Hallo Dames, ik ben nieuw hier op deze forum. mijn partner en ik willen dol graag een kindje. en ik ben al 2jaar gestopt met de pil en helaas zonder resultaat. onlangs al allerlei onderzoeken gehad in het ziekenhuis waaruit is gebleken dat mijn prolactine gehalte te hoog is waardoor zwanger worden heel erg moeilijk word. mri scan gehad en godzijdank is alles in orde. van de internist nu tabletjes gehad om het prolactine gehalte te verlagen ( mocht ik zwanger zijn moet ik daar ook gelijk mee stoppen) maar ben daar nog niet mee begonnen want.. Ik ben inmiddels al 12dagen overtijd ! Heb afgelopen zaterdag ( 9dagen overtijd) een testje gedaan maar helaas negatief Ikzou de 15e van deze maand mijn menstruatie moeten krijgen , op 10 en 11februarie heb ik een heel klein beetje last gehad van heel licht roze slijm achtig afscheiding. Ik heb toen contact opgenomen met de gynaecologie want bij mijn eerst volgende menstruatie moest ik terug komen tussen de 8e en 10e dag voor een samenlevingstest. De dame aan de balie zei dat dit geen menstruatie is en pas als het donker rood en echt bloed is ik dan pas terug moest bellen. Helaas tot op heden geen menstruatie gehad , en ook nog eens een zwangerschapstest die negatief is. Al met al ben ik wel misselijk , ruik geurtjes sneller en heb bijna geen trek in vlees en ben erg vermoeid,veel plassen en erge trek en soms wel vreetaanvallen. Ook heb ik een paar dagen last gehad van buikpijn net als beginnende menstruatie krampen in de onderbuik. Voor wie komt dit een beetje bekend voor of heeft dit mee gemaakt of bij andere gezien.. Ik ben ten einde raad Groetjes van mij -x-
Vandaag een inwendige echo gehad bij de ferrilieteitsarts, helaa nietzwanger heb wel meteen bloed moeten prikken om te kijken als er een eisprong is geweest omdat dat op de echo niet echt duidelijk was. er was wel dik laagje slijm van 15mm aanwezig. morgen word ik gebeld met de uitslag ... pff.. helaas weer niet raak word hier echt depri van
Even een dikke knuffel voor jou! Weet verder niks van prolactine, maar alle spanningen zijn gewoon heel vervelend Hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt en lekker aan de slag kan met een oplossing! Knuff
Dag MissAngel Ik heb zelf ook een te hoge waarde van Prolactine en er is hier een topic actief. Het is maar een klein clubje meiden, maar misschien dat je hier meer antwoorden kan vinden?? Welke medicijnen moet je gaan slikken? Ik heb eerst norprolac geslikt en heb nu dostinex. Bij mij was vorig jaar wel een tumor te zien, maar heb vorige maand gelukkig gehoord dat deze vrijwel geheel verdwenen is! Maar heb al bijna anderhalf jaar geen menstruatie. Maar begrijp dat jij dit dus wel hebt. Maar rot is het allemaal he.... Nou, hoop je op onderstaand topic terug te vinden! Groetjes, Billie http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/368067-wie-prolactine-waarde-hoog.html
Hoi Billie85 Sorry voor mijn late reactie ! het is inderdaad een hele vervelende situatie, ben blij dat de tumor kleiner is geworden bij jou. ik zal zeker op het andere topic kijken , dankje wel. ik ben sinds afgelopen maandag begonnen met de medicijnen, parlodel 2x per dag. voel me zo beroerd nadat ik ze geslikt hebt maar goed het is voor een goed doel. inmiddels heb ik de uitslag van het bloedonderzoek al binnen , er is een eisprong geweest en ik moest binnen 1,5week mijn menstruatie krijgen. nu ben ik afgelopen zondag ongsteld geworden en heb a.s. maandag de samenlevingstest. dus ben benieuwd. dankje wel voor je reactie en een dikke knuffel voor jou! xxxjes