Leuk dat je het even vraagt niet schrikken hoor ik heb een dochter van 11 en een zoon van 9 en wilde al veel eerder een 3de maar door medische problemen bij deze 2 is het niet doorgegaan en wilden ook niet meer maar tot dit jaar en zei hij ik zou nog wel willen en jij ik wilde ook en begon wel te kriebelen dus en zo is het gegaan Indey
Ik schrikken??? Ik hoop dat je niet schrikt als ik vertel hoe oud mijn zoon is Ik wilde ook al veel eerder een 2e maar vriendlief was er nog niet aan toe(zoon is uit eerdere realtie) Nu ik 2x een mk heb gehad heeft hij toch wel zoiets van,grrrrrr. Maar daar is nu niks meer aan te doen helaas.
hey mussie vertel het maar hoor en anders doe je het maar in mijn pb zou het leuk vinden om het te weten Liefs Indey
Hihi, nee hoor is geen geheim. Is juist iets waar ik heeeeeeel erg trots op ben Hij is net 17 geworden en hij is echt een kanjer!!! Hij vindt het vreselijk dat het nu 2x mis is gegaan en leeft enorm met ons mee. Aan de ene kant heel fijn maar aan de andere kant heeft hij nu wel echt het besef van ons verdriet en dat vinden wij weer heel naar dat hij dat mee moet maken. Ik had het zo graag anders gezien Maar je doet er helemaal niks aan. En ik ben erg dankbaar dat ik hem heb mogen krijgen. Het is echt een lieverd en iedereen mag weten dat ik erg trots op hem ben Hum, dit lucht ook lekker op Maar goed meis, ik vind het erg lief dat ik je anders een pb had mogen sturen, dankjewel. Liefs, mussie
Hoi Mussie DAt is een een hele mooie leeftijd en heel fijn dat ie meeleeft maar ja het is moeilijk om het verdriet dat hij dan moet mee maken dat het mis gaat en dat is voor zon jongen ook niet makkelijk En hij hoopt natuurlijk ook nu elke maand dat het lukt en vind het zo lief dat ie zo aan jullie denkt en goed ik weet niet hoelang jullie er nu mee bezig zijn maar dit was voor ons de 1rste ronde en wat ik nu meegemaakt heb 2 weken lang die kwalen en gister en die dagen ervoor het begon ritueel te worden naar de wasbak en vanmorgen had ik het ineens niet meer heel gek en plots zonder dat ik die ongi kenmerken had toch ongesteld worden en volgens mijn man had ik een vruchtje bij me maar dat zou dan die kwalen bevestigen maar ik probeer het van me af te zetten en ga door naar mijn volgende ronde en ik wens jou ook heel veel sucses deze maand Indey
Nou pffff heb weer een dag uitstel van executie.. mijn temp was vanmorgen wederom hoog... 4 dagen spotting achter de rug.. met zaterdag- en zondagavond zelfs rood bloed.. vanmorgen dacht ik toen ik op de thermometer keek : HUUUUUUH?? nou zou het morgen dan zo zijn?
Nou Natas wat vaag zeg! Ik blijf toch nog even doorduimen voor je hoor! (en anders doe ik het gewoon stiekum als je er geen vertrouwen meer in hebt hihi) Suus balen hoor die rotduivels! Succes deze ronde! Elvira gefeliciteerd met je prijs! Goed nieuws! Ik heb teveel gelezen en ik ben de helft vergeten Iedereen succes! Ik heb zo cursus van mn werk dus ik kan niet blijven maar ik wilde toch even mn snoet laten zien. FF kijken hoe het met jullie gaat. Mijn ongi is bijna weer weg nog een dagje denk ik en dat wordt het weer gezellig! Weet iemand hoe het met Nies is?? Ik zie haar nergens meer!
Dat had ik ook Harley. Ik dacht eergister ook al waar is ze? Ze is een poos weg. Wel jammer hoor. Ik mis haar ook.
spannend natasja ik duim voor je en ik ben nu ook begonnen met temperen en heel benieuwd wat het gaat brengen en als ik iets wil weten vraag ik het Liefs Indey
Hoi Natas, Wat vaag allemaal zeg! Ik ga toch voor je duimen..... Ik heb ook al een paar dagen bruine afscheiding, gisteren bij het afvegen rose-achtige afscheiding, dit heb ik maar 1 keer gehad.... Ik weet het niet meer hoor Liefs An
Hej iedereen Mag ik er ook nog bij? Ik moet normaal gezien woensdag mn ongi krijgen Meestal heb ik nu al last van PMS.. maar die is nog niet te bespeuren Veel succes iedereen!!
Hoi meiden, Ik ben de afgelopen dagen steeds overvallen door een vage misselijkheid die steeds weer terugkomt. Zijn er meiden die dit ook al zo kort na hun eisprong hebben gevoeld en zwanger bleken te zijn? Ik ben vandaag ook doodmoe, en heb het klokkie rond geslapen, iets wat ik nooit doe. Maar goed, ik ben ook een beetje verkouden, verstopte neus en hoofdpijn. Wat denken jullie? Groetjes, Bernadette
Hou je ook je temp bij? En hoe is die? Ik ben altijd misselijk na mijn ei: zwanger of niet zwanger, dus aan mijn antwoord heb je niet veel he