dank je indey, het heeft mijn vak niet verpest hoor. Ik heb lekker genoten van het warme weer met zee, strand en veel zon. Mijn huid is klaar voor de bruiloft.
nou meid gelukkig dan maar en ga lekker genieten van de voorbereidingen voor de bruiloft en heb gaan de dagen ook lekker vlot voorbij en ik duik er in ben moe en niet lekker en heb vandaag flinke krampen in mijn buik gehad ongesteld ben ik geweest dus wat het is ik weet het niet trusten en jij oook lekker slapen indey
Hey Moontje ik ben blij om te zien dat je er weer bent!! @Patje, balen meid @Stien, zijn ze er al meid?? balen dat je zolang moet wachten @Elvira, ben zo benieuwd wat er uitkomt voor je meid!! hou je me op de hoogte? ik heb niet zo heel ver terug gelezen, voor iedereen die ik gemist heb, veel succes met wachten, testen en de eventueel gekomen duivels
Gelukkig, na een dikke week spotting dan eindelijk de Ik mag nog net een keertje meedoen in juni! Succes iedereen weer en ik hoop dat voor mij deze maand alles wel normaal is. Groetjes Monique
Ik blijf nog even hangen in begin juni, ze zijn nog nt gearriveerd dus... laat ze nu maar komen ! Heb de voorbije week al gans de tijd buikpijn gehad en nu ze mogen doorbreken hebben ze geen zin !
humz stien kan het niet wat anders zijn ? ...anyway ik ga opstarten ...we gaan kamperen ...of is het kramperen temp was vanmorgen nog 37.1 ...maar morgen vroeg denk ik - 1 hahahaha ( in tent op luchtbed ) fijn weekend allemaallllllllllllllllll tot maandag avond knuf asjuh
Denk het niet Asjuh, hoewel ik zo graag zou willen ! Veel plezier bij het kamperen ! En als ik je zie overvliegen weet ik dat het te woelig was op dat luchtbed ! Have fun !
Van wat? het hele forum of dit onderdeel? Je hebt nu gereageerd in een NOD topic.. dit houd in dat je ongesteld zou moeten worden in Juni (in dit geval) maar dat wil je natuurlijk niet. Hier praten gewoon over kwaaltjes, pijntjes en andere dingen die we krijgen naar aanloop van de spannende dagen! Beetje samen stressen zeg maar! groetjes
Oh, ok. Ik had mijn NOD eigenlijk op 26 mei moeten hebben, maar mijn cyclus varieerd tussen de 29 en (nu maximaal) 51 dagen, dus ik kan er geen zinnig woord over zeggen. Laatste test op woensdag gedaan, maar was negatief.
Jeetje dat is wel vervelend dat je cyclus telkens zo anders kan zijn. Ben je al lang van de pil of andere vorm van anticonceptie af? Of misschien ben je er wel nooit aangeweest, dat kan natuurlijk ook.
Ik ben nu 9 maanden van de pil en met de 5e cyclus bezig, moet nu dus voor de 6e keer ongesteld worden. Heb een menstuatie gehad half november, eind december, begin februari, begin maart en eind april. Wordt er soms helemaal hopeloos van. Ben nu net met tempen begonnen, maar ik heb nu griep, dus al 3 dagen hoog in de 37 C. Het zit gewoon niet mee.
Dat is balen zeg.. geen pijl op te trekken. Goed dat je bent begonnen met tempen, krijg je tenminste een beetje inzicht. Succes ermee, en ik hoop dat ook jouw wens snel mag uitkomen
Ik ken je gevoel hoor.. ben zelf nu al in ronde 11. Soms denk je.. wanneer wij? komen wij wel aan de beurt?
Ja, dat ken ik, in mijn familie hebben we net de babyboom achter de rug (3 stuks in de afgelopen 4 maanden) en dan steekt het best wel eens. Ik ga al niet eens meer op kraamvisite. Ja het onderschrift klopt niet helemaal, want een cyclus langer de 43 dagen kan ik niet invullen.
Ja maar bij mij kan een soms o zo goede kaart slecht aflopen hoor Femke ! En wat Katootje zei dat ze 's middags nog ongi werd... ik blijf er vanuit gaan dat ze eraan komen ! Hihi ik wou altijd es een dagje overtijd gaan, dat deed ik in 12 maanden nog nooit.. is wel es mooi om te zien staan en ga er ook nog van genieten zolang ie er staat !
Ik hoop dat je gevoel geen gelijk krijgt meid. Ik gun het je zo. Hoelang wacht je tot je gaat testen?