NOD juni

Discussion in 'NOD forum' started by charlotteM, May 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kitjes

Kitjes Lid

May 31, 2006
    5
    0
    0
    Datatypiste
    Hoofddorp
    ik ben gisteren ongi worden off dus nod wordt ongeveer eind van juni!!! (volgende ronde twee dus)

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ik zie dat ik wat laat was met je pb-en natasja :)

blij dat eht nu weer op het ritje is :)

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    Natas ...mag ik je iets heel persoonlijks vragen ...??

je hebt een aantal dagen last van spotting en dan word je ongi ...hoelang is die periode (alles bij elkaar )..en spotting ..hoe moet ik dat zien ..is dat bruinige afscheiding ? en is dat de hele dag door ? :oops: sorry voor die vragen ...je hoeft er ook geen antwoordt op te geven meid als je het te persoonlijk vind

4. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Hoi Natas,

Heeft het dan eindelijk doorgezet.....
    Nu weet je wel waar je aan toe bent!
    Dat zinnetje (ik weet even niet meer wie dat zei) "laat je niet kisten"vind ik een hele goeie ;)

Kuffel van An ;)

5. pcla2006

pcla2006 Lid

May 31, 2006
    71
    0
    0
    almere
    Hallo Allemaal,

Mijn nod is pas halverwege juni maar wilde iedereen deze maand weer succes wensen.

Groetjes

6. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee hoor geen probleem..
    Deze keer duurde het dus 6 dagen bij elkaar.(normaal 3 dagen) Spotting is het afvegen van bruine afscheiding.. dit haalt nooit mijn ondergoed. Dat is vaak de hele dag door.. deze keer had ik een dagje soms niks bij afvegen maar meestal is het elke keer als je naar het toilet gaat.

liefs

7. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    dus na die 6 dagen spotting wordt je ongi ? enne thx voor je antwoord

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dit keer wel ja, na 6 dagen werd ik ongi..
    Meestal dus na 3/4 dagen.

9. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Bah Natasja ! Ook een hele dikke knuffeldefluffel vr jou !
    Ik kom jullie vast en zeker morgen of overmorgen weer begroeten ...voelde net al een ganse plens ; dacht :confused: nu al weer een dag vroeger maar was eigenlijk net een grote plens water met gelige afscheiding...
    In ieder geval betekent nts meer hoor, ik blijf bij de gezellige meiden hangen... !

10. Niet meer actief

Hoi Meiden,

Hee Natas, wat een onzekerheden allemaal, nu toch weer door naar de volgende ronde... nou goed, tis belangrijk dat je positief blijft meis, anders hou je het niet vol.
    Een mensenlichaam kan je goed van streek maken hoor, vorig jaar werd ik van de 1 op andere dag niet lekker, hyperventilatie, rugpijn, last van m'n borsten, last van hartkloppingen...de raarste dingen.
    Ik dacht echt van , dit is niet goed hoor, naar de dokter geweest, alles laten onderzoeken.
    Bloed laten controleren op van alles en nog wat...niks te vinden.
    En dan denk ik weer, waar komen die klachten dan vandaan...vooral het rare gevoel in m'n borsten, ik lag soms een uur lang op bed m'n borsten te bevoelen of ik niks verontrustends voelde, en nog steeds doe ik dat.
    Soms worden dingen een obsessie en dat kan je flink wat lichamelijke klachten opleveren.

Mijn man heeft precies om deze tijd een jaar geleden een legionella besmetting gehad, hij lag echt kantje boord in het ziekenhuis, volgens de arts heb ik dit gewoon nog niet goed kunnen verwerken en daardoor kreeg ik al die klachten.

Wat ik ermee wil zeggen is dat je je niet gek moet laten maken door bepaalde gevoelens, of door angst want je lichaam reageerd daar echt op hoor.

Nou meid, we pakken elkaars handen weer en we slepen elkaar er weer door heen!
    Komt goed...

Liefs Nies

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Nies,

Nee hoor, het is al weer over.. ik heb dit altijd als ik ongesteld word.. dan haal ik ineens van alles in mijn hoofd enzo..
    Nu ga ik er weer helemaal voor!
    Ik ga nog wel langs de dokter natuurlijk, gewoon om misschien wat dingetjes te laten checken.. sperma, bloed prikken.

Komt goed!
    Bedankt voor je steun!

12. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Hoi Natas,

Ben blij dat het weer wat beter met je gaat ;)

Dikke knuffel An ;)

13. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    nou dat vind ik fijn om te horen meid ..als je 6 dagen spot en dan nog eens 4 a 5 dagen ongi bent zit je in totaal ook op 10/11 dagen..dat is best lang in totaal ...dus is het geen overbodige luxe meid om eens voor je zelf op te komen ..ik ben trots op je

14. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    thanks!

15. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja precies. dat was deze ronde wel erg lang..en dan nog mijn ongi voor de boeg..

16. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    :confused: damnz over dokter gesproken ...ik zie dat het morgen 1 Juni is ...dan zou die Gyn. me bellen over dat THL onderzoek , of het nog door moet gaan ja of nee ...humz ben benieuwd

17. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Natas aan de ene kant balen dat het is doorgezet maar aan de andere kant kan je nu weer verder.

Hier nog steeds bruine afscheiding. Dacht echt na mijn temperatuur daling van vanmorgen dat het sneller zou doorzetten. Maar mooi niet dus... :(

18. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    @Hoi Natas

Ik had volgens mij niet fijn gereageerd en het spijt me maar het is inderdaad niet echt leuk om zo lang met je ongi te klooien en dat het zo lang moet duren is niet fijn want inderdaad je gaat er iets achter zoeken

@Ooievaar ik wens je veel sterkte komende dagen

en voor degenen die nog in mei zitten

Liefs Indey

19. Mouch

Mouch Lid

Feb 8, 2006
    20
    0
    0
    hallo meiden,

zaterdag op het NOD forum van mei had ik nog goed nieuws, nl dat ik 's morgens positief had getest na 16 rondes. Maandag langs ha geweest voor bloedonderzoek en blijkbaar was alles in orde..

tot gisteravond... toen ben ik een beetje beginnen bloeden.. vanmorgen meteen opnieuw naar ha geweest, maar die vreesde er ook een beetje voor.. ondertussen is ongi goed doorgezet, dus is de zwangerschap bijna zeker ten einde.. nog effe afwachten wat het gaat geven, maar ik ga vrij zeker dus mee naar juni voor m'n volgende NOD.. (als m'n cyclus terug wat normaal gaat doen).. :(

iedereen veel sterkte in deze nieuwe maand en blijven oefenen ;)

20. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Hoi Mouch,

Ach lieverd, wat erg! Ik leef met je mee...
    Veel sterkte

Liefs An ;)

Share This Page