overigens... gister liepen we dus in de karwei en wat doet job... duwt me half de stelling in.. met de opmerking "ja maar schat.. het is toch niet voor niets een KLUSmarkt?" nahja... we weten wat ons te doen staat dus
Ik dus niet!! Kun je me helpen? Hoe pas ik dat dan aan, ik heb al in me profiel zitten neuzen en niet gevonden dus.... Gr. Cellie.
zal ff kijken Dit heb ik staan onder in mijn profiel.. D M d, Y H:i als je dat aanpast, krijg je dat ook volgens mij!
Super! Helemaal gelukt!! Dank je! Ik had dat wel gezien, maar ik wist niet precies welke lettertjes er moesten staan. Helemaal goed nu, geen verwarring meer over rosé bij het ontbijt!
STIEN, ben je hier nu WEER.....Je vraagt erom he..BAMM weg biefstuk en nog een trap onder je TUUUUUUT erachteraan! Wegwezen hier! En geen devilbanner, begrepen
Dat heb ik ook al een paar maanden geprobeerd...helaas zonder resultaat (niet alle maanden elke dag geklust toen, maar wel zeker om de dag...) Maar bij anderen werkt het misschien wel
Ja zeg jij zit hier toch ook !!! Hupsakee of wil je ook een trap ??? Ik zie er hier heel schattig uit met een biefstuk van gister onder me TUUTTT (die al verdacht begint te ruiken) + een nieuwe van jouw schop !! Hoe kan ik nu zo me ventje elke dag biefstuk geven als ik 'm voor me blauwe kont mt gebruiken ?
Hahahaha grapjas!! Ik zit hier alleen ff om jou te controleren Enne als het goed is heeft je man die biefstukken niet meer nodig.....het moet gewoon nu al raak zijn Stien! Dus ik geef je nu nog een schop om hier weg te komen, kun je die laatste biefstukken ook voor je TUUT gebruiken hahaha Kan echt met je lachen. Doet goed!
Ja vanavond had ie al geen biefstuk meer !!! Maar als jullie zo blijven trappen gaat ook mijn nieuwe lading eraan En jij Elvira vort nu... weg ermee, jij hoort hier nt .... alleen zoals Natasja zegt als je geen witte broek meer aankan ben je welkom
Zou hem wel even verversen StienTje Anders werkt het natuurlijk niet en komen er beessies bij whahahahaha. Jij ook met je biefstuk Groetjes Joyce
Ja , maffe hier onder de meiden haald de spanning er een beetje vanaf En volgens mij is er ooit nog eens een arts geweest (heeeeeeeeeeel lang geleden ) die beweerd dat lachen gezond is Dus lachen we hier wat af whahahaha En buitendat is het idd reuze gezellig Stientje , gelukkig maar Doe dr maar gauw een verse op , dan is de geur ook meteen weg hihihi. Die biefstuk heb je verder toch nergens voor nodig . Want stel nou eens he (heel stiekem hoop ik er toch op ) dat ik door ga naar de mama`s topics dan wil ik niet alleen Groetjes Joyce