2004 getrouwd. (Dus ook niet in juni ) Marian
Jeetje wat heb ik teweeg gebracht met mijn vraag. Eigenlijk zou iedereen dat onder zijn banner moeten zetten! Ga ik zelf nu doen.
Wat is je vruchtbare periode Laatste menstruatie: 25 mei 2006 Cyclusduur: 30 Meest vruchtbare dag: 9 juni 2006 Eisprong dag: 10 juni 2006 Innesteldag: 15 juni 2006 Positieve bloedtest mogelijk 20 juni 2006 Positieve thuistest mogelijk 24 juni 2006 zo dit is mijn rijtje voor de maand Juni , mijn NOD zal vallen op 24 Juni dus wordt een late NOD er in het topic.......GREEEEEEEEEEEEEEEEETZ liek.
jammer natas het zag er geloof ik goed voor je uit he? en harley we gaan beetje gelijk weer op wordt het samen weer spannend einde juni ook...
HAHA valt mee hoor Janne, ik probeer het wel maar het lukt niet altijd zeg dus heb het van mij af gezet. net zoals ik dacht een kindje wel te kunnen plannen maar ik vind het altijd leuk om zo`n rijtje te lezen .
Ik heb me nu er bij neer gelegd en van daan denk ik: het moet bijzaak zijn en geen hoofdzaak. Het leven draait ook wel zonder kindje
Zekers Weten Janne ik heb dat ook hoor ik geniet ook zonder het feit dat we een kindje hebben hoor. mijn , onze tijd komt heus wel . ik ga strakkies lekker nog vakantie doen in sept.
Wij gaan ook in sept, maar het is wel afhankelijk of ik zwanger ben. Het wordt dus een mega late last minut Ik wil zeker weten niet zwanger zijn. Stel dat het weer een mk wordt.
Onze planning is om met kerst en oud en nieuw weer naar Bali te gaan! Maar goed, als ik zwanger mag worden deze ronde weet ik niet of dat nog wel zo verstandig is.... We zien het wel! Marian