Wat hebben we een gezellig cluppie zo...hihihihihi.... en wat heerlijk he om gewoon zo lekker over je afscheiding, lekkende borsten, diaree... te kunnen praten zonder dat iemand daarvan schrikt... mijn vriend ziet me al aankomen: "Nou schat ik heb me toch een last van afscheiding in mijn onderbroek!... oja, en mijn tieten lekken ook en ik ben aan de schijt......Je houdt toch nog wel van me schat?" neeeeee, die verhalen houd ik lekker voor hier..hahahaha
weet niet zeker of m'n e-mailsdres erbij staat.... want ben zeker benieuwd zeker Domino.....of een andere halen jessica
dank je wel, vind ik zelf ook en idd erg fijn hier om gewoon over dat soort dingen ongegeneerd te beppen
Ja haha, zie me zo maandag langs kruidvat gaan voor test... ook al zeg ik altijd tegen mezelf niet te snel testen, kan het ook niet laten Ik heb trouwens deze periode in tegenstelling tot maanden ervoor tussen eisprong en nod nagenoeg geen witverlies/slijm ? menselijk lichaam blijft een raadselachtige machine
nou sam das ook toevallig Kijk ook ff op jou website en wat zie ik........kylian (nu pas) Ben de mama van Zara haha jessica
Lieve meiden, Ik ga me weer even met mijn werk bezighouden...hahaha.... fijn weekend en ik kom straks voor ik naar huis ga nog ff kijken of en nog nieuwtjes zijn... xxx hopes
Heee Echt toevallig he Met zara gaat het superrrr, ze wordt echt ondeugent hihi. En met Kylian? Met mij een tijdje dus ff ieds minder (11 okt mk!) Maar zoals je las gaan we er weer voor jessica
he, weet precies hoe dat voelt, ik heb een mk gehad op 18 september maar we hopen ook dat het snel weer raak is met kylian iets minder, die blijft ziek en niet in orde, volgende week word hij geopereerd aan zijn oren en gaat zijn keelamandel eruit
jeee Heel veel beterschap! En een dikke knufel van zara. Ps nog bedankt voor jullie kaart toen Zara dat ongeluk had gehad! jessica
Hoi dames, mag ik ook mee komen kletsen hier? Zier er allemaal zo gezellig uit allemaal! Het wordt met de dag spannender...vooral voor de dames die dit weekend gaan testen! Mijn duimen draaien overuren! Vandaag ben ik weer beetje misselijk, niet helemaal lekker. Mn tepels zijn nog pijnlijk en gevoelig en als ik in mn tepels knijp komt er nog wel beetje melk uit (sinds woensdag heb ik dit) , Ik kom er maar niet meer aan..(maar er zit vaak ook beetje opgedroogd vocht op als ik er niet aan heb gezeten) Dus hoop dat dit voor mij een goed teken is..maar ik blif er heel nuchter onder....zelf denk ik dat het nog niet raak is al zou ik het zoooo graag willen! k denk maar: we hebben heel goed geklust op de juiste dagen..maar het is gewoon afwachten... Oja, weer ontzettend veel wittige afscheiding vandaag! echt heel veel, niet normaal! Voel het weer er gewoon uitlopen..had net dan ook best erge ongi krampen en ook steeds steekjes rechts onderin vlakbij liezen vandaag.. het is wat zeg...ik word stiekem wel beetje gek van dat wachten hoor...haha Liefs Sylvia Enne: over het kunnen vertellen over de afscheiding die je hebt enzo is wel handig hier....mijn vriend wil daar ook niks over horen haha
ja zeker spannend! Hoop zo dat we allemaal goed nieuws hebben straks! Ik moet maandag en dinsdag hele dag werken dus dan ga ik nog niet testen..maar dat s dan ook nog ruim voor mn nod..(die is donderdag) dus misschien woensdag al wel test...pff.. Liefs Sylvia
Hier nog 1 met van die "heerlijke" klachten. Ik heb al 2 dagen behoorlijke pijn rechts onderin mijn buik en redelijk veel wit/doorzichtige afscheiding. Eerlijk gezegd zegt mijn gevoel dat er aan zitten te komen. Ik baal er zo van want we hebben een super goeie klusperiode achter de rug en ik ben deze maand alweer een jaar gestopt met de pil. Ik heb er gisteravond vreselijk om gehuild. Het is toch een soort van magische periode als je al 1 jaar bent gestopt. Mijn hummie en ik hebben gister een goed gesprek gehad. En we zitten gelukkig wel op dezelfde lijn. We gaan begin 2007 naar de HA om ons te laten onderzoeken!
Had vanmiddag echt zo ied van jess maak je nou niet gek Dat had ik toen ik zwanger was van m'n dochter ook niet, was in sept 04 gestopt en in nov was ik zwanger! (we) hadden toen zoieds van we zien het wel, was er niet zoooo mee bezog als nu. En was toen zeer snel zwanger. Van mijn mk trouwens ook toen slikte ik de pil zelfs nog.......... Dus daarom denk ik nu dat het toch weer zo is : Vooral omdat ik veel symptonen heb. Maar heb nu eindelijk zoieds van meid wacht gewoon af tot donderdag en laat je niet gek maken jessica
Hey ik kom ook hier ff kletsen. Ik heb vandaag mijn NOD en nog geen duiveltjes gezien! Vorige keer werd ik ongesteld na 12 dpo, dus op de 13e dag. En vandaag ik voor mij 14 dpo! Ik vind het erg spannend!