Nod lichte streep wel roze/bruin verlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Indirab, 27 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indirab

    Indirab Lid

    26 dec 2018
    41
    12
    8
    Vrouw
    Hallo meiden,

    Ik zit nog niet zo lang op dit forum, maar ik dacht nu moet ik even vanalles kwijt.

    Ongeveer een jaar geleden gestopt met de pil. Vrijwel direct goede cyclus a 29 dagen. In het begin wat aan geklooi en de 2e echte ronde direct zwanger. Helaas ging dit met 6 weken mis.. Daarna was m'n hele lichaam in de war had veel last van hormonen en m'n lijf. Nu pakweg een 3 maand na de miskraam had ik vandaag mijn nod bij de eerste zwangerschap wist ik het direct na m'n ei al ik ben zwanger.. Nu bij deze ronde dacht ik vanmorgen ach ik word toch ongesteld maar gooi er eigenlijk voor de zekerheid een testje tegenaan ( de sensi van de action) en tot mijn grote verbazing een lichte 2e streep!! Halleluja.... Ik ben zo gereserveerd blij want ik ben bang dat 't weer mis gaat natuurlijk. Nu komt 't volgende ik heb vandaag wat last van bruin verlies en heeeeel minimaal wat licht roze/ rood met afvegen verder niet. Is dit normaal?? Heb geen buikpijn verder. Wel met vlagen heel misselijk en zere borsten en na 2 uur heeeeel moe oja en veel plassen dat ook haha. Wie kan mij een wat geruster gevoel geven?? Bedankt alvast veel liefs sabrina een erg onzekere dame die in verwachting is van de eerste.
     
  2. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    zo zomaar innesteling bloeding kunnen zijn. Ik heb begin van mn zwangerschap ook aantal x bloed gehad. Zelfs x zoveel dat ik dacht dat het mis was. En ze ligt nu op mn borst te slapen ;)
    Merkte ik wel echt verschil tussen miskraam en deze keer. Bij mn miskraam wist ik dit is mis, bij deze keer was ik zeker wel bang, maar voelde wel alsof t goed zat.
    En t is niet leuk om te zeggen, maar we kunnen niet in de toekomst kijken, je zult moeten afwachten. Ik hoop voor je dat het goed zit
     
    Indirab vindt dit leuk.
  3. Indirab

    Indirab Lid

    26 dec 2018
    41
    12
    8
    Vrouw
    Ja bij m'n miskraam wist ik ook dat 't niet goed zat. Nu niet echt een raar gevoel alleen dat ik het nog niet kan bevatten.. Ik wilde dit weekend nog een keer een test doen voor de zekerheid.. Ben eigenlijk best in de war.. Maar goed een bloeding kan er bij horen dus? Met m'n miskraam had ik later pas een bloeding met veel kramp en pijn.. Nu voel ik wel dat er wat gaande is maar geen pijn gelukkig..
     
  4. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik had dat voor en op nod bloeding en nog 2x in de weken erna.
    Bij mn miskraam pas na 9 weken en ervoor niet.
    Het kan erbij horen. Heel naar die onzekerheid. Sterkte met het afwachten
     
  5. Indirab

    Indirab Lid

    26 dec 2018
    41
    12
    8
    Vrouw
    Ik Hoop zo dat het erbij hoort..ben eigenlijk al blij dat ik zo snel naar m'n miskraam weer zwanger ben maar bevat het nog niet helemaal.. En daar komen de tranen weer.. Ook al de hele week last van huilen om niets hahah.. Hadden de meeste last van een lichte bloeding in het begin? Ik had 3 dagen na m'n ei ook licht bloed verlies 2 dagen ook nog nooit gehad. Ik dacht dat is een snelle innesteling.. Maar goed deze ronde is zowiezo beetje vreemd m'n hele lijf is van slag wat hormonen betreft..
     
  6. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Je hoort t zeer zeker vaker hoor. En t is echt njet altijd een slecht teken. Alleen kunnen we helaas niet in de toekomst kijken hoe graag jk t soms zou willen
     
  7. Indirab

    Indirab Lid

    26 dec 2018
    41
    12
    8
    Vrouw
    Klopt kon het maar haha.

    Maar ik moet zeggen het is minimaal en nu alleen heeeeel licht bruin dus ik denk dat deze keer goed gaat 't voelt gewoon goed ofzo gek he.. Alleen mag ik van mezelf niet te blij zijn omdat ik niet weer een teleurstelling wil..
     
    Sanneman vindt dit leuk.
  8. ElinevK

    ElinevK Bekend lid

    29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je? Hopelijk is alles oke!
     
  9. Melk84

    Melk84 Actief lid

    10 okt 2015
    232
    124
    43
    Ik las dat ze een miskraam heeft gehad :(
     

Deel Deze Pagina