Hoi Sas wat lees ik nu ik heb niet eens opgelet weer een nieuwe ronde verdorie meid kom op en er zal een maand zijn dat het wel gelukt is Liefs Indey
Balen Sas en Stien Knufje voor jullie. Juni MOET jullie geluksmaand zijn! Mijn duimpjes draaien voor de spannende dagen van de rest en natuurlijk ook als geluk voor de klussers! Stien en Neel, bedankt voor de interesse, maar mijn gevoel is ongewijzigd en temp zegt me zoals altijd niks....
het komt wel goed hoor de vraag is alleen wanneer he ergste humeurigheid is nu al wel weer over nadat ik gister fiets gekocht heb (dat moet ik toch niet elke maand gaan doen.. dat word wat duur.. maar voor deze maand werkte het prima)
eh. ik wist niet dat je van fietsen ook zwanger werd? past wel kinderzitje op denk ik *grin* maarja.. eerst maar eens zien dat die fiets zo lang iin mijn bezit blijft dat dat van toepassing is ben al 2 fietsen kwijt geraakt hier in half jaar tijd
Toch blijf ik nog een beetje hoop houden Elvira ! De ongibank heb ik heel goed verstopt ! Je zal lang mt zoeken !
Heel erg bedankt. Dan zal het bij mij wel iets anders zijn. Snap nog steeds niet waarom ik nu zo onregelmatig ben. Misschien omdat ik 20 kg lichter ben dan 6 jaar geleden, maar dat zou toch juist positief moeten zijn?
ik wist niet dat je van fietsen ook zwanger kan raken haha maar dan had ik al lang een 3de gehad \ nou het is gewoon afwachten en sas het is inderdaad fijn je zelf kados te geven als het evne tegen zit zo hebben wij voor op de camping een yatzee spel gekocht wat voor onderweg is en gebruiken hem op de camping dus af en toe je zelf verwennen doe ik hier ook Indey
kreeg de eerste 2 maanden iedere keer het zwanger gevoel hebben alles erop en eraan maar gewoon niet zwanger zijn dus. De 3 keer een vrij lange cyclus en nu de agelopen 2 maanden voel ik redelijk mn ei sprong en mn menstruatie is vanaf het begin een ramp, verschrikkelijke buikpijn de eerste 4 dagen en dan 2 dagen redelijk. mn behoefte om te klussen is enorm tegenomen ghehehe zelfs dat mn vriend er moe van wordt van "alweer" Mn humuer is over het algemeen beter geworden alleen 1 dag voor de nod flink sago Tja dat was het wel
mn cylus dagen 23 23 29 25 ? nog afwachten wel de eisprong gevoeld weet alleen niet meer wanneer :S vergeten opte schrijven
ff zeuren... Bleeeeeeeeeeeeeeeeer ik ben examens aan het nakijken.. hihihihi nog 13 brieven ... baaarffff