wow wat ontzettend lief en ik durf niet eens mijn banner te veranderen pfff... wat een miep ben ik toch ook
Asjuh!!!! GEFELICITEEEEEEEEEEERD!!!! Echt super!!! Ik ben heel blij voor je!!! Dikke felicitatiezoenen, en kom op met die nieuwe banner! Anneke
zijn er mensen ook op dit moment aan het toeleven naar hun eisprong rond 10 juni? en nod rond 25 juni?
wat een leuke banner asjuh durfde je het nou wel geniet er lekker van meid ik hoop ook eens die banner neer te kunnen zetten! liefs lorfiedal
Ja we gaan ons best doen,hoop dat ik zondag mijn lh piek heb dan gaat mijn vriend zn dochtertje weer naar huis....is anders vrie moeilijk klussen! Liefs
ik leef ook naar mijn eisprong op het moment lorfiedal......... denk dat ik al ovukrampen aan het voelen ben sinds vanmiddag.. wowwwwwwwwwwww asjuh geweldig.. liek.
Gezellig hoor dames kunnen wij elkaar steunen komende dagen en zitten nu al op de helft van deze week. Meiden kom op al is het zweetweer we gaan ervoor en maken een heel goed vruchtbaar weekend van Indey