Zo, een docente Nederlands in ons midden, ik heb 54 uur surveillance en 15 uur correctie achter de kiezen. Gelukkig geen 2e correctie dit jaar. Sterkte Natasja
ja ik zie het idd, balen is dat!! Heb nu ook weer last van mn borsten maar schenk er geen aandacht aan want verwacht totaal niet dat ik zwanger kan zijn aangezien dat het klussen stil heeft gelegen omdat ik ziek werd, daarvoor wel geklust dus misschien een hele kleine kans maar dan is die wel heel klein het is weer afwachten Denk ook dat het ontpillen bij iedereen zo anders is, dat je er haast geen vergelijking is liefs deesje
Dank je deesje. Nou ik ben héél blij dat ik nú de griep heb, kan wat dát betreft niet beter getimed worden. Al is griep en ongi-ongemakjes wel een beetje dubbelop. Ach Natasja, bekijk het van de positieve kant. Als het mooi weer wordt zijn we klaar. Was maar wat blij dat het niet zulk mooi weer was tijdens het CSE dit jaar.
Moeten ze bij Engels tegenwoordig ook al brieven schrijven? Dat hoefde ik vroeger gelukkig niet. VWO?
ja dan heb je idd mazzel als lijkt het mij dat ook niet ideaal maar ja je moet er wat over voor hebben he, altijd beter dan in je klus periode zoals ik
Vmbo zelfs lezen en een zakelijke brief schrijven.. dus de open en meerkeuze heb ik er al op zitten. Wat geef jij? 56uur surveillance?? jeetje! groetjes Natasja
Mijn man krijgt het regelmatig voor elkaar in die tijd ziek te zijn. Ik zet me er wel overheen, maar ja als hij...dan wíl het niet hè.
jaaa het leven van docenten gaat niet over rozen.. ook al denken veel mensen alleen maar: Ja maar jullie hebben wel een heeeele lange zomer vakantie.. zucht.. hihihihi Ik ga weer even verder!
Ach, als het voorbij is hebben we weer iets rust. Ik heb nog maar 6 lesuren in de week over. 2 op maandag en 4 op vrijdag.
Je kan ook een gatenkaasrooster overhouden, maar dit jaar heb ik voor het eerst het geluk dat ik veel 4e klassen heb. Toch weet het management dan altijd wel weer dingen te verzinnen om ons 'bezig' te houden. Morgen begin ik al met een studiedag van 9 tot 5, dus weg m'n 'vrije' dinsdag. Ik ga me toch maar even los weken van het forum en zo eens op de pinkstermarkt snuffelen, kan toch niet het hele weekend binnen zitten.