Je mag zeuren hoor, doen we toch allemaal En ik blijf ook voor je duimen, misschien dat al die duimen wel helpen Ik hoop het zo voor je. Liefs, mussie
Hai mieden, Vandaag ongi gewordn na 3 dagen overtijd te zijn Ik heb er flink de pé erin Op naar ronde 8 dan maar. Mijn volgende NOD is tijdens de vakantie in Kroatië. Ook wel speciaal.....Zal ik een testje meenemen???? Als ik het bij voorbaat dat doe denk ik wees niet zo positief als ik geen test meeneem dan word ik gek als ik wel een NOD heb.... Eerst nog maar aan het klussen... Groetjes Mariska
Ja hoor Mariska, neem een test mee. Dan kan je daar altijd nog zien of je hem, indien nodig, gebruikt. Stel dat je wilt testen en je moet zoeken in een Kroatische drogist/ apotheek... Ik had er voor de zekerheid 2 mee op vakantie, helaas niet gebruikt.... Jetteke
Mariska mijn NOD is ook midden in mijn vakantie in Italie en ik neem ook gewoon 2 of 3 testen mee hoor. En dat geeft toch niks dat je positief bent, ben ik ook hoor. Het valt nl toch altijd tegen als je ongi wordt kun je beter de rest vd maand maar positef zijn Veel succes deze ronde!
en ik blijf natuurlijk ook duimen Ik zou wel een testje mee nemen. Zou toch onwijs leuk zijn als je daar test en het is BINGO Maar nu is het natuurlijk onwijs balen dat de hun weg weer hebben gevonden Meis, probeer positief te blijven, proberen wij ook Liefs, mussie
Natasja, Nog steeds niets aan de hand??? Heb even een paar dagen gemist en dit is sneller dan alles teruglezen, want het tempo ligt altijd hoog, 1 dag gemist betekent heeeel veeel teruglezen Liefs Astrid
Nou ja zeg, wat is dat nou toch?????? Hier nog een duimsoldaatje erbij voor je hoor! En Duchess: ik had allemaal kwaaltjes die ik normaal gesproken niet had, en de kwaaltjes die ik normaal wel heb voor ik ongi wordt, had ik juist niet.... Maar goed, ik denk dat het inderdaad voor iedereen anders is. Ik duim in ieder geval voor je!
Potverpietjes Natas....dit is niks! Kom op lijfje; geeft Natas eens duidelijkheid :x Zo, ik heb boos gekeken. Hoop dat ze luisteren
asjuh komt hier ff sjaggo doen .... men wat kan een mens ine van humeur veranderen zeg pfffffff maar gelukkig dat het niet aan mij ligt zou slapen helpen
Ik kon het niet laten, en heb nèt een CB test gedaan. Ik had natuurlijk beter een paar dagen kunnen wachten, want ik zie een heel vaag verticaal streepje..... Of zie ik nu gewoon de lijn waar het streepje zou moeten komen? Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Ik denk dat het een vaag lijntje is. Als ik de test in mijn handen hou en mijn handen strek, dan zie je het iets beter. Helaas heb ik geen digitale camera anders zou ik hem even laten zien, konden jullie mee-beoordelen! Nou, wachten maar weer, en over een paar dagen gooi ik er nog een test tegenaan. Heel veel sterkte alle anderen die ook wachten! Liefs
Hey Sheepie erg he dat we niet langer kunnen wachten en dan is het negatief we weten het wel maar toch sterkte meid ik duim voor je Liefs Indey