hoi hoi ik lees dat je dochter een aandoening heb en wat is dat voor aandoening want ik heb ook een dochter met een hartafwijking en gaven precies dezelfde cijfers 1 op 50.000 en als je het pb wil mag ook hoor Liefs Indey
Ja hier gaat alles prima, ik kijk erg uit naar mijn eerste afspraak bij de verloskundige volgende week , tis toch wel een beetje spannend, ben erg benieuwd hoerver ik precies ben
Oh, kan me voorstellen dat je er erg naar uitziet Sanne. Ik duim voor je dat alles goed is. Geniet ervan!!
hej gatsie meid ...het enige lichtpuntje wat hier aan is , is dat de onzekerheid voorbij is ...de rest s*cks dikke knuf asjuh
nah wat ik nou weer had ...komt mun mannetje thuis ..zegt ie ..hey As hoe gaat het met je ...dus ik zeg goed hoezo ...nou zei hij je hebt weer die blik in je ogen ..een soort van rustgevende uitstraling ( damnz dat zei hij vorige maand ook en bleek ik zwanger ) waar hij dat nu vandaan haalde weet ik niet want ik heb juist het gevoel dat het NIET raak is deze maand ..heb ik hem ook gezegt ..ik zei ..en wat je in mijn ogen ziet is lust
Hee Janne, Natas en Ooievaar balen dat de gekomen zijn! Jammer hoor Asjuh "vreemde " blik in de ogen, ben heel benieuwd wat dit uiteindelijk betekent ik duim voor je! En alle andere succes weer. Mijn ei is inmiddels gelegd!! ha ha. Ik heb me deze keer ingehouden wbt klussen (steeds 1 keer per drie dagen) en precies op de dag van eisprong geklust. Ooooh ik hoop dat dit misschien wat kan opleveren deze maand!
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Streepje was vanochtend een ECHT streepje! Joeeeehoooeeee, ik ben ook zwanger.. Echt ongelofelijk! Liefs!
Hoi meiden, Ik ga voor ronde 2 deze maand, want gister zijn mijn gekomen helaas. 2 dagen overtijd, had echt het idee dat ik zwanger was, maar mispoes.... Had zere borsten, gevoelige/pijnlijke tepels, maar allemaal hoort het blijkbaar bij het ontpillen, gek genoeg nog nooit eerder ervaren als ik van de pil af was, maar ja je lichaam doet soms rare dingen nietwaar : Sheepie27 van harte gefeliciteerd liefs mironne