Wat een spanning hier!!! Kan het niet meer bijhouden wie en wat. Maar dat geldt wel voor meerdere daar ik iid ook geen of bijna geen reactie heb gehad op mijn test. Succes iedereen!!!
bedankt voor de reacties meiden, ik kan niet meer doen als afwachten.. Ik gooi er morgenochtend nog wel een testje tegenaan. Ik laat het jullie weten! @goofy: ik ben je test niet tegengekomen
@Hopelessinlove gefeliciteerd! @rammetje88, Happylady en Hillie jammer van de negatieve testen. Succes met wachten en misschien morgen of overmorgen beter nieuws. @Enjoylife he getsie nee toch nou ja... het hoeft niet altijd iets slechts te betekenen. Voorlopig maar van het positieve uitgaan denk ik. @Goofychick volgens mij heb ik je test ook gemist hoor.
@Goofychick. Op welke pagina staat jou test of je tekst erover?? Kan hem zogauw ook niet terug vinden.
@ goofy : ook gemist @ Enjoy : ... nog even afwachten !!!! Hoop dat het niet is wat je denkt ! @suusjelove : dank je ! Ja, dat kan dan wel kloppen..... want ik temp niet echt lekker stabiel @jup : ik duim voor je !!!
gefeli voor alle zwangeren! Jut ik hoop dat je bruin/roze verlies niet doorzet, heb vertrouwen! goof ik heb je test ook gemist hoor, waar staat ie? Hier enorm gevoelige tepels, wordt er gek van. hele dag was mn bh aan het irriteren en thuis uitgedaan, nu irriteren mn tepels tegen mn trui, lol het is ook nooit goed. Voor de rest hier en daar wat krampjes maar niks bijzonders verder. ambrosia ik ben benieuwd naar je test morgen!
waar is goof nou??? mss is er iets mis gegaan met de posting want niemand heeft iets over een test gezien Lol ik ben benieuwd!
Hallo Ladies, Nou te veel om te reageren... Ik zag een zwangere... Proficiat Jup en enjoy niet te druk maken dames... Helaas kunnen jullie niet veel anders doen dan afwachten... Ik duim voor jullie... @Goof ik heb ook geen test kunnen vinden... Hier baal ik nog enorm van het feit dat ik weer geen ei heb... Hoop ook dat ze er snel iets aan kunnen doen en dat dit het enige probleem is...
Lekker nu naar de Voice aan het kijken....ben benieuwd naar Charlie luskens, kijken interactief dus half uur achter......handig met kids nl. Ha ha ha.....vandaar dat ik twee weken gtst achter lig.
@goofy. Nu herriner ik me de tekst ik las hem op me werk. Ik weet niet hoe het komt dat ff dat pas in de middag veranderd. Over je test spannend. Enig idee wanneer je weer wilt gaan testen?? Hoop voor je dat het geen indrooglijntje geweest is! Duim duim duim
Goofy; oei oei foei, vroeg getest.... Laten we nu maar gewoon denken aan je temp kaartje, en je warme buik En dan 1 dag na NOD weer eens testen
hallo allemaal! Ik lees al ff met jullie mee,maar wij gaan voor een tweede en dit is ronde 1. Heb rond 11 dec mn NOD. Ik vind het wel spannend allemaal... Voor wie moet testen eerdaags hoop op een mooie posivie test voor jullie..
Vandaag heb ik de gyn. gebeld, heb de 16e een afspraak. Nog niet ongie geworden, zal dit weekend wel komen.