Pff Loeki je zou voor minder gek worden !! En Silly, mijn NOD kan nog helemaal veranderen hoor Dit wordt pas mn eerste maand zonder pil ! Ik hoop heel hard dat ik een min of meer 28-dagen cyclus ga krijgen Maar we kunnen niets anders doen dan afwachten eh !!
Hum, ik ben natuurlijk SUPER blij( althans dat probeer ik ) dat we weer zwanger mogen zijn , maar ik zal jullie wel missen hoor meiden Ik kom af en toe nog wel even gluren en ga heel hart voor jullie duimen!!! Liefs, mussie
hallo allemaal, weer terug uit het zonnige spanje en ....... ik ga meedoen in juni! Het bleef tot twee dagen na mijn nod stil en daarna kwam het dus das niet zo mooi. Ik ga denk toch maar temperaturen vanaf nu kan ik wat meer inzicht krijgen in mij cyclus. Ben der ff uit geweest dus heb veel te lezen en zijn er nog spannende dingen gebeurd waar iemand me van op de hoogte kan stellen? veel liefs lorfiedal
Ik begin het serieus vervelend te vinden, snap nu ook wat je bedoelt Natasja, weten dat ze komen buikpijn en allerlei andere voelen en het breekt maar nt door ! Dus duiveltjes kom op !!! Ben er helemaal klaar voor !
Zo heb even een paar uiltjes geknapt. Ik wordt dood moe van die griep. Vervelende is dat veel symptomen op een beginnende zwangeschap lijken; buikpijn, misselijk, vermoeidheid, gevoelige borsten (alles is gevoelig) sterke reactie op geuren en smaken. pijn in m'n rug en zo...ik heb het echt heel goed te pakken, want daarnaast heb ik natuurlijk ook een loopneus, keelpijn, hoesten, hoofdpijn...en het is eindelijk mooie weer geworden.
Idd Loeki2, dat lijkt er veel op... Vervelend dat je steeds teleurgesteld wordt... Ik kan er weinig zinnigs over zeggen. Maar wil je eigenlijk gewoon een hart onder de riem steken. Koppie op meid!
Hallo dames, Op zich kan ik me bij de NOD juni voegen (NOD 28 juni), maar.... ik weet nu al dat er geen NOD in juni zal zijn... M'n mannetje is in de week dat ik op donderdag m'n eisprong verwacht, van maandagochtend vroeg tot vrijdag laat in het buitenland... Ik schrijf deze maand dus maar alvast af. Ga die tijd meteen gebruiken om het een beetje van me af te zetten en lekker te genieten van mijn grote en mijn kleine man. Die zijn tenslotte het allerbelangrijkste! Maar ik blijf natuurlijk wel regelmatig spieken in het zwanger topic en hoop voor alle dames dat het in juni raak zal zijn!!! Grts Neeke
Dank je Tigger. Kruip vanavond lekker met een filmpje op de bank en dan hoop ik morgen weer iets beter te zijn, want na 3 dagen griep ben ik het al weer goed zat.
das wel balen neeke!! ik ga het deze maand weer proberen en ik ga ook tempen om hoogte te krijgen van mijn cyclus. ik moet alleen nog ff goed lezen hoe dat precies zit! liefs lorfiedal
Hee Lorfiedal, temperaturen heeft mij goed geholpen om inzicht te krijgen in mijn cyclus. Zeker als je ook een beetje op je afscheiding let (jaja je moet er wat voor over hebben) leer je je lichaam goed kennen. Da's wel een voordeel van een gemiste ronde: een maand niet temperaturen!! Nee hoor, het is echt geen enkele moeite vind ik, doe het altijd als ik m'n wekker voor de eerste keer snooze... Daarna maar eens kijken, ik denk dat het makkelijker is om wat afstand te nemen als ik eens een tijdje niet temperatuur. We zullen zien! Groetjes en fijn weekend, Neeke
Hoi allemaal, Mo zit nog steeds op de wachtbank, nog geen ongigevoel in aantocht........ gaat verder met wachten.....
Nou hier ook nog niets hoor, beetje bruine afscheiding, maar dat is al drie dagen zo. Enig idee wat dat is? Ik heb het anders nooit. Wel een beetje ongi-gevoel, maar dat had ik gisteravond ook en toen kwam er ook niets.