Ik had ook vaak pijnlijke borsten een week voor ik ongesteld moest worden en wist dus altijd zeker dat ik ongesteld zou worden. Nu ook weer maar op de dagen dat ik ongi zou moeten worden deed ik een test, die was positief en geen last meer van pijnlijke borsten!!??? Vaag toch??!! Allemaal veel succes de volgende ronde!!! Groetjes
Chiesa, daarom blijf ik ook wel hopen natuurlijk Weet ook niet hoe mijn borsten zijn als het raak is...Had jij verder nergens last van? Bedankt voor het duimen
ik had bij mijn eerste zwangerschap ook helemaal nergens last van. Geen zere borsten, niet moe niet misselijk, totaal geen voortekenen van een eventuele zwangerschap, dus alles kan. Ik dacht dat ik ongesteld ging worden want ik verloor een klein beetje bloed ongeveer op nod dag, maar ging toch (meer voor de gein, het was de eerste ronde) even een testje doen. En die was toen heel vaag positief. 2 dagen later nog eens en die was heel positief. En totaal geen klachten gehad. Dus ook als je niks voelt kan het dus raak zijn. Silly
Ja zoals silly al zegt heb ik verder nergens last van!!! In mijn situatie op dit moment zou ik dat graag willen haha. Alles kan jammer genoeg!!! Succes meid!!
Nou meiden, ik heb weer getest vanochtend, maar toch weer negatief. Snap er dus echt niks meer van........ Deze week dan toch maar een bloedtestje denk ik..
Heb weer veel bij gelezen Calizz van harte meid! @ Hoe is het met Elfje?Heb je al getest? @ Happydeesje nog 1 dagje....spannend @ Dutchess vervelend maar met een bloedtest word een hoopduidelijk succes @ Marian word ook erug spannend @ Ana balen joh..kop op @ Elvira ik blijf gewoon doorduimen het kan nog steeds 2 kanten op! Blijf voor iedereen duimen! Liefs
Hallo allemaal, Bij deze stel ik mij effe voor. Mijn naam is Erica, ik ben 30 jaar. Sinds een week ben ik gestopt met de pil. Mijn eerste ongi dag was 30 mei maar daarna heb ik nog een aantal pillen geslikt. Ik wou al een tijd stoppen en nu was mijn vriend er ook helemaal klaar voor. Wou mijn strip niet afmaken dus we zien wel hoe het loopt. Cyclus moet w.s. nog op gang komen. Lijkt mij leuk hier af en toe wat mee te kletsen zodat je het toch een beetje kwijt kan. Voor nu hou ik dus even 30 mei aan en wacht mijn eerste echte menstruatie af. Allemaal veel succes met zwanger worden !!!!! Groetjes Erica
haha lees net mij eigen bericht en snap dat het wat verwarring kan brengen. Door onregelmatig pilgebruik aan het einde van de vorige strip had ik besloten op mijn eerste ongi dag direct te slikken i.v.m. veiligheid. 2 dagen later geeft mijn vriend aan toe te zijn aan kids(was voor mij belangrijk dat hij zover was). Ik direct weer gestopt. Vandaar de rare dagen. Maar goed stiekum tellen we dit als ronde 1 Groet
Hoi Erica Welkom bij de club en ik zou ook gedaan hebben in jouw geval gelijk weer stoppen ik heb toen ik 12 jaar geleden ook gestopt met de pil en zou het eerst afmaken en dat duurde mij te lang en gewoon gestopt halverwege de strip en heb geen last gehad en nu maar wachten wanneer je ongi gaat worden want wanneer ben je nu echt gestopt met de pik slikken Indey
Ik kom er ook maar weer eens bij. Was het even zat. Ben alleen bang dat wanneer ik alles ga lezen ik me beter kan opgeven voor NOD juli.
Hoi meiden, Ik heb net getest, en ik zie een vaag streepje dat ik de afgelopen keren niet gezien heb. Iemand ervaring mee? Ik knal bijna van ongeduld... Groetjes, Bernadette
Kan zijn dat je zwanger bent, was gisteren bij mij ook, als je hem langer laat liggen, word ie sterker. Misschien over 2 dagen nog eens testen. Succes meid, Groetjes caliz
Hoi meiden, Ik hoop dat ik ook mee mag kletsen?? (ik zag het niet zitten om alle voorgaande pagina's nog door te nemen... ) Ik ben Anakin, op dit moment in de 1e ronde na een miskraam (missed abortion) en ik heb 9 juni mijn nod.....spannend!! Maar ook eng! Ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas over een week ofzo ga testen, want ik ben bang voor een teleurstelling omdat mijn cyclus nog niet helemaal op orde is misschien.. Ik vraag me trouwens af hoe vaak het woord 'testen' al gebruikt zal zijn op dit forum, miljoenen keren waarschijnlijk! Maar goed, iedereen die nog in spanning zit......heel veel geluk voor jullie allemaal vanaf deze kant van de computer!!!!! Groetjes, Anakin.