Sheepie spannend!!! Wanneer ga je weer testen? Duchess je klinkt mij behoorlijk zwanger in de ogen (hihi sorry) Ik zou gewoon zo snel mogelijk een test doen dan ben je tenminste uit die onzekerheid! Trouwens woon je in Marmaris? Leuk! Daar ben ik op vakantie geweest! Natas aaahhhh wat echt gedoe!!!! Ik duim enorm hard voor je en ik laat iedereen die ik tegenkom vandaag hetelfde doen! Kom op mensen iedereen duimen voor Natas! Het is voor het goede doel! Met mij alles goed! Ik blaak van he zelfvertrouwen dat het een keer goed gaat komen met mij! Blij!
Goooodmorning! Hier bruin weg.. nog steeds.. gister heel erg lage rugpijn gehad..en pijn in mijn linker lies.. dacht dus weer ongesteld te worden vanmorgen.. wederom bleef mijn temp hoog... Heb verder geen kwalen.. zelfs mijn borsten doen geen zeer meer.. (al heb ik daar 's avonds meer last van) Morgen dan? Thanks for all the duimpjes!
ik werd de vorige keer op dag 30 ongi.. das morgen.. maar daarvoor had ik telkens 31 dagen dus werd ik ongi op dag 32.. weet niet goed waar ik vanuit moet gaan.
Maar ik ga van de temp uit.. zonde van mijn testen als het toch omlaag gaat.. mocht het hoog blijven dan ga ik wel testen.. maar ik denk nog steeds dat dat niet hoeft..
hmm ik vind dat wel een quoteje van de maand waar spijkervrouwtje of niet soms? kan zelf iig wel beetje positiviteit gebruiken ben echt in een k*humeur en maak geloof ik overal een beetje een zooitje van maarja.. wachten op zondag maar weer he zal wel weer niets zijn.. (eh ja positief dus) wel af en toe misselijk en dergelijke maar voel me over het geheel genomen toch niet zo tof.. dus geloof niet dat dat veel betekend *duim nog even voor natasja* schiet niet op daar he zal vanavond asl ik richting supermarkt loop even wat goeie vibes jouw kant op sturen tegen de tijd ik thuis ben.. ben ik vast weer vrolijker en kan ik wel weer wat goede vibes afstaan aan andere mensen
nou meid ...klinkt anders toch wel erg goed ..heb zo het idee dat ze weg gaan blijven ...ik duim voor je
Hoi Butterfly Welkom bij de club en zien wel weer wat de uitslagen zijn mijn nod is 25 juni Veel sterkte toegewenst deze maand en ook uiteraard die andere meiden @natasja zoals ik het gelezen heb krijg ik hoop voor je meid en wens je sterkte toe ik duim voor en voor de meiden die nog in de race zitten Liefs van Indey