Yes, lieverd, dat is toch geweldig nieuws!!! Kus kus knuffel knuffel Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeee Rondedansje en alles wat Asjuh wil Het komt allemaal goed meid! Heb vertrouwen!! En nu blij zijn, OK??
Ik ben heeeeeeeel blij voor jullie lieverd en ga hard duimen dat het dit keer allemaal super blijft gaan! Over een dikke 8 mnd heeft Asjuh een geweldige baby in haar armpjes
ik denk dat mijn NOD morgen zou zijn geweest ivm lutheale fase van 12 dagen ...ik kan het echt niet geloven ....ik ben kei blij ... nou jij nog meid ...ik had ook geen symp. nog niet eens een voorgevoel ...alleen een drang om te testen
Ga snel je bannertje aanpassen Jippie nog net meegekregen voordat ik op huisbezoek moet Genietze En reserveer alvast een wolkje voor me, OK Ik geloof er echt niet in en heb ook nog echt geen testdrang....
Dank je lieverd.... En gewoon doen hoor, die banner aanpassen! Komt echt goed, ik voel het Nogmaals een megaknuffel! Ik ga er nu snel vandoor...
Asjuh gefeliciteerd!!!! En Safian ook!!! Nu ik nog... hahaha! Waarom zit ik toch zo lang in twijfel, bah!!! Als ik niet zwanger ben, dan heb ik een probleem denk ik. Sowieso is er dan iets mis deze maand met mijn cyclus.. En waar dan al die krampjes en steekjes en borreltjes vandaan komen... Vannacht weer 16 uur liggen slapen, en zou nu zo weer t bedje in kunnen duiken. Gisteravond ook weer heerlijk boven de wc gehangen.... Oooohh ik wil het weten! Maar vriendlief wil nog geen bloedtest doen... Dus ik ga morgen denk ik nog maar eens kijken of er niet 2 dikke strepen te voorschijn komen.
thx ..wat lief allemaal ...en nu maar hopen dat alles goed blijft gaan ...i hope so .. anyway hoe gaat het met jullie dames ...?
Hey moontje moeilijk he om te wachten maar als jou was gewoon ochtendurine en heb je volgens mij nog het beste waar als het meezit meer hcg inzit dan nu maar als je niet wachten kan doe het zou ik zeggen sterkte ermee Indey