Zulke verhalen heb ik dus ook gehoord...en dat dan met meerdere kwalen, niet alleen maar met zwanger worden....Ik heb 2 tel. van bekenden gekregen. Weet alleen niet welke van de 2 ik ga bellen. 1 man en 1 vrouw; ken ze beiden niet en weet dus ook niet wie "beter"is... Ik ben er gewoon nieuwsgierig naar en dit is gewoon een laatste poging voor een HA bezoek in augustus/sept. Ik weet niet of je ze gewoon in de gouden gids of zo vind Bar. Ik moet er eerst nog achter komen hoe ze zich noemen.... En idd Neel; baadt het niet dan schaadt het niet he
Hoi Meiden, Ben ik weer, 23 dagen overtijd Ik deed er eerst wel heel nuchter over, ik wacht wel af en ik zie het wel, maar ik vind het nu toch wel erg lang duren. Ik kan wel naar de huisarts gaan maar die zegt toch dat ik af moet wachten. Bleh, waarom kan het nou niet allemaal gewoon "normaal" gaan
23 dagen.. pff wat lang zeg.. En heb je wel al nog getest?? Ik zou gewoon naar de huisarts gaan hoor. Als je erop staat dat ie je onderzoekt of iets dan doen ze dat wel hoor denk ik..
Ik heb de laatste test gedaan toen ik 11 dagen overtijd was, nou dan had ik dat toch wel moeten zien. En idd, misschien ga ik volgende week wel ff bij de HA langs, want dit is ook niks.
Nee zo schiet het ook niet op.. En is voor jezelf ook helemaal niet leuk.. Ik zou ook langs de HA gaan. Ze kunne je toch niet weigeren?
Nou zeg Nies...nog niks Heb je dit al eens eerder gehad? Ik zou anders ook gewoon eens naar de huisarts gaan hoor.....Mischien nog 1 testje voor je gaat? Of weet je zeker dat het niet kan dat je zwanger bent??
Toen ik 5 jaar terug gestopt was met de pil, wilde het ook wel eens wat langer uiblijven. Maar nu is het wel heel lang hoor. Bij mijn eerste keer stoppen met de pil, zo'n 13 jaar geleden, bleef het soms wel eens 4 maanden weg.Toen ben ik ook aan de clomid gegaan. Maar met de tweede keer hoefde dat dus niet.
men 23 dagen das echt niet normaal ..ik denk wel dat je naar de HA kan gaan hoor ...die stuurt je echt niet weg .. hoop dat je snel duidelijkheid hebt knuf asjuh
Dat klopt ook ja...Dan zou ik toch echt naar de HA stappen hoor. Denk eerlijk gezegd dat je weer meteen naar de gyn wordt doorverwezen....
Maar het kan toch ook zijn dat je pas laat genoeg hcg in je urine hebt? Dus dat de testen ook later pas posi zijn? Kan je niet een bloedtest laten doen. Volgens mij moet de huisarts dat gewoon doen hoor...
Ikke ook! Heb gisterenavond een positieve ovutest gehad (woensdagavond nog geklust). Gisterenavond alleen niet meer geklust (waren allebei veeel te moe). Kan ik nu nog klussen voor het ei? (volgens mij is de ovutest positief en dan na 24-36 uur komt het ei, er is vanavond dus al 24 uur voorbij...).
Nou, je kunt altijd nog een kansje wagen he...Misschien is je ei nog in leven....En zo niet, dan is dat extra klusje ook niet erg toch Ik hoop dat het raak is meid!
goedemiddag meiden denk dat het deze maand niks word voor ons,ga met de kinderen weg en als ik het weekend terug kom dan moeten we aan de slag en dan heb ik het wel even gehad denk ik na die week en ik heb mijn knie verdraaid dus gaat lekker hier we doen het rustig aan hier en denk dat ik wel naar de juli maand ga want we zien wel of het wat word met die dagen en mannetje heeft het ook druk jullie horen van me en zal ook wel moeten bijlezen groeten van Indey en sterkte meiden die moeten wachten
Hallo iedereen, Ik ben door gevlogen naar Juli want de zijn helaas gearriveerd Voor wie nog in de race zitten, toi toi toi!!! Liefs An
O bah meidje !!!! Nou we gaan samen op... nog verdere tempdaling en al bruinverlies maar nu weer nts meer en heftige buikkrampen... gewoonlijk zijn ze er onmiddellijk maar nu laten ze op zich wachten ; heb ook vr de veiligheid 2 juni als begindag gecalculeerd... komt toch nog wel ! Hoop dat juli voor jou een succes maand wordt meid ! Ik blijf duimen en hangen nog even vast ah staartje van juni !
hmm bij mij is het nu aftellen vervelende is.. morgenavond feestje overmorgen uitgenodigd voore en wijnproeverij dat laatste dus maar afgeslagen feli sheepie! lekker dat het zo snel gaat hoor nou nog "even" 9 maandjes wachten succes