oh.. dan maak je het jezelf helemaal moeilijk. Kan je je huisarts goed, want die hakken wel vaker met dit bijltje hoor. Voor hun is het veel minder bijzonder dan voor jou, maar dat weet je vast wel.. Nou veel sterkte Karin
Meis wat durf je nu niet? Ben je bang wat de dokter zal zeggen of voor een inwendig onderzoek of voor een verwijzing naar de gyn?
Ja dat zeker samen gaan! maar we zijn bezig met van dokter te veranderen.. we staan beide nog bij onze oude dokter van voor het samenwonen en trouwen dat vind ik dus ook wel jammer.. dat we een nieuwe dokter hebben.. pfff
Hoi Natasja, Ik wil wel met je mee Heb al vanaf vorige week donderdag ( hemelvaart) ook, donkerbruin verlies. Denk jij dan dat dit iets is wat niet in de haak is??? Nou laat je ook mij even schrikken. Groetjes Monique
tja die zijn me liever kwijt dan rijk hahahahah die hebben al tig keer gebeld om te vragen of ik andere dokter heb gevonden. hihihi die heb ik nu dus (in de straat zelfs hahahah) dus numoeten alle papieren over enz.. van mijn man is alles van zijn dokter al onderweg.. ik bel morgen mijn oude dokter om mijn papieren door te sturen..
Sorry Ik heb het dus eigenlijk elke ronde.. misschien 2 keer niet gehad.. als ik dus ga zoeken naar informatie kom ik telkens op enge dingen... endometriose.. sites die zeggen dat je er snel mee naar de dokter moet enz.. ik moet ook niet zo veel lezen op het net... maar ik vind het nu toch wel vervelend worden... zeker omdat het nu al 6 dagen duurd.
Bij mij was het vanmiddag rood en nu ook weer heeeel licht bruin.. Ongi krampen zijn weer bijna weg. Ik ben nu al vanaf zaterdag bezig, dus we kunnen bijna elkaar een handje schudden...
Nou bij endo heb je meer klachten hoor. Tenminste degene die ik ken heeft dat. En je kan dan ook wel zwanger worden hoor! Ik dacht ook dat je gelijk aan hele enge dingen ( zoals kanker of vleesbomen) zat te denken. Endo is ook niet leuk hoor, maar ik dacht echt dat je bm halskanker dacht. Daar krijg ik 6-6 trouwens ook gelijk een uitstrijkje voor ( mmm, net of daar nog niet genoeg gerommeld is de laatste maanden)
Nee zo zwart denk ik nog gelukkig niet hihihihi vleesbomen heb ik ook wel eens aan gedacht.. maar goed.. ik weet het niet..
Ik heb vorige maand ook maar 1 x rood bloed gehad bij het afvegen, dus het kan nog alle kanten op. Hoe was je temp?
Meisie toch Ik denk dat het niet verkeerd is als jullie samen de HA eens gaan bezoeken. Ook al is het net een nieuwe. Als wij over een maandje of 2-3 gaan, zal dat ook mijn eerste bezoek aan die HA worden. Ben er sinds vorig jr ingeschreven, maar heb hem gelukkig nog niet nodig gehad. Mij lijkt het gewoon fijn om je verhaal te kunnen doen en mogelijk worden er dan alvast wat vooronderzoekjes gedaan voordat je naar een gyn wordt doorverwezen (net zoals bij Ster). Ondertussen ga je gewoon vrolijk verder met klussen. Maar wat duidelijkheid is op den duur ook wel prettig. Knuffie
Ach Natas het zal allemaal best wel meevallen. Ik heb in ronde 6 bijna de hele maand bruin verlies gehad en de ronde daarna niks meer aan het handje. Heb er eigenlijk niet eens aan gedacht dat het iets ergs kon zijn Oja en Janne je NOD zal wel 1 juli zijn (31 juni bestaat nl niet )
Als je nu gewoon naar de dokter gaat. Je moet er eens heen. Of je nu deze maand gaat of over 2 maanden. Als je nu gaat heb je wel 2 maanden winst. ( om het zomaar te zien) Stel dat je op het jaar nog niet zwanger bent wil je toch ( neem ik aan), dan kan je jezelf voor je kop slaan dat je niet eerder geweest bent. Tenminste zo zou ik er over denken.
Oeps wat stom zeg. Ik zat zo met 31/32 dagen in mijn hoofd. Als ik aan 32 had gedacht dan had ik wel 32 juni op geschreven. Dom he
Ik kan je wel vertellen Natas dat je heel blij en opgelucht zal zijn als je onderzoeken hebt gedaan. Ik heb het voor de 1e ook gehad omdat ik behoorlijk aan mezelf begon te twijfelen en dacht dat er wat mis met me was. Maar mijn vriend en ik zijn onderzocht en niks aan het handje. Allemaal stress voor niks. Gewoon doen meis.... echt waar...