vandaag heeft de Gyn. gebeld ..over dat THL onderzoek ... nah dat hoeft dus niet meer omdat de zaadjes bij het ei zijn gekomen en daardoor dus een gewone zwangerschap is ontstaan , is het teken dat de eileider(s) genoeg open zijn...dat het al vroeg mis is gegaan ..heeft niets met de operatie te maken gehad ..het was al zo vroeg misgegaan dat ze daardoor niets hebben kunnen waarnemen in BM op mijn vraag of ik een verhoogde kans had op nog een MK ...zei hij ..door je leeftijd ( sukkel hahahha ) heb je 15% kans op een MK dus 85% dat het goed gaat ( want het glas is half vol en niet half leeg) en na de eerste MK begin je gewoon weer op 15 % en niet meer zo weer een heel verhaal ..maar aan ene kant wel goed nieuws
Nou ja. Ik kan me wel voorstellen dat je er van baalt. Ik ben altijd een zwartkijker hoor ( kan het achteraf gezien alleen maar meevallen) Er is maar 1% bij wie er meerdere mk-em voorkomen. Waarom heb ik dat dan? En met mij nog velen hier. Of trekken we elkaar aan?
Nee. Ik zou ook echt niet blij zijn met een pos test. Ik wacht die 9 mnd wel eerst eens af. Daarna kan ik altijd nog blij zijn. Toch?
Hoop dat jullie volgende zwangerschap lekker probleemloos mag verlopen meiden. Ik duim iig voor jullie dat het snel raak is en goed blijft gaan!
ik denk als ik ooit weer een pos. test heb ...dat ik op het toilet ga wonen voorlopig om te checken de hele dag ....sterker nog ...ik wordt al zenuwachtig als ik daar aan denk ... ik vind 15% toch wel heel erg hoog qua risico
das waar ... dat wil idd. niks zeggen ...wij hadden een miljoenen kans dat mijn ex en ik dat zelfde defecte gen hadden en elkaar troffen ...en hoppa toch was het zo , en kregen we een dochter met een aandoening die nog geen 1 op de 50.000 voorkwam ....
Poeh, da's idd pech hebben zeg. Is het een ernstige aandoening? Hoop dat jullie allebei vanaf nu geluk hebben. Laten we daar vanuit gaan, ok Kan me voorstellen dat het moeilijk wordt om dan positief te kijken.
En elvira hoe gaat het nu al verschijnselen van zwangerschap?? Khoop voor je dat het snel raak is. kduim voor je Gr Sanne
Het grote wachten is weer aangebroken! Ben wel erg zenuwachtig deze ronde....Zou niet weten waarom eigenlijk, voel nog weinig! Had alleen vanmorgen last van obstipatie, heb ik nooooit! Maar goed, het zal wel! Nog een weekje wachten.... Marian
Lief dat je aan me denkt Sanne!! Maar nee, voel me absoluut niet zwanger. Denk dat ik doorga naar juli. Maar heb veel vertrouwen in juni en juli hoor, die pendelaars hebben vast gelijk Bij jou alles ok? Geniet maar lekker van het zwanger zijn meid!
Spannend, vooral omdat je zo'n goed voorgevoel hebt van deze maand he...Ik had gisteren last van mijn darmen...moest erg vaak naar toilet....Maar dat had mijn man ook, dus zal wel aan het eten hebben gelegen