@Ster: Lief!! Maar geloof er zelf niet meer in, zo'n temperatuurdip heeft nog nooit wat goeds voorspeld bij mij... Neeke
Dames gister hadden we het toch over ons trouwen. Nu ben ik benieuwd wat iedereen met zijn jurk heeft gedaan. Willen jullie onder mijn topicje ( wat heb jij met je trouwjurk gedaan?)daarover schrijven?
hoi iedereen, ik kom hier ook nog een beetje meebabbelen. Heb vroeger al veel meegedaan op de Nod-forums, maar toen ik vanaf mijn verwachte nod in april steeds maar negatief teste, ben ik gestopt met dit forum voor eventjes. Ben vorige week maandag naar gynaecoloog geweest omdat mijn cyclus toen al 56 dagen was, en na bloedonderzoek bleek ik vorige week donderdag mijn ei te hebben! Net op tijd geweest dus! Dus lekker geklust vorige week en wat is er nu gebeurd? Gisteren heb ik een bloeding gekregen! Niet heel veel, vooral bij het afvegen. Vanmorgen ook nog een beetje en nu niets meer... Dus 8 dagen na mijn ei. Dus nu heb ik weer hoop, zou dit een innestelingsbloeding geweest zijn? Ben alleszinds alweer een pak beter gezind. Ik kan weer meetelllen met jullie . Kan alleen geen banner meer zetten, met die cyclus van nu al zo'n 67 dagen! @ janne: ik heb geantwoord op je topic hoor! @ al de rest: ik ga wat tijd nodig hebben om alles hier bij te benen, wil iedereen gewoon al veel afwachtsucces toewensen, en proficiat bij wie het wel al gelukt is!
Hee Ilse Welkom terug dan maar! ik hoop voor je dat het de innesteling is hoor! ik ga heel hard voor je duimen! liefs Moontje
Ach meissie, wat vervelend voor je. Als het dan toch mis is, laten die dan maar snel komen, dan kan je tenminste ook weer snel aan de nieuwe ronde beginnen. Al dat wachten is ook maar niets toch? Dikke knuffel terug
Nou deze doos blijft nog maar in Juni hanger voor het eerst in 10 maanden heb ik een korte cyclus.. 25 dagen! Mijn bruine afscheiding is net rood geworden.. nu nog doorzetten.. op 2 x 29 dagen na.. heb ik elke keer cycli gehad van boven de 31 dagen.. ik heb mijn maansteen maar afgedaan.. want nou slaat het een beetje door hahahahah
Potver zeg Natas Wat een klotezooi (en ik zet er geen verbergtekens tussen!) Dus het is echt je ongi wat door aan't breken is. Niet leuk meer hoor Wordt nu toch echt eens tijd.... Hoe was je cyclus voor de pil? Is bij mij al heeeel lang geleden, maar ik meen dat die bij mij niet echt regelmatig was. Nu is mijn cyclus ook ineens gekke dingen aan't doen. Zal de pilzooi dan nu pas uit het lichaam zijn? Heel veel sterkte en een superdikke knuffel en kus van Elvira
Thanks liefie.. Tja kan er helaas niks anders van maken! en dat met een temp van 37,0 graden Voor de pil was ik gewoon regelmatig eigenlijk ben bij elkaar niet zo heel lang aan de pil geweest.. ook nog met een tussen stop van 3 jaar.. en ook toen was ik regelmatig.. Vreemd blijft het wel! zou het met de lente te maken hebben? of met een fanatieke maansteen? Ik voel me eigenlijk ok..ben donderdag al een beetje verdrietig geweest.. we gaan weer door! ik heb nog 2 pendels voor juni staan beide voor een jongetje! groetjes
Gelukkig voel je je al wat minder verdrietig. Ik heb die maansteen 1 maand gedragen en toen had ik ineens een vele kortere cyclus (24 dagen) Heb hem meteen in een hoek gegeooid (alhoewel ik natuurlijk niet weet of het daar aan lag). Vorige maand ineens vroeg ei (dag 11) en cyclus weer meer in richtin (26 dgn) En nu ineens ei pas op dag 16 Weet ook niet waar die lichamen mee bezig zijn. Wel vreemd dat je temp nog zo hoog is Heeft je ongi al echt doorgezet? Bij jou daalt je temp meestal toch ook al van tevoren? Nogmaals dik knuffie. Neem maar iets lekkers vanavond (doe ik ook wel hoor hahahaha)
hihihihi ben aan de lijn hahahaha Neem jij maar wat lekkers voor mij! maansteen draag ik al maanden, dus of er echt verband is weet ik niet. Nee het is nog niet doorgezet.. en mijn temp was vanmorgen nog heel hoog. 37... daarom vind ik het allemaal heeeeel raar! Maar bij rood is er bij mij geen weg meer terug hahahahah
Ok Ik zal wat lekkers voor je nemen. Kinderchokolade goed? Wel vreemd idd. Tja, je weet niet of er echt geen weg terug is toch. Je bent tenslotte nog niet zwanger geweest. Verder nergens last van? Maar jij kent je lichaam het beste. Je zult vast voelen of het ongi is....Balen blijft het Maar snel door naar je nieuwe ronde. Hoop dat die geluk brengt! Gaan jullie trouwens deze maand al naar de huisarts? XXX
Nu we in rond 11 zijn beland heb ik zoiets van we kijken nog wel even hihihi ik zie wel... misschien over een paar weekjes.. kinderchocolade is prima!! dank je voor je lieve woorden!
Jee Natasja dan doet jouw lichaam even maf als 't mijne vorige maand, werd ik ook ongi met een temp van 37.0 !!! Zo erg balen meidje ! Dikke knuffel van mij xxx
Ik had juist afgelopen cyc op de dag dat ik ongesteld werd een lage temp. terwijl hij bij mij altijd hoog blijft en na een paar dagen pas laag wordt. Wat zitten vrouwen ingewikkeld in elkaar ( heeft m'n manneke toch gelijk )
Aaahhh Natas, wat rot voor je. Nu ben jij ook wel eens een keer aan de beurt om zwanger te worden, ik gun het je zo. Laat ronde 11 dan maar snel komen toch? Sterkte en dikke knuffel. Bibi
He Natasja, rot hoor, alweer een maand voorbij. Gelukkig kijk je zelf al weer positief vooruit!! Knap hoor. Karin