Hey Ster. Heb ik wel al eens gelezen dat mensen misselijk waren rondom eisprong. Heb het zelf nog niet gehad....Suc6 met klussen als je ei nog moet komen!! Ik ga er weer vandoor. Heb paardrijles.
geniet van je paardrijles. Mijn ei is al gesprongen, gezien aan de hand van mijn temp! Kan ik al zwangerschapsverschijnselen hebben, nee toch, dat is veel te vroeg of nu al pms (bbaah)
nou ja ik ga maar heel veel afleiding zoeken aankomende 2 weken want als ik er nu al zo mee bezig ben
Hoi Meiden Janne: Dus helaas zijn ze bij jou ook weer gekomen!!! Succes deze maand!! Ster: Ik had drect voor en de 2 weken na mijn eisprong zwangerschapsverschijnselen, helaas zijn ze gister toch gekomen, dus bij mijn het ontpillen helaas Succes met klussen alvast... 8) liefs
Ja joh, wat een gedoe he zwanger worden. Ik heb dus ook nog steeds verschijnselen, maar bij mij kan het echt niet meer van het ontpillen komen hoor. Volgens mij komt het meer door je hormonen. ( en dan helaas geen HCG)
haha nou dat kan je wel zeggen zeg, maar ja klussen is niet erg, het moet alleen niet te gek worden, maar ja jij bent al 10 maanden bezig en ik nog maar net in de 2e maand. Hopelijk gata het niet zo lang meer duren en worden we ALLEMAAL snel zwanger... liefs
Ja het klussen is niet zo erg nee.. Het wachten is zo erg. En ben bang dat het bij ij ook gewoon ontpillen is
Meid kunnen wij de hand schudden dat had ik vorige maand ook en nu even afwachten of het deze maand ook zo is Ik moet nog even geduld voor ik mijn ei moet leggen Oja sheepie van harte meid en geniet ervan Liefs Indey
ik heb er ook geen verstand van maar het is wel hoog hoor mijn temperatuur is ook nu vanaf zondag 36,5 dus heel spannend meis ik ga harder voor je duimen duim duim duim en nog eens duim Indey
volgens mij moet je het ook smorgens meten..Zal ik morgen ochtend doen.. Kijken wat daar uit komt.. Op 1 keer kan je ook niet temperaturen.. Maargoed.. Zal het is een beetje bijhouden.. Maar van die kaartjes snap ik niks.. Ik snap niet hoe dat op die site komt.. maargoed.. als ik echt ga tempen zal ik het is vragen tegen die tijd
Sorry Bar, maar je moet 's ochtends meten op hetzelfde tijdstip. Aan de hand daarvan kan je zien wanneer je ei is geweest ( hij gaat dan ca 0,2 omhoog en blijft hoog.) 12-16 dagen na je ei wordt je ongesteld. Mocht je zwanger zijn, dan gaat je temp weer omhoog.
Ik temperatuur elke dag om half 8 smorgens dat is toch goed ? en zal mij benieuwen wanneer hij bij mij omhoog gaat en dan zit er een ei aan te komen he Ik hoor het van jullie Indey '