tuurljk wel hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? en hoe meer mensen uit het NOD topic.. hoe beter we tegen de dikke buiken kunnen toch?
Hoi, ik ben toch maar aan het verhuizen geslagen en hier dus uitgekomen, NOD is 5 juni. Bah, ik baal er nog steeds van maar we moeten verder! Dus...... Hallo allemaal en veel succes voor ons in deze ronde!
Moontje, ik hoop dat het heel gauw raak is voor je!! Elfje dat hoop ik natuurlijk ook voor jou!! Je bent ook al een poosje bezig zie ik. En voor iedereen die het deze periode weer gaat proberen. Soms zou je willen dat je in je buik kon kijken (tenminste dat heb ik). Maar ja voor mij is het pas de 2e ronde. Heel veel succes!!!!!!!!!
Stranger 5 weken zwanger! Van harte gefeliciteerd!!! Geniet er maar van want het is echt een wonder(tje). Groetjes
Blossom! ronde 2 of 5 of 15 het maakt voor mij niet uit hoor, ik gun het iedereen heel erg dus niet zeggen ik zit PAS in ronde zoveel, we willen allemaal het zelfde en we willen het NU! toch?
Das waar Moontje, ik loop me ook altijd de excuseren dat ik "pas" in ronde 2 zit, maar wil het ook heel graag NU
oke, zijn we het daar over eens! we gaan gewoon voor de volgende ronde en welke dat is maakt geen MOER uit!
Oke rustig maar we zijn allemaal bezig om zwanger te worden. Nies jij gaat voor je derde kindje, heel veel succes ik zie dat je ook in je tweede ronde zit. En je mag bijna testen!!! Denk je dat het raak is?? Groetjes
Ahhhhhhhhhh , balen Stientje Maar ik ben bang dat ik je vanavond of morgen kan komen versterken Ben nog niet ongi , maar heb nu wel de krampjes (licht) en vanmorgen een nega test ...... Dus tot vanaaf En heel veel succes weer deze ronde natuurlijk Dat geldt voor alle dames natuurlijk Groetjes Joyce
Jakkes Stien Hoe kan dat in hemelsnaam? Snap daar echt niks van??? Sterkte lieverd! Hoop dat ronde 12 je meer geluk brengt!!
Stientje! jee, aaaahhhh! hoe kan dat nou??? echt K*T voor je meis. maar welkom hier en we weten wat je voelt, ik had het gister en baal er nog van!