Hoi Ik kom me hier maar aanmelden want vanmorgen kreeg ik ongewenst bezoek.... Helaas, ik was 3 dagen overtijd dus kreeg toch wel wat hoop, maar niks aan te doen. Ga proberen niet te diep in mijn putje weg te zakken Heb tot nu toe dan wel mijn langste cylcus (28 dgn) gehad dus daar maar meteen mijn nieuwe banner op gezet. Kan ik tenminste niet weer te vroeg gaan stressen Nu ff deze week voorbij zien te kletsen want dan begint volgende week mijn favoriete week tenminste weer
goedemorgen spijkervrouwtje! balen meid! klets je eerste week hier maar vol! dat doe ik ook, en dan vliegt de tijd! ik heb straks een cyste-check bij de gyneacoloog, daarna moet ik direct weer een afspraak maken voor de eerste follikel meting...zo met al die ziekenhuisbezoekjes vliegt de tijd ook om! op naar de klusweken zou ik zo zeggen! liefs elfje
zonde spijkervrouwtje nouja.. kop op... ik hoop dat je geen vegetarier bent trowuens.. want de biefstukken vliegen hier ontzettend laag en op naar de volgende ronde we kunnen altijd nog proberen februari mammies te worden tenslotte (das ook wat practischer dan meteen na de feestdagen natuurlijk )
Daar (februari babys) ben ik het helemaal eens. Allemaal mooie liefdesbabys rond Valentijnsdag En dan gezellig rond de feestdagen met verlof... lijkt me heerlijk.
mooi positief blijven!!! dat vind ik nou ook ik en kleine!! valentijnsbaby's zijn heel leuk!!! ben net weer terug van de gyneacoloog, en heb gelukkig geen cystes... volgende week donderdag weer voor de fm.... volle goede moed vooruit!!!! liefs elfje
En we gaan dan de zomer in dus kunnen we veel buiten wandelen met de wagen. (Wat nu helaas ook andere voor mij bekende moeders doen en dat kan ik er niet bij hebben. Anders liep ik nu zelf met een wagen ( snik))
precies... en ze zijn in de zomer al ietsjes ouder dus kunnen ze ook al lekker mee op vakantie (eventueel). WE GAAN ERVOOR
allemaal voordelen en ook nog.. tegen de tijd het zomer word.. mogen ze mee naar de dierentuin en dergelijke ok.. ze zijn nog wel wat klein maar ze kunnen al wel genoeg genieten van wat ze zien *kijk positief*
Ja, we gaan gewoon voor mei/juni en het moet dan ook blijven zitten. Kijk dat weet ik dan weer: ik kan zwanger worden en nog redelijk snel ( altijd achteraf gezien). Maar het mag nu ook wel blijven zitten.
ja precies Janne (las je verhaal, echt heel vervelend!!). Maar we gaan maar uit van het positieve (soms wat moeilijk).
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier op het forum. Helaas is het deze maand nog niet gelukt om zwanger te raken. Mijn volgende NOD is 3 juni. Op naar een nieuwe vruchtbare periode. Heel veel succes allemaal
Nou ikenkleine. Ik kan het positieve gevoel er wel inhouden, dat ik ooit zwanger wordt, maar bij mij begint het pas daarna. Ik kan echt niet pos. denken als het er op aankomt dat het erin moet blijven. "Gelukkig" zie ik nu hier dat ik niet de enige ben. En ik heb nog nooit gehoord, dat er mensen zijn die heel veel mk gehad hebben en daarna nooit een kind gekregen hebben. Ik hoop dat het ooit een keer blijft plakken, zoals ik iemand pas hoorde zeggen. Weet iemand wel weer iemand bij wie het na veel mk echt nooit gelukt is? Ook dat zou ik wel graag horen. Nou ja graag, maar toch wel willen horen.
Hi Janne, bedoelde ook in positieve zin blijven denken wat betreft alles (ook dat het een keertje blijft plakken). Tja zo heeft iedereen zijn twijfels
Hoi Janne, Ik ben hier nieuw. Maar ik hoop voor jou dat het de volgende keer heel erg raak is!!! Groetjes Ps. ik begrijp dat je 2x een miskraam hebt gehad??
*ik ben onschuldig* maar janne.. op zich is in ieder geval bewezen dat het kan bij jou.. dus dan komt de rest ook nog een keer hoor! al kan ik me voorstellen dat je er nogal moedeloos van word las net ergens op het forum hier van iemand die al 14 keer een miskraam had gehad tho.. en toch ook nog vol goede moed verder gaat als je wil kan ik het topic eens voor je opzoeken?