NOD juni

Discussion in 'NOD forum' started by charlotteM, May 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missburn

missburn Lid

May 13, 2006
    21
    0
    0
    docent frans
    Tiel
    Hoi meiden,

Wat een opluchting vanmorgen, geen rode :evil: :evil: ...

Ik ben altijd heel stipt, dus ik denk dat ik zwanger ben ...

Vrijdagavond weer testen...

Groetjes, Bernadette

2. missburn

missburn Lid

May 13, 2006
    21
    0
    0
    docent frans
    Tiel
    Vage banner, hij begint gewoon opnieuw in plaats van overtijd aan te geven :S

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Hey Indey,

Gewoon idd elke dag zelfde tijd tempen. Voor mijn ei is mijn temp nooit stabiel, dus idd ook wel een dipje en dan weer omhoog. Als je temp vanaf nu alleen maar omhoog zou gaan, dan zou het kunnen betekenen dat je vandaag je ei hebt gehad. Maar dat hoeft dus nog niet.

Happydeesje...ik duim voor je!

Harley; hoop dat jullie RAAK hebben geklust ;)

4. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    Elvira, ik blijf duimen hoor!!

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Dat klinkt vol overtuiging :) Zou super zijn! Ik duim op een dikke vette posi test voor morgen ;) Je voelt je ook zwanger he?

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Dank je lieverd ;)

7. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

May 28, 2006
    692
    0
    0
    Ik duim ook mee hoor! :D

8. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    Hallo,

Ik schuif door naar juli. Ben vanmorgen ongi geworden en lijkt goed door te zetten. De eerste echte dus na het stoppen van de pil.

Alle vrouwen die de spannende dagen in juni afwachten wens ik veel succes!!!

Groet Erica

9. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Hoi Elvira

Ik heb die nacht goed geslapen en vanmorgen was mijn temperatuur 36,4 een tiende weer omhoog

maar ik temper nu alleen om te kijken hoe het zit met mijn ei en die zou volgens de bereking rond 12 juni moeten komen
    en mijn ovulatietesten nog niet binnnen en nu een week geleden besteld en waren vorige weer bij hun de deur uit gegaan dus ben hier even flink aan het balen

:cry:

dus heel benieuwd of het vandaag aankomt

Liefs Indey

10. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Het wordt steeds spannender hier! Ik heb namelijk mijn langere cyclus van vorige maand aangehouden....Was altijd een cyclus van 24 dagen en vorige maand 26, dus eigenlijk ben ik al een dag overtijd! Maar het kan naturrlijk ook zo zijn dat vanaf nu mijn cyclus 26 dagen blijft :cry:
    Ik wil eigenlijk zien dat ik de 28 dagen kan afwachten en dan pas testen als ik nogsteeds niet ongi ben.....Dan wordt het pas zondag testen. Jammer dat ik ook zondag moet werken, als het dan werkelijk zo mag wezen kunnen we het niet eens uitgebreid vieren! Maar goed, laat ik niet op de feiten vooruit lopen, ik moet geduldig afwachten!

Marian

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Jammer meid, maar wel fijn om te weten dat je lichaam het doet na het stoppen met de pil, toch? Veel geluk deze maand ;)

12. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    @Indey zoals ik al zij kan je temp heel wisselend zijn voor je ei, heb ik ook (kijk anders eens naar de kaartjes in het temptopic en dan naar de temp voor het rode kruis)....

Je trekt wel flink van leer deze ronde he :confused: en tempen en ovutesten en dat al in ronde 2.....rustig aan meissie....Maar je moet natuurlijk doen waar je je goed bij voelt ;) Suc6!

13. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Hoi Marjan

Moeilijk het om vast te kunnen stellen hoelang je cyclus is ?
    Ik dacht dat ik netjes op 28 dagen zat ook niet dus want de laatste paar keren dat ik het in de gaten hield was het een cylcus van 29 en 30 dagen en nu hou ik 29 dagen aan

Indey

14. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Is inderdaad erg lastig. Raar is het vooral dat nadat ik me heb aangemeld op dit forum mijn cyclus is gaan schommelen.... :confused:

Maar goed, we wachten gewoon af, ben zoooo benieuwd!!

Marian

15. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    @ Marian...balen he dat wachten, pfffff Mijn cyclus doet ook de laatse 3 x raar. Schreef ik net al bij temptopic. Normaal altijd cyclus van 27-28 dagen en ei op dag 14-15. Twee rondes geleden ei dag 14 (prima) en cyclus van maar 24 dagen! Vorige ronde ei al op dag 11! en cyclus alweer meer in de richting; 26 dagen. Deze ronde ei op dag 16! en einde?? Zit nu op dag 29, op die dag ben ik tot nu toe altijd op zijn laatst ongi geworden. Dit keer dus niet, want daar was mijn temp nog te hoog voor. Komt dus waarschijnkijk door het late ei. Maar waarom gebeurt dat ineens na zo veel maanden??? :(

16. Niet meer actief

Meiden, wat een spanning!!!...Ik duim voor jullie allemaal!...Enne Harley, ff de lingerie uit de kast halen, dan kan ie er vanavond niet meer omheen ;)

Liefs Nies

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Jee Nies...je bent gewoon weer een hele cyclus verder zonder duidelijkheid :confused:

18. Debby70

Debby70 Actief lid

Dec 22, 2005
    470
    0
    0
    Spannend hier zeg!
    Ga voor iedereen duimen!

Liefs

19. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Hoi Harely

Inderdaad je vriend verleiden met lingerie en dan maar hopen dat het goed komt

Voor iedereen ik reageer even niet vaak meer lees wel mee en hoop na het weekend meer nieuws over mezelf te hebben en zal mij benieuwen of ik mijn ei ga voelen deze maand

Liefs Indey

;)

20. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ik denk dat dat er ook mee te maken heeft dat je er nu veel meer mee bezig bent. Dat kan de cyclus ook erg in de war schoppen!

Bij mij ook, de afgelopen maanden zonder pil altijd heel op tijd ongesteld, meestal een cyclus van zo'n 26 of 27 dagen, en de eerste maand 'proberen' en op dit forum snuffelen gelijk 29 dagen!

Share This Page