Whaaa Asjuh, ik wacht in spanning af hoor...Heb je er nu wel een goed gevoel bij dan?...duimduimduim Ana; heb voor ongo nooit klachten, alleen stevige, gespannen, maar niet pijnlijke borsten. Nu dus ook en verder geen enkel teken wat op zwanger zijn kan duiden. Mijn voorgevoel heeft HELAAS nog altijd gelijk gehad
Spannend Asjuh! Jij durft tenminste! Ik niet hoor, ik zit hier in de zenuwen, maar durf niet eens te testen! Er was geen markt vandaag, balen hoor, dat wordt dus supermarkt-kaas en die is toch een heeeel stuk minder lekker De enige kaasboer die bij ons zat is er mee opgehouden omdat hij te oud werd, dus ben ik aangewezen op de maandagmorgen markt. Gelukkig ben ik over het algemeen wel vrij dan, dus dat komt mooi uit! Marian
nah ik durf ook niet zo goed ..maar ja ..ik ben reedelijk ongeduldig vrees ik hahahah ...vanuitgaande dat lut. fase 12 dagen is ..dan ben ik maar 1 dagje te vroeg met testen ( jaja ik lul mezelf goed )...anyway ik ga eerst ff op visite ...en dan ga ik testen ...duim je voor me
Jou temp heeft toch een behoorlijke daling ingezet, of niet?? Als dat zo is, zou ik ff wachten. Bij mij betekent dat altijd slecht nieuws...hoop dat het bij jou goed komt hoor
ja dat is wel zo elvira maar de vorige keer werd ik ongi met een temp van 37.1 dus daar werd ik ook niet wijzer van. Ik ga toch maar wachten........
Wordt weer spannend al die testdagen die er aan zitten te komen......ik duim voor iedereen (ook mezelf )!!!!!!!!!!!!
hoi dames, wat spannend weer voor de dames die bijna kunnnen testen!! Bij ons is het klusseizoen weer geopend, dus we zijn druk!! Ik ben met m'n werk ook erg druk dus dames, heel veel succes allemaal!!
Asjuh: that's the spirit! Geen woorden maar daden... maar eh... ben je blanco vanwege het niet weten wat te doen, of was je test blanco? Ik heb mezelf voorgenomen om alleen te testen 's ochtends met de 1e ochtendurine, met het excuus dat dan het resultaat het duidelijkste is dan. Om de verleiding te weerstaan, ga ik bij het opstaan maar snel naar de wc zonder tester, dan moet ik weer een dag wachten En ik had mezelf zo voorgenomen alleen 's ochtendsvroeg of 's avonds even op het forum te struinen, zit ik toch bij elk vrij moment ff te checken... ijzeren zelfdiscipline van mij toch ook
safian!!! gefeliciteerd meid! geniet ervan! je kan zelf in de NOD lijst zetten dat je zwanger bent! achter je naam staat bewerken, en ipv een ronde aan te geven, kan je ook zwanger zetten! succes! liefs elfje