Elvira zodra je er een hebt gevonden wil ik het weten hoor! (moet je zelf uitvinden en er patent op aanvragen! Big business!)
Wat een idee Heb me al rotgesurft op marktplaats, maar niemand heeft er 1...Wil er best een paar uur voor rijden hoor
Ik voel ook allemaal dingen. Had ten eerste een hele raare korte hevige ongi van 2/3 dagen; gewoonlijk (ook na de pil) gewoon 4/5 dagen normaal. Volgens schema zou 1 juni mijn ei zijn. Nu heb ik al sinds gisteren krampen in mijn buik (soort ongi pijn, maar niet helemaal). Na de klus gisterenavond was het weg, maar nu weer terug. Ben ook misselijk. De ovulatietestjes geven nog niets aan, maar zou dit de voorbode van mijn ei kunnen zijn? (voordat ik 16 jaar geleden aan de pil ging had ik ook wel eens vreselijke pijnen rond m'n ei, maar da's eigenlijk al wel zo lang geleden dat ik niet meer weet of dat hetzelfde was...).
Amai, als je hier 2 dagen niet komt, moet je nu echt verschrikkelijk veel bijlezen... ! Natasha, ik duim voor je hoor. Is vreselijk om zo in onzekerheid te zitten. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Heb 18 mei mijn ei gehad (bepaald uit bloedtesten), flink geklust, dan 26 mei een bloeding (helder rood) dus hoopte op een innestelingsbloeding. Maar nu vandaag weer lichtjes bloedverlies, wel bruin deze keer. Is weer over, maar weet nu niet goed of ik de duivels moet verwachten? Weet deze maand zeker dat we op het goede moment geklust hebben. Heb verder wel niet zoveel symptomen: beetje spanning in mijn borsten, ben sinds zaterdag al 2 keer heel lichtjes duizelig geweest en mocht de américain niet zondag, maar je let steeds zo op die symptomen dat ik niet echt vertrouw dat ze er echt zijn. Ik kan zo elke cyclus wel "symptomen" opnoemen... Mijn NOD is vrijdag. Afwachten maar zeker?
Euhh ja afwachten is helaas het enige wat je kan doen. Je hebt in elk geval goed geklust dus daar zal het niet aan liggen.
zucht.. lig met vette buik en rugpijn in bed.. morgen is het feest.. 6 dagen spotten voor menstruatie lijkt me niet gezond... ik durf niet goed naar de dokter..straks heb ik iets engs...
Nee joh. Meis wat kan ik doen voor je? Het lijkt wel of we met z'n allen elke maand hetzelfde hebben. Vorig maand verlaat ei. Nu heeft iedereen dagen van te voren rug en buikpijn. Stom hoor. Ik blijf nog voor je duimen!
Thanks liefie,... niks kan je doen helaas.. Heb wel heel stoer lopen roepen, we gaan naar de dokter.. maar nu durf ik niet..ik zie op tegen allemaal tests.. aan de ene kant... misschien is het niks.. of iets wat ze zo kunnen verhelpen. aan de andere kant.. ben ik zo bang dat het iets heel engs is.
Waarom en je daar bang voor? Misschien is het deze keer gewoon op deze manier. Ikzelf zou het volgende maand aankijken. Als het dan weer zo is, dan zou ik wel naar de dokter gaan. Maar dat is mijn idee. En dan ben je ook al 11 maanden bezig, dus dan kan je het ook vragen.
Anders bel je toch morgen? Misschien stuurt hij je door naar de gyn en dan hoef je niet 2 maanden extra te wachten
pff naar hoor Natas, en ik kan me voorstellen dat je het eng vindt om naar de dokter te gaan. Toch lijkt het me langzamerhand wel verstandig. Enne.... samen gaan hoor, dit hoef je niet alleen te doen.. Karin