Mijn duimpjes draaien iig tot nader (slecht) bericht Je temp is iig goed, maar ja, ook dat zegt helaas niks he....kan idd zo veranderen. En de vorige keer bij jou was echt niet normaal! Hoog en ongi. Stom lijf! Dit keer normaal en logisch aub!
Meiden we gaan er een oergezellige maand van maken en hopen dat er een boel zwanger worden en we redden het met elkaar en alle steun die we hier vinden kunnen we een hoop moed vandaan halen Ik heb vandaag een heerlijke kwarktaart gemaakt met eigen aarbeien erin en lekker aardbeienijs met uiteraard eigen aarsbeien en goed gekeurd door mijn kinderen dus ik ga nu vaker taarten maken en ijs komende tijd dus iedereen aan de taarten en ijs haha grapje Liefs Indey
Nou, als ze gelijk hebben, dan moet ik wachten tot de volgende ronde of de ronde erna. Er is nl de maand dat ik zwanger raak gependeld (dus ei in die maand). Maar ben dik tevreden als dat klopt hoor
Dag meiden, Nou, ik begin er toch echt in te geloven, veel vage misselijkheid, veel steken in mijn borsten en 'gevoel' in mijn buik. Zou het dan ein-de-lijk .... Nog 7 dagen .... Hoe is het met je ElviraR? Groetjes, Bernadette
@mouch...bah wat erg ...het was je zo gegund ..hopelijk komt alles toch nog goed ik duim voor je meid asjuh
goeies smorgens ...pffffff wat een zware nacht ..ik denk dat ik wel 40 x ben wakker geworden misschien door het zware tafelen nog laat op de avond ..duren die laatse week/weken ook zo lang voor jullie ? eerst maar eens ff goed wakker worden ..douwe egberts was erbij
Nou 't wordt normaal en logisch hoor, ff kijken temp kaartjes, de voorspellingen komen uit ! Ooievaar begin maar al op te schuiven, mijn achterste zit al lekker klaar om neer te ploffen op je bank !
Nou, Mei is voorbij dus ik denk dat ik hier maar ga meepraten.. Mijn NOD was gisteren.. Maar ook vandaag nog niks te zien.. Mijn buikpijn is weg en mijn lage rugpijn is ook een stuk minder. Alleen nu heb ik overal spierpijn. Links en rechts in mijn buik en boven mijn borsten, mijn borstspieren.. Maar ja, moet maar rustig afwachten..
Hier is het dus toch niet doorgezet Dacht gisteren echt dat het over was. Veeg bloed en daarna niks meer. Temp gezakt, maar nog geen bloed. Wordt hier echt onzeker van
Da's mooi Missburn! Hoop dat je voorgevoel gelijk krijgt. Ik heb dat gevoel niet. Denk dat ik door ga naar NOD juli. En meestal klopt mijn voorgevoel. Ga dan wel de maanden in waarvoor gunstig gependeld is. Dus daar vertrouwen we op! Asjuh; Ik haat die wachtweken ook steeds erger. Vlak voor NOD wordt ik ook nog eens zenuwachtig bij het aflezen van mijn temp. Ondanks nega voorgevoel blijf je meestal toch hopen he...Pff gelukkig kunnen we samen wachten Als ik doorga naar juli, dan stop ik dus ff met tempen en berekenen. Mogelijk dat ik dan ook hier de eerste 2 weken wegblijf...(als het lukt ) Wil me een beetje dwingen er de komende 2 maanden minder mee bezig te zijn. Eraan denken blijf ik toch wel doen...
hoi bar spannend hoor en voor anderen die nog in de wacht zijn en wanneer testen bar of had je al gedaan en nega we horen het wel van je sterkte ermee vandaag