Hey Elvira hoe gaat jouw bergje vandaag ? NOg steeds up ? Plaats 'm expres hier nog steeds met me andere banner
*gluur of stientje alweer binnengesneakt is of dat ze nou definitief uit de NOD-topics gaat verdwijnen* hmm zie ngo niks!
Ik zal nog even hoop blijven houden Ooievaar....maar verwacht er niets van.Heb nl ook het idee dat mijn baarmoedermond al zachter en lager is...
Hallo allemaal, Mijn NOD zou zijn 10 juni 2006, en dan ben ik uitgegaan van een cyclus van 38 dagen. We zitten in ronde 3. Groetjes, Jorietje
hihi elke keer als ik kijk heb je weer een andere avatar Ooievaar. Zijn wel leuk hoor. Zitten er eigenlijk alweer meiden in de klusperiode? Veel succes dan!
Even een domme vraag tussendoor Als je ongi moet worden , ligt je baarmoedermond dan hoog of juist laag ??? Die van mij staat nu namelijk vrij hoog ( kom dr helemaal niet meer bij ) en ik kan me niet meer herinneren hoe dat vorige maand was Groetjes Joyce
Ik kom hier even dag zeggen ! Damn die biefstuk plakt nu nog aan me TUUUTTTT !!! Hardnekkig spul ! Voorlopig nog met deze banner maar morgen vast en zeker met de nieuwe devilbanner ! Dit blijft echt nt duren zeker weten !
Ik sluit mij ook bij jullie aan, gezellie. Ik ben vandaag ongesteld geworden, mijn nod is 4 juni (bij een cyclus van 28 dagen) ik ben benieuwd!! Ik hoop dat dit een vruchtbare maand wordt . Groetjes van Senna
Whahahahaha die Stientje met haar biefstuk op der TUUUT whahahahah Maar wees getroost , je bent vast niet de enige die een nieuwe banner mag gaan aanmaken binnenkort Groetjes Joyce
Hoi meiden, weer even een berichtje van mij! Ik weet niet of het toeval is of niet, maar afgelopen maand heb ik dus ovulatietesten gebruikt en vanaf dat ik een heeeel licht streepje zag elke dag geklust tot ik geen streepje meer zag. En zie het resultaat. Misschien een idee?
Bij mij werkt dat niet hoor. Wij klussen altijd rond de eisprong en de ene keer is het wel raak en de andere keer niet. Niet zo mooi om en om natuurlijk (al zou dat wel leuk zijn).