Wat grappig, ik ben ook docente in het VMBO, Frans. Ik had dit jaar maar 4 examenkandidaten, de vorige docent had er nogal een potje van gemaakt. Nakijken ging wel lekker snel Ondertussen begin ik bloednerveus te worden, ik heb al twee keer getest deze week omdat ik had gehoord dat je vaak ook wel eerder kunt testen, maar helaas beide negatief. Nog 2 dagen en dan krijg ik meer zekerheid... Ik baal wel, ik had afgelopen week hele duidelijke zwangerschapsseinen, misselijkheid, steken in mijn borst en ik denk ook innestelingskramp... maar nu alleen nog heeeel vaag steekjes in mijn tepels... Ik word er zo onzeker van Maar goed, die laatste twee dagen moeten ook nog wel uit te houden zijn, ik denk alleen dat ik echt even radeloos ben als ik wél ongi word... Groetjes, Bernadette
hallootjes ....we zijn net terug van een kampeer weekend met mijn schoonfamilie...men wat hebben we een kou geleden in de tent snachts ...mijn temp metertje gaf bijna rond het vriespunt aan smorgens ..maar heerlijk genoten ....en weer een paar dagen dichter bij mijn NOD ...ik heb er zelfs afgelopen dagen niet eens aan gedacht ... nu ga ik eerst ff bij lezen ...knuf aan allemaal asjuh
brrrrr wat koud asjuh! Wel heerlijk dat je echt even weggeweest bent en er niet eens aangedacht hebt! Een goede afleiding dus.
Allemaal een fijn 6-6-6 he? http://www.nu.nl/news/746775/10/Christe ... enden.html Quote: "Volgens de organisatie is het aannemelijk dat satan dinsdag zijn plannen probeert uit te voeren." Dus pas op morgen he meiden.
Hallo allemaal Mijn nod is 8juni en ik wordt helemaal gek van het wachten het is al ronde 14 voor ons. Ik denk weer dat ik zwangerschapskwaaltjes heb terwijl ik me nog zo voor genomen heb om het dit keer niet te doen. 'S morgen erg misselijk en pijnlijke borsten en extreem moe maar ja dat kan meerdere oorzaken hebben Mijn lichaam zou me wel weer voor de gek houden zoals al vaker gebeurt is we zullen het wel weer zien groetjes christina
spannend ik hoop voor je dat al die gekke dingen in je lichaam nu de juiste oorzaak hebben liefs lorfiedal
Hoi meiden daar ben ik dan weer! Ik had gister helaas geen laptop, die had me mannetje mee! Gister getest en............... NEGATIEF! Ik had er al een slecht gevoel over maar toch is het weer een klap in mijn gezicht! Bah, wanneer mag ik nu toch? Moontje
goede morgen ik heb een vraagje , ik had mijn eitje op 26 mei en ik heb een lutheale fase van 12 dagen , vanaf waneer zou ik dan kunnen testen ? ik heb mijn nod op de banner staan op vrijdag ...( dat zou 14 dagen zijn ...
ik zou je normale luteale fase aanhouden hoor, en als je twijfelt en het lukt je om te wachten kan je toch gewoon vrijdag testen.
@Moontje, balen meid!! nu maar hopen dat die duivels snel komen dan kan je tenminste weer snel verder
Asjuh, kijk wat je temp doet morgen, is die hetzelfde of hoger morgenvroeg dan zou ik gewoon testen, mijn temp zakte op mijn 0,2 graden en een dag later was ie weer 0,2 graden gestegen heb toen ook meteen getest! en je weet het resultaat
Hoi allemaal. Moontje, ik hoop dat dit echt de laatste keer voor je is dit jaar dat je ongesteld bent geworden... Asjuh, even een stomme vraag: wat is een lutheale fase?? Mijn NOD is pas zaterdag (10 juni) en ik schommel dagelijks tussen zeker weten dat het goed zit en dat ik het me allemaal inbeeld, om gek van te worden. Gelukkig heb ik waanzinnig veel dingen te doen deze week, dan gaan de dagen wat sneller. Ik heb al wel vast een weegschaal gekocht voor het geval dát (die had ik nog niet, kan je het je voorstellen?). Goed, veel plezier vandaag op 6/6/6 (een vriendin van mij is jarig, gelukkig is ze niet bijgelovig)
@Ana, ik ben dan wel niet Asjuh, maar....... De luteale fase : de baarmoeder maakt zich klaar Zodra het rijpe eiblaasje (=follikel) openbarst vult deze holte zich met bloed. De cellen van de follikelwand dringen de met bloed gevulde holte binnen en beladen zich met een gele kleurstof. Op die manier ontstaat het gele lichaam of corpus luteum. Dat gebeurt onder invloed van het luteïniserend hormoon. Vandaar de naam luteale fase. Het gele lichaam maakt op zijn beurt progesteron aan, een hormoon dat het baarmoederslijmvlies stimuleert om zich klaar te maken voor de innesteling van de bevruchte eicel. Die laatste bereikt de baarmoeder vijf tot zes dagen na de eisprong.
Goedemorgen allemaal! Ik ben gisteravond teruggekomen vn een weekendje met de schoonfamilie in Zeeland. Afgezien van dat het met mn schoonfamilie was (erg vermoeiende mensen pff) was het een heerlijk weekend. Ik heb lekker veel afleiding gehad en ben nu in mn vruchtbare dagen dus het feest is begonnen! Ik had zoveel pagina's gemist dat ik het alleen vluchtig heb gelezen. Ik zag wel dat Mussie zwanger is! Gefelciteerd meid! Ik hoop dat veel dit voorbeeld gaan volgen! Voor de meiden die de duivels op bezoek hebben gehad, veel succes de volgende ronde en een hele dikke knuffel! Voor iedereen die in de wacht staat ik duim voor jullie! En voor de meiden die met mij mee klussen.... KLUS ZE! hihihi Asjuh ik duim voor een dikke vette posi test hoor!
Moontje34 balen joh, ook al ben je er zelf van overtuigt dat het niet is , komt het toch weer als en klap. Asjuh succes nog even met wachten. Harley , klus ze... voor mij breekt het klusseizoen ook weer aan... lieke
Lieke hopelijk wordt dit voor ons de laatste ronde! (niet dat we dan niet meer klussen natuurlijk hihi) Voor de rest natuurlijk ook!