NOD juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door charlotteM, 1 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missburn

missburn Lid

13 mei 2006
    21
    0
    0
    docent frans
    Tiel
    Wat grappig, ik ben ook docente in het VMBO, Frans. Ik had dit jaar maar 4 examenkandidaten, de vorige docent had er nogal een potje van gemaakt. Nakijken ging wel lekker snel :D

Ondertussen begin ik bloednerveus te worden, ik heb al twee keer getest deze week omdat ik had gehoord dat je vaak ook wel eerder kunt testen, maar helaas beide negatief. Nog 2 dagen en dan krijg ik meer zekerheid... Ik baal wel, ik had afgelopen week hele duidelijke zwangerschapsseinen, misselijkheid, steken in mijn borst en ik denk ook innestelingskramp... maar nu alleen nog heeeel vaag steekjes in mijn tepels... Ik word er zo onzeker van :rolleyes:

Maar goed, die laatste twee dagen moeten ook nog wel uit te houden zijn, ik denk alleen dat ik echt even radeloos ben als ik wél ongi word...

Groetjes, Bernadette

2. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    hallootjes ....we zijn net terug van een kampeer weekend met mijn schoonfamilie...men wat hebben we een kou geleden in de tent snachts ...mijn temp metertje gaf bijna rond het vriespunt aan smorgens ;) ..maar heerlijk genoten ....en weer een paar dagen dichter bij mijn NOD ...ik heb er zelfs afgelopen dagen niet eens aan gedacht :rolleyes: ...
    nu ga ik eerst ff bij lezen ...knuf aan allemaal asjuh

3. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    brrrrr wat koud asjuh! Wel heerlijk dat je echt even weggeweest bent en er niet eens aangedacht hebt! Een goede afleiding dus.

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
  5. stina

stina Lid

30 mei 2006
    51
    0
    0
    Taxichauffeuse
    hei en boeicop
    Hallo allemaal

Mijn nod is 8juni en ik wordt helemaal gek van het wachten het is al ronde 14 voor ons.
    Ik denk weer dat ik zwangerschapskwaaltjes heb terwijl ik me nog zo voor genomen heb om het dit keer niet te doen.
    'S morgen erg misselijk en pijnlijke borsten en extreem moe maar ja dat kan meerdere oorzaken hebben
    Mijn lichaam zou me wel weer voor de gek houden zoals al vaker gebeurt is we zullen het wel weer zien

groetjes christina

6. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    spannend ik hoop voor je dat al die gekke dingen in je lichaam nu de juiste oorzaak hebben

liefs lorfiedal

7. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Hoi meiden daar ben ik dan weer!
    Ik had gister helaas geen laptop, die had me mannetje mee!

Gister getest en...............
    NEGATIEF! Ik had er al een slecht gevoel over maar toch is het weer een klap in mijn gezicht!
    Bah, wanneer mag ik nu toch?

Moontje

8. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    goede morgen ik heb een vraagje , ik had mijn eitje op 26 mei en ik heb een lutheale fase van 12 dagen , vanaf waneer zou ik dan kunnen testen ? ik heb mijn nod op de banner staan op vrijdag ...( dat zou 14 dagen zijn ...

9. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    @ balen moontje :(

10. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik zou je normale luteale fase aanhouden hoor, en als je twijfelt en het lukt je om te wachten kan je toch gewoon vrijdag testen.

11. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Moontje, balen meid!! nu maar hopen dat die duivels snel komen dan kan je tenminste weer snel verder

12. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ;) dat is een goeie wachten lukt me nooit :( ..ik ga mijn best doen ..thx neeltje

13. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    dan denk ik dat ik morgenvroeg toch nog maar even kom kijken op je test positief is, hihihihi

14. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    :oops: :oops:... :( ik durf ook niet zo goed ...

15. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    Asjuh, kijk wat je temp doet morgen, is die hetzelfde of hoger morgenvroeg dan zou ik gewoon testen, mijn temp zakte op mijn 0,2 graden en een dag later was ie weer 0,2 graden gestegen heb toen ook meteen getest! en je weet het resultaat

16. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Hoi allemaal. Moontje, ik hoop dat dit echt de laatste keer voor je is dit jaar dat je ongesteld bent geworden...

Asjuh, even een stomme vraag: wat is een lutheale fase?? :rolleyes:

Mijn NOD is pas zaterdag (10 juni) en ik schommel dagelijks tussen zeker weten dat het goed zit en dat ik het me allemaal inbeeld, om gek van te worden. Gelukkig heb ik waanzinnig veel dingen te doen deze week, dan gaan de dagen wat sneller. Ik heb al wel vast een weegschaal gekocht voor het geval dát (die had ik nog niet, kan je het je voorstellen?).

Goed, veel plezier vandaag op 6/6/6 ;) (een vriendin van mij is jarig, gelukkig is ze niet bijgelovig)

17. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Ana, ik ben dan wel niet Asjuh, maar.......

De luteale fase : de baarmoeder maakt zich klaar
    Zodra het rijpe eiblaasje (=follikel) openbarst vult deze holte zich met bloed. De cellen van de follikelwand dringen de met bloed gevulde holte binnen en beladen zich met een gele kleurstof. Op die manier ontstaat het gele lichaam of corpus luteum. Dat gebeurt onder invloed van het luteïniserend hormoon. Vandaar de naam luteale fase.
    Het gele lichaam maakt op zijn beurt progesteron aan, een hormoon dat het baarmoederslijmvlies stimuleert om zich klaar te maken voor de innesteling van de bevruchte eicel. Die laatste bereikt de baarmoeder vijf tot zes dagen na de eisprong.

18. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Goedemorgen allemaal!

Ik ben gisteravond teruggekomen vn een weekendje met de schoonfamilie in Zeeland.
    Afgezien van dat het met mn schoonfamilie was (erg vermoeiende mensen pff) was het een heerlijk weekend. Ik heb lekker veel afleiding gehad en ben nu in mn vruchtbare dagen dus het feest is begonnen! ;) :D

Ik had zoveel pagina's gemist dat ik het alleen vluchtig heb gelezen.
    Ik zag wel dat Mussie zwanger is! Gefelciteerd meid! Ik hoop dat veel dit voorbeeld gaan volgen!

Voor de meiden die de duivels op bezoek hebben gehad, veel succes de volgende ronde en een hele dikke knuffel!

Voor iedereen die in de wacht staat ik duim voor jullie!

En voor de meiden die met mij mee klussen.... KLUS ZE!
    hihihi

Asjuh ik duim voor een dikke vette posi test hoor!

19. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Moontje34 balen joh, ook al ben je er zelf van overtuigt dat het niet is , komt het toch weer als en klap.

Asjuh succes nog even met wachten.

Harley , klus ze... voor mij breekt het klusseizoen ook weer aan...

lieke

20. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Lieke hopelijk wordt dit voor ons de laatste ronde!
    (niet dat we dan niet meer klussen natuurlijk hihi)

Voor de rest natuurlijk ook!

Deel Deze Pagina