Kan je hiernaast berekenen, er staat calculator.. je geeft de eerste dag van je ongi in dus vandaag en dan het aantal cyclusdagen en dan weet je wanneer je weer ongi mt worden!
Ja klopt Denk dat ik pas vanaf morgen mn banner kan plaatsen Er staat dat ik vanaf 30juni kan testen Dus is 29 juni mn NOD?
Janne ik ken dat gevoel soms denk ik wel is doe ik iets verkeerd,even flink uithuilen en weer vol moed door! Liefs
Ja die banner zet ik altijd vooruit, mocht ik overtijd raken dan ga ik niet meteen testen (wat een struisvogel ben ik he). En wbt die temp. Het zegt inderdaad niet zoveel hoor en mijn ervaring is dat het ook elke maand weer anders kan zijn. Wat ik wel handig vind is dat je ziet wanneer je ei geweest is (althans bij mij wel te zien ook niet bij iedereen). Temp je wel regelmatig en vooral niet bewegen of iets doen in de ochtend. Dit heeft meteen effect namelijk... Succes!
Tacha hier komt íe: 02/06/06 Eerste dag van je laatste menstruatie 13/06/06 Een beetje vruchtbaar 14/06/06 Vruchtbaar 15/06/06 Erg vruchtbaar 16/06/06 Eisprong 21/06/06 Innesteldag 30/06/06 Vanaf hier kun je testen Vermoedelijke bevallingsdatum: 09/03/07
hoi allemaal, Nou mijn NOD dag is 15 juni. Ik moet dus nog een tijdje wachten. Maar wachten duurt lang als je iets graag wil. Liefs mij
Ach zij is 3 jaar ouder dan ik, dus ik heb nog 3 jaar ( maar dan moet het niet in dit tempo door blijven gaan.)
Meiden ik hoor geen goed nieuws en ik hoop dat voor de gene dat het dan snel gaat doorzetten ik had vanmiddag krampen in mijn buik en 3 binnen een half uur tijd en zeer ik werd heel erg warm ik zweeette zelfs erbij niet normaal wat dit zou kunnen betekenen ? ik ben bij de derde kramp naar de wc gegaan en was dus dun en nu is het over maar wat het nu geweest is ik weet het niet Liefs Indey
Oow meid klinkt niet fijn ! Ik zou echt niet weten wat het betekent! Waren het krampen in je darmen of je onderbuik? Misschien waren je darmen wat overstuur ofzo? Kus
Ik heb een afspraak staan voor 5 juli Ging niet eerder. Poeh, was wel beetje zenuwachtig met bellen. Ik vroeg dus of ze iets kon met problemen met zwanger worden....ze gaf aan al vele meiden "geholpen"te hebben...Voor een intake was begin juli de eerst volgende mogelijkheid. Dan zou ze ook kaart leggen ed. Bij die keer zou ze kunnen aangeven waar het probleem zit, of ik bij haar behandeling nodig zou hebben, of dat ik de medische wereld in zou moeten....Voor behandeling zat ze tot en met juli al helemaal vol Ik heb voorgesteld dan maar vast een intake af te spreken en dan wel verder te zien. Daarna eind juli eerst eens op vakantie. Vind het wel spannend. Heb het nog niet tegen mijn man gezegd a- omdat ie me negatief vind als ik nu al aangeef dat het niks is geworden deze maand en b- dat hij er niet zo in geloofd. Na mijn ongi vertel ik hem wel dat ik een afspraak heb gemaakt. Ik hoop zo dat dat me rustiger maakt, want ik denk er echt veel te veel aan en het belemmert me vaak in de rest van mijn funktioneren...Wordt vervolgd
Hoi ElviraR, Ik lees dat je aan de bel hebt getrokken ... moeilijke stap hoor. Maar ik vroeg me af of je man net als afgelopen maand, vaak afwezig is. Ik ben namelijk van augustus tot april ook alleen in de weekenden en vakanties thuis geweest door mijn werk, en ik denk dat het daarom zo lang duurt voor ik zwanger word. Nét de eisprong weer gemist... Ik denk dat het deze keer echt raak is, onder voorbehoud uiteraard, maar goed. Dat zou betekenen dat het best zou kunnen dat ik nog niet zwanger was door dat we elkaar zo weinig hebben gezien. Denk je niet dat dat bij jou ook het geval kan zijn? Zo nee, en eigenlijk zowiezo, succes met je ondernemingen, en keep the faith! Liefs, Bernadette
Idd nog best lang wachten ja, maar ja wat moet dat moet. En missburn; om misverstanden te voorkomen; ik heb geen afspraak bij de huisarts gemaakt, maar bij een paranomaal iemand.... Mijn man is in 1 jaat tijd slechts 2 keer van huis geweest voor 2 weken. Laatste keer hebben we ei zeker weten niet gemist. De keer daarvoor hebben we 3 dagen voor ei de laatste keer geklust. Dus ook die ronde zie ik niet geheel als gemist....Helaas denk ik dus niet dat het daar aan ligt. Fijn dat je voorgevoel goed is! Ik hoop dat je gelijk hebt!