Gatverderrie Natas, kom nou maar door met dat rood, dan ben je er maar vanaf.... balen! Harley, lijkt me toch wel fijn om het dan toch bevestigd te krijgen, dat je gevoel gewoon klopte. Ook al had je natuurlijk liever "gewoon" zwanger geweest. Ik duim voor iedereen hier dat dit jullie maand wordt!
Hier viert de buikpijn weer hoogtij ! Dus heb net een kanjer ve stuk fondant chocolade naar binnen gewerkt !!! Hoop dat dat afschrikkend genoeg is !
he harley dat is wel jammer dat het de vorige keer niet goed gegaan is. kleine troost voor wat het waard is dat jullie wel goed bij elkaar passen dat het eitje bevrucht is geweest. ik heb ook 1 keer een heel vroege miskraam gehad met ontzettende pijn. onwetend als ik was realiseerde ik me pas later dat het echt niet normaal was, op dat moment was ik alleen maar er doorheen aan het komen, maar later dacht ik dat het toch wel een beetje positief was. en nu zwanger dus dat het bij jou ook zo snel zo goed mag gaan. he jammer natas. daar is ook geen pijl op te trekken. wel erg raar dat je temp hoog blijft. is dat normaal ook zo dan? bij mij ging hij altijd net voor mijn ongi naar beneden, maar ja, ik weet ook dat iedereen verschillend is. hoop gewoon dat er nog een kansje is voor je deze ronde.
Hahaha heeft geholpen!! Dank je... He Harley, wat balen zeg. Hoop dat deze frisse start je veel geluk laat brengen. Voor de rest blijf ik uiteraard ook duimen...
Jammer Indey....suc6 hier in juni! Ik ben helemaal blij...had vandaag weer prijs met mijn paardje Voel me hier een stuk beter door. Ga proberen eens wat minder bezig te zijn met hopen dat het gelukt is. Dat die baby maar wacht als ie niet wil komen (zegt ze stoer ). Ik ga me lekker op mijn paardje storten, want die is op dreef.....
Gefeliciteerd!! Dat had ik van de week ook Elvira. Dat kindje wilt toch niet bij mij zijn. En er is wel meer in het leven. Lekker reizen bijv. Dat zei ik hel stoer. Totdat ik weer een bekende in het dorp tegen kwam met een wagen ( notabene veel jonger dan ik, dat steekt! )
Welkom indey Hoi ElviraR, ik wou dat ik me gedachten eens op wat anders kon storten. ik zei vorige week nog stoer dat ik dat idd ging doen maar er komt niet veel van terecht. En helmaal niet als je beste vriendin dan ook nog eens verteld dat ze zwanger is. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het haar met heel mijn hart maar................. IK WIL OOK Toch maar een paard aanschaffen dus Liefs, mussie
Hahaha ja wie weet moet je idd een paard aanschaffen hihihi. Nee flauewekul; er zijn zat andere dingen waar je je mee bezig kunt houden...Ik heb een tijdje gehad dat ik zelfs niet meer zo graag paard reed. Mijn paard ging slechter lopen en het dipcirkeltje was rond. Uiteraard wil ik ook ontzettend graag, maar het is gewoon niet af te dwingen. En om nou te gaan mokken, daat wordt je ook niet zwanger van. DUS ben ik weer wat meer aan mijn paard gaan doen. Die gaat nu erg lekker, wat me weer blij maakt Hierdoor heb ik nu zoiets van; ik kan lekker de hele zomer nog wedstrijden rijden en promoveren naar een hogere klasse. Daarnaast staat ook de vakantie eind juli voor de deur. Kortom allemaal leuke dingen. Nou als die baby me dan niet goed genoeg vind, dan wacht ie maar totdat ie me wel goed genoeg vind....En anders gaan we hem via de dokter wel even opzoeken na de vakantie Ik zit nu dus ff lekker in mijn vel, maar weet echt wel hoe jullie je voelen hoor....
Ik ben 30 Vindt je het niet eng om op vakantie te gaan als je zwanger bent? Ik wil zeker te weten niet zwanger zijn. Stel je voor dat ik weer een mk krijg in Timboektoe of zo
Je hebt helemaal gelijk meis, als je het kan is dat natuurlijk altijd beter! Wij willen ook graag op vakantie maar hebben nog niks geboekt. Ik heb nl 2x een mk gehad en idd janne daar wordt je niet vrolijk van. Ik ben dan ook veel liever thuis maar........................ je moet ook proberen positief te blijven. Het gaat toch niet altijd fout? Dan stop ik nu gelijk Het is zo dubbel, aan de ene kant heb je ook je rust en ontspanning nodig en moet je niet je hele leven daar vanaf laten hangen. Maar aan de andere kant ik spreek uit ervaring mocht je zwanger zijn en het gaat mis, geloof me dan ben ik het liefste thuis. Vandaar dat we dus ook nog steeds niks geboekt hebben. Maar mijn hartje zegt voor 80% ga lekker op vakantie. Hum, moeilijk hoor,zucht. 30 jaartjes jong wat een heerlijke leeftijd janne hum, ik zeg een paar x hetzelfde, nou dat is wel duidelijk dan he waar ik het liefste ben,
Anders gewoon last minute boeken? En tja, je kunt gewoon niet alles plannen. Mocht zoiets je overkomen op vakantie, dan is dat heel vervelend, maar soms moet je stappen gewoon durven te zetten. Uiteindelijk komt alles wel op zijn pootjes terecht. Snap ook wel dat je dan liever hier in NL bent, maar ja in andere landen vinden ze zonodig ook wel een oplossing. En thuis kun je je daarna ook weer laten controleren. Mijn advies: Ga lekker op vakantie en geniet!! De rest komt vanzelf goed!
Wij boeken ook op het laatst. ik heb wel al de hele vakantie gepland. Wij kopen altijd alleen een ticket en reizen dan zelf door een bepaald land. Maar in die landen zie ik liever geen ZH. Je weet maar nooit met al dat bloed.
Ja, zo doen wij het ook. Gewoon gaan voor een last minute. Verder moeten we het allemaal maar afwachten. En genieten is ook erg belangrijk. We weten wel al dat we graag naar Turkije willen. Verder zien we het wel. Waar willen jullie graag heen?