@ Duchess: Heb je al getest?? Ik duim voor je!! Is het gepland ? Denk van wel he Zijn jullie al lang bezig? Ik ben ook 18 en ben net gestopt met de pil Veel succes!
Dankje Tacha en Ooievaar !! Maar houdt die ongibank maar even vast vr me hoor ... wil nt op de grond hoeven te zitten ! Morgen kom ik erbij ZEKER WETEN !
(had ik hier ergens gelezen ) Je brengt gwn een tampon in en laat die een tijdje zitten.. Als je 'm eruit haalt en je ziet iets van bruin/roze/rood zal het wss niet lang meer duren voor je duiveltjes uitbreken (hoop dat ik het juist zeg!)
*Dikke knuf voor jou silly !* Doet me goed Stientje Ik ga nu dus voor de derde ronde. Heb een kindje van dik 1 jaar. Toen was het gelijk raak, dus misschien dat ik dat stiekum nu toch ook een beetje verwachtte. Maar als ik zie hoe lang sommige van jullie al niet bezig zijn, schaam ik me een beetje Heb een cyclus tussen de 24 en 26 dagen. Ben na mijn zwangerschap niet meer aan de pil gegaan. Als het goed is is mijn NOD nu 29 juni
Hej Silly! Mijn NOD is als het goed is ook op 29juni! Kunnen we samen aftellen, hihi Ik wens je véél succes!!
Gisteren omdat er nog niks was, klen beetje bruin maar niets meer ! Vandaag heel klein beetje roze maar nts meer.. dus gewoon wachten tot ze komen ...
Dank je Silly ! Die knuffel deed ook deugd ! En nt schamen hoor... iedereen met een wens vr een kleintje daar kan het nt snel genoeg bij gaan !
Nou bij mij helemaal niets hoor, maar ja, de langste cyclus was 53 dagen, dus dan moet ik nog 2 weken wachten voor ik iets zinnigs kan zeggen. Het gemiddelde van mijn cycli is 38 dagen, dan ben ik dus 1 dag overtijd, maar tot nu toe waren mijn cycli echt 1 maand of 2 maanden (eisprong overgeslagen) en niet anders. Helaas is het niet steeds gelijk 1-2-1-2...
Nou Natasja, dat denk ik al 10 dagen, kom maar, dan weet ik tenminste zeker dat het niks geworden is. De onzekerheid is slopend.
Ik heb zelf altijd bruin verlies voor ik ongi word.. deze keer wel 6 dagen.. ik werd er helemaal gestoord van.. ik weet dan al dat ik niet zwanger ben en dan duurt het maar!!
He Tacha, dan kunnen we inderdaad samen aftellen! Alleen zit mijn cyclus een beetje raar in elkaar want ipv 14 dagen na je ei ongi te worden is het bij altijd uiterlijk 12 dagen, soms 11. Dus daar wordt de tijd ervoor weer wat langer van, snap je het nog? Daardoor klopt ook de banner niet precies want die gaat echt van 14 uit, maargoed mijn NOD is en blijft gewoon 29 juni
Dat lijkt me inderdaad erg frustrerend. Ik ben het altijd van het ene op het andere moment en het kan ook op ieder moment van de dag komen. Zelfs 's avonds vlak voor het slapen gaan. Ik heb dus ook altijd maandverband bij me, want sinds ik zo onregelmatig ben wordt ik er compleet door overvallen.
Hé even iets anders, de banners gaan tot 43 dagen, maar als ik daar over heen ga, hoe ziet het er dan uit? Oh ik zie het al, dan krijg ik een duiveltje met een vraagteken, want dat snapt ie niet.
Op 26 april, al weer even geleden dus. Heb woensdag voor het laatst getest,negatief, maar nu durf ik niet meer, want ik ben alle teleurstellingen zat.
Ja inderdaad.. maar als dat ook nog tot 51 dagen kan duren.. pfff Misschien moet je eens langs de huisarts? of ben je al eens geweest? Ik vind er namelijk wel erg veel verschil in zitten en dat al na 9 maanden!
Van de HA moet ik gaan tempen bij mijn eerst volgende cyclus en dat 2 cycli volhouden en dan terug komen. In dit tempo ben ik daar dus nog een halfjaar mee bezig. Vooral omdat ik in deze cyclus eerst nog even moest uitproberen met het hele tempen gedoe en omdat er ook nog een vakantie in zat is het deze cyclus dus niet gelukt om er iets zinnigs uit te krijgen. Nu ben ik wel regelmatig aan het tempen (al mis ik het begin van deze cyclus) maar nu heb ik griep en al dagen lang heb ik verhoging, dus dan kan ik nóg helemaal niets met de gegevens. Nu moet ik dus eerst wachten op mijn menstruatie, maar die kan nog wel 2 weken op zich laten wachten. Ik weet niet eens of m'n eisprong uberhaubt al geweest is.