Inderdaad Harley heb geen zin meer om ronde 11 in te stappen .......liek. ik ben aan het tempen geweest maar mijn temp lijkt al vast om hoog te gaan terwijl ik nauwelijks ovupijnen voel dit keer. ben benieuwd naar de temp morgen.. ik heb wel gedronken gisterenavond ( bloos bloos ) en beetje te veel... gaat je temp daar van omhoog?
Ja daar kan je temp van omhoog gaan omdat je lijf dan hard aan het werk gaat om de alcohol kwijt te raken. Heb je wel genoten?
HAHA ja vooral de finishingtouch met vriendlief was verrukkelijk....... Ok mijn temp was dus vanmorgen 37,7 dus dan kan het zich verklaren.... ben ook maar aan het proberen te begrijpen haha...
ja ik ben ook benieuwd, ben nog lekker een dagje vrij morgen .... vandaag ook heeerlijk dus vrij. heb gewerkt afgelopen weekende. dus luidde gisterenavond mijn weekende in..
En toen was het alweer dinsdag! Nog een paar daagjes afwachten! Mijn zenuwen krijgen steeds meer de ruimte, wat dat toch is deze maand? Ik snap er niet zo veel van, vorige keren toch wel minder zenuwen gehad... Heb eigenlijk de neiging nu al te testen, maar wil teleurstelling voorkomen, dus houdt me nog ff in denk ik! @Harley en Lieke: Veel klusplezier! Zet hem op he? Marian
Lieke lekker nog een dagje vrij! Marian, bedankt he! En jij veel succes met wachten, die zenuwen ook... hopelijk is het ergens goed voor en heb je binnenkort goed nieuws!
Hallo, Nou ik heb er gister 6 gevangen het was een lekker dagje weg @ Indey zou zeker leuk zijn als we gelijk op gingen!Ik ga nu voor de 2de keer ovutesten gebruiken! @ Missburn Hoop dat het raak is! @ Asjuh spannend meid! @ Harly en Liek veel klus plezier @Moontje balen zeg...maar ze zijn er nog steeds niet ...blijf duimen Voor iedereen veel sterkte Liefs
Marian; nog even doorbijten. Ik ben benieuwd of je goede voorgevoel klpot..... Asjuh; spannend zeg. Als je normaal altijd 12 dagen na ei hebt, dan zou je idd morgen al kunnen testen. Ik ga voor je duimen hoor!! Moontje Als het toch niet raak is, dan laat die maar komen. Kun je tenminste verder! Suc6... Ana; nog een paar dagen en dan ben je uit de stress van je eerste ronde (toch?) Harley en Liek; veel klusplezier. Dat het dit keer eens eindelijk RAAK mag zijn! Nog even en dan kan ik ook weer verder.....
Elvira helemaal vergeten Hoe gaat ie meid?En heb je er en goed gevoel over?of juist niet? duim duim duim Liefs
Hoi hoi....Geeft toch niks. Je kunt niet alles onthouden he En nee, ik heb er absoluut geen goed gevoel bij, dus zal over enkele dagen doorgaan naar juli pfffff....
Hoi Stina Erg he dat je al misselijk bent en overal last van heb en uit eindelijk toch ongesteld worden. Ik had het de vorige maand en dacht echt ik ben zwanger en was al 2 weken misselijk en een week lang als ik uit bed kwam gal spugen en toch werd ik ongesteld en boos dat ik was op mijn lichaam en dacht ik stop ermee maar nu ik bij mijn groene dagen kom denk ertegen aan niet geschoten is altijd mis en was voor mij heel moeilijk om te schakelen. maar als ik bij jou kijk jij bent ben jij al heel lang bezig en ik ben nu met mijn 2de ronde bezig en mag niet klagen dus Liefs Indey
Ja het is moeilijk bij te houden. Maar jammer zeg dat je er geen goed gevoel over hebt. Had gelezen dat je een afspraak had gemaakt bij een paragnost of zo iemand,hoop dat hij of zij je verder kan helpen. Blijf stug door duimen.... Liefs
Dank jullie wel allemaal! Ik ga nu maar eens kijken of de markt van gisteren naar vandaag is verplaatst, kan ik nog ff lekkere kaas halen! Heerlijk zo'n vrije dag, en dan is het nog mooi weer ook! Ik ga er maar eens van genieten vandaag!!!! Marian
Markt ja daar zeg je iets ga ook maar even kijken moet nieuwe berkenstoks en kan je ook op de markt kopen voor niet zoveel geld een heel goed plan van je Liefs Indey
Berkenstoks??? Wat is dat? Ik ga ook ff boodschapjes doen. Ik denk niet dat ik vandaag nog tijd heb om langs te komen dus tot morgen dan!
@ Neeltje: bedankt voor je duidelijke en uitgebreide uitleg! weer wat wijzer geworden vandaag. @ Harley en Lieke: ook vooral veel plezier en succes ermee, hopelijk is het raak! (Dit geldt voor iedereen natuurlijk die in de klusfase zit) @ asjuh: sterkte met wachten, de laatste loodjes wegen toch het zwaarst @ Marian: je zit precies een dag voor me... spannend hoor!!! @ Elvira: Het is inderdaad m'n eerste poging en ik hoop dat ik de zenuwen wat beter onder controle hou in de volgende ronde want het sloopt. Wat betreft "geen goed gevoel" hebben; betekent dat je niets voelt of dat je je pre-ongesteld voelt? Ik hoop dat je ongelijk hebt... Als ik zie hoeveel rondes sommigen door moeten, moet ik toch even slikken, soms lijkt het zo simpel; op tijd zaadjes verzameld hebben als het eitje springt moet toch een bevruchting opleveren? Theorie is 1 ding en de praktijk gaat dus gewoon z'n eigen gang... Afwachten dus maar (ik heb vandaag helemaal geen symptoom of niets, voel me uitstekend! Dus ik denk maar weer dat m'n wishful thinking parten gespeeld heeft >> GEDULD)