ik heb dat zelf nooit gehad maar wat ik gelezen heb vande andere meiden vrees ik dat je duivels er toch aan zitten te komen. liefs Moontje
ik ben een beetje druk meiden, moet hard werken dit weekende... maar ik blijf duimen en ieder succes wensen laters...........liek.
Ik denk het ook ja, nou dan heeft deze cyclus 40 dagen geduurt. Ik kan straks een bingo beginnen, want het getal 40 had ik nog niet.
Nou, vanmorgen nog steeds niets. Gisteravond een beetje lichtroze afscheiding, dus dacht echt...nu komt het..met wat gezeur in mijn onderbuik er bij, ik was er helemaal klaar voor. Vanmorgen was alle afscheiding verdwenen, ook het bruine, nu snap ik er niets meer van. Misschien moet ik het verhaal van mijn cyclus even samenvatten, want deze keer was het toch anders dan anders. Ik voel mijn eisprong niet, dus het is altijd gokken op een vruchtbare afloop. Vorige week zaterdag had ik ineens pijn in m'n onderbuik, rechts onder m'n navel. Dat had ik echt nog nooit gevoeld, ook niet voor ik de pil ging slikken. Toch hoop je natuurlijk dat dít dan de eerste keer is dat je je eisprong voelt...de afgelopen dagen iets meer afscheiding dan nogmaal en gisteravond bij het afvegen heel helder licht roze bloed (bij mijn menstruatie is het eigenlijk gelijk donkerrood) dat had ik eerlijk gezegd ook nog nooit eerder gezien en ben vandaag dus ook niet ongesteld geworden. Herkend iemand dit misschien, want ik wordt er nog onzekerder van dan andere periodes, dit heb ik anders nooit. Ik heb geen test in huis, dus daar kan ik ook niets mee. Nog wel getemp vanmorgen, maar nog steeds erg hoog voor mij doen. 37,1 graden. Griep wil nog niet wegzakken. Fijn, het hele pinksterweekend in de lappenmand. Ik hoop dat iemand me iets kan zeggen over wat ik nu allemaal mee maak. Alvast bedankt.
Hier worden de zenuwen steeds erger! Nog maar een paar dagen..... Voel eigenlijk niet veel, alleen erg veel rugpijn, maar dat komt waarschijnlijk door het vele staan en lopen de afgelopen dagen! Heb vandaag eindelijk weer een dagje vrij, ga lekker bij vrienden in de tuin bbq-en vanmiddag, want vanavond is te koud! Morgen weer werken Dat vele werken geeft gelukkig wel een beetje afleiding! Succes allemaal met wachten/klussen e.d. Marian
Oh wat gezellig een bbq! Ik wou dat ik ook een tuin had, op het balkon zal een beetje lastig gaan Succes iedereen hier die haar NOD nog moet krijgen!!
Meiden thanks!!!! Morgen als het nog nodig is testen maar ik heb er geen goed gevoel over hoor! Heb last van pruttelende ingewanden en wat pijntjes en opgeblazen gevoel dus ik denk dat ze er aan komen
wordt nu wel heel spannend Moontje, succes meid, ik hoop dat je morgen kan testen en dan heel goed nieuws hebt!!
Ik duim ook voor je! Ik word ook lichtelijk gek. Eerste test negatief, 2e test heeeel dun streepje,maar 3e test weer negatief... Maar nog geen ongi te bekennen en ik durf bijna te zweren dat ik zwanger ben. Heb echt onwijs veel aders over borsten en ook richting mijn vagina/buik. (weet iemand of dat ook een "symptoom" is?) had ik eerder nooit, ontdekte het 2 dagen terug pas. Krampen in onderbuik en bovenbenen. Soort spierpijn in mijn onderbuik en liezen. Nog steeds soms steekjes in de liezen. Droge ogen. Snel moe. Soms misselijk. En soms heb ik het ineens heel warm... Ik voel me echt heel erg zwanger. Maar de testen zeggen van niet... Mijn zus testte overigens de eerste 2,5 maand negatief. Pas na een bloedtest bleek dat ze zwanger was. Dus misschien heb ik dat ook wel.
Ja, dat zal dan wel moeten helaas. Heb het niet zo op naalden. Maar denk dat ik dinsdag of woensdag nog 1 testje doe, mocht die nog steeds negatief zijn, dan maar bloed prikken...