NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hey Delta, ik zie jouwe cyclus dagen. Wow je hebt een keer 30 dagen gehad, morgen is de 30e dag voor mij en er is (nog) geen bloed. Maar die negatieve testen word ik ook helemaal niet happy.

Ik heb mijn DPO dagen uitgerekend, de eerste maand dat ik met ovu testen begon was 12 DPO en de andere wist ik niet omdat ik wel 5 dagen lang positief had.

Zwanger worden gaan voor sommige erg makkelijk en voor mij is het een hele rekenwerk. :(

2. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik weet al wat ik ga doen als ik ongi ben, lekker aan de alcohol! :D

3. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Lekker doen Mompelientje! :D

Maarre, ik laat nu ook de wijn niet staan hoor. Zodra ik positief test drink ik geen druppel meer maar ik ga de rest van de maand geen non spelen. Als je al zo lang bezig bent als ik dan geloof je het allemaal wel....
    Ik ben ook na 2 jaar met Foliumzuur gekapt. Ik heb geloof ik wel 30 van die potten weg. Ook daar begin ik gelijk weer mee zodra ik positief test.

4. Delta

Delta Niet meer actief

klopt, dat was misschien nog de ontpil fase voor mij haha.. maar goed elke cyclus kan weer anders zijn! ik weet dat het erg moeilijk is om het uit te rekenen, zeker als je overtijd bent! dan wil je weten waar je aan toe bent! ik zou gewoon over 2 dagen nog eens testen, is ie dan weer nega, kun je desnoods naar de ha gaan! om eventueel een bloed test te laten doen.. spannend hoor, ik hoop dat je gewoon over 2 dagen een mooie posi test hebt!

5. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mompelientje, die test is niet goed zo te zien. Dat rare streepje staat volgens mij ook te ver naar links. Balen dat je nu nog geen duidelijkheid hebt. Idd als je over 2 dagen nog niet ongesteld bent, nog maar eens testen.

@BB je hebt groot gelijk hoor. Zolang je nog geen positieve test hebt lekker genieten van je wijntje.

Hier nog steeds geen ongesteldheid te zien. Vorige 2 maanden werd ik netjes na 29 dagen ongesteld, dus ik zou het eigenlijk vandaag moeten worden. Ben heel erg benieuwd. Heb wel een beetje een zeurderig gevoel in mijn buik, dus misschien komt het morgen nog. Kan helaas niets anders doen dan afwachten...

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend allemaal die onduidelijkheden :(

Mompelientje.. Ik vind je foto niet zo duidelijk, zo ver weg en ik heb nou niet de beste ogen om dan ook maar iets te zien sorry. Desondanks hoop ik natuurlijk dat je snel eens duidelijkheid krijgt, dit is ook niks zo.

Betty.. Ik werd de vorige maand ook iets van 22.00uur in de avond ongesteld en ik vroeg me toen ook al af welke dag nou dag 1 is enzo maarja we zien het allemaal wel. Heb me NOD rond de 10e gezet:p:p

Hier: Niks, noppes, nades.. kortom: ik voel niks!

7. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    We zitten op hetzelfde scheutje Solana. Ik zie nog geen bloed, maar ik heb ook een zeurderige gevoel.

8. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mompelientje: ik heb vorige keer ook zo´n ding opengekrabt en zag ook zo´n lijntje. Volgens mij is dat altijd zo.

@BB / foliumzuur: toen ik in Thailand was kwam ik een Zweedse verpleegster tegen en die zei dat ze in Zweden helemaal geen extra foliumzuur slikken. Ze keek mij echt verbaasd aan dat dat hier wel aangeraden wordt.

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lola.. Hoe gaat ie met jouw?
    Heb even gespiekt bij je kaartje, zit er tot dus ver goed uit he?:)
    Wat zegt je gevoel? Of zegt dat gewoon nog helemaal niks:p:p

10. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, het is wel echt spannend zo. Maar even afwachten wat er morgen gebeurd (of niet).
    Fijne avond nog allemaal. Ik ga zo in bed tv kijken. Zal af en toe wel even met mijn mobiel hier spieken, maar niet schrijven.
    Tot morgen! (moet morgen wel werken, dus zal pas na 15.30 uur hier zijn).

11. jup

jup Actief lid

10 aug 2011
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach lieverds, ik heb 'even' bij gelezen en zie nu pas dat jullie je al sinds gisteren afvroegen waarom ik niets van me liet horen. Zo lief, die betrokkenheid! Ik was het weekend weg met familie in een huisje in de polder, geen pc en een boel sociale 'controle'! Dus ik kon niks posten, anders had ik dat natuurlijk wel eerder gedaan. Pfff, ben zo opgelucht!

Jantine: Spannend!
    Goofychick: Ondanks de daling lees ik allerlei symptomen en je tempkaartje ziet er ook prima uit toch? Ik duim voor je!
    Hilli: Knuffel!
    Mompelientje: vervelend die vage en dure testen, en lastig omdat je niet weet wanneer je NOD is door al die positieve ovutesten. Zo blijf je bezig. Misschien toch maar om de dag testen of zo, snap dat het lastig is om geduld te hebben.
    Betty: Groot gelijk dat je gewoon af en toe een wijntje drinkt, je kunt niet je hele leven zo’n lange tijd aanpassen. Dus proost en geniet maar fijn!

12. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Balen van je negatieve test Mompelientje. Knuf!

Solana Spannend!!! Zou leuk zijn, wat meer roze :) Ik duim voor je!

@BB Hier ook hoor. Zelfs af en toe een peukie er tegenaan. Foliumzuur begin ik ook pas mee als het raak is.

@Jup Mooie temp weer! Fijn meid!!! Dat zal opluchten :)

Mijn ongie wil maar niet doorzetten. Nog steeds heel weinig bruin verlies. Echt zo'n pijn in mijn buik. Zet nou doohoooor :(

13. Delta

Delta Niet meer actief

vervelend Kit dat je ongi niet helemaal door wil zetten! Bah.. je temp is nog wel vrij hoog he

14. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Hey meiden,

Ik wil jullie nog een keer bedanken voor alle lieve berichtjes van iedereen.
    Ik weet dat we nog niet zo lang bezig zijn en dat er meiden zijn die al jaren moeten wachten op hun wondertje, maar het doet toch zeer: eerst een posi-test na mijn nod en dan toch ongi :(

Ik ga door naar het 16-31dec topic en hoop jullie daar niet tegen te komen ;) Ik kom hier zo af en toe nog even neuzen om te kijken wie ik kan feliciteren:D

Meiden zet hem op!!

liefs enjoy!

15. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hey Kit, voor jouw ook een dikke knuf! <3

Hili: Knuffel de Buffel

Ik duim voor alle meiden en wil Jantine voorzichtig feliciteerd zeggen hihi. Maar realistisch blijven he. Gewoon lekker genieten en dan met CB testen voor de finishing touch!

Da's lief Enjoy <3

16. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Renske:
    Denk dat ik trouwens richting eitje nr. 5 ga
    rond 21-22-23-24 dec. ;) Namelijk nog geen tekenen van zwangerschap te ontdekken hiero :x Voel idd niks....
    Dan maar een kerstbevruchting ;)

17. Delta

Delta Niet meer actief

enjoylife: aaaah tuurlijk doey dat hartstikke zeer! bah zeg.. het maakt niet uit hoe lang je bezig bent.. weet je zeker dat je niet meer zwanger bent? sterkte!

18. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Delta, ja maar toch al flink gedaald èn een negatieve test twee dagen geleden. Vind dat ik sowieso een vrij hoge standaard temp heb, als ik het vergelijk met anderen. Misschien voor de volgende cyclus een andere thermometer aanschaffen :p

Enjoylife; lief!! Veel geluk de volgende ronde! :)

Dat je niets voelt hoeft natuurlijk niets te betekenen Lola ;)

19. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    @Kit: terwijl ik dit schrijf rook ik lekker een sigaretje ;)
    Ik heb het hier al eerder geschreven, maar ik ben bijna 2 jaar gestopt geweest en het heeft me om precies te zijn 3 miskramen opgeleverd. Ik rook nu weer lekker af en toe en ik voel me een stuk relaxter!
    Zodra ik iets rozigs op mijn test zie verschijnen is het direct weer over en uit uiteraard!

@Lola: je kaartje ziet er goed uit!!

@Mompelientje: voel jij je even genaaid met die test van 6 euro :x

Hier morgen 9dpo. De testdrang begint weer langzaam te komen. Mijn man zei net dat mijn borsten er weer een beetje anders uit gaan zien.
    (als ik zwanger ben dan kan ik zo in de pirelli-kalender, dan krijg ik van die playboyknoppen als tepels). Ik probeer er geen hoop uit te halen maar jullie weten allemaal hoe moeilijk dat is!!

Nou, ik ga zo slapen. Drukke week voor de boeg! 3 dagen 9 uur per dag werken en dan donderdag om half 8 naar Wenen vliegen voor 4 dagen shoppen, lekker eten en romantiek. (uiteraard gaan er een paar KV-testjes mee in de koffer :p)

20. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @ Jup; fijn dat het allemaal goed is gegaan... Lekker van het weekendje weg genoten???

@ Enjoylife; tuurlijk meid, that sucks!!! Kop op voor de volgende maand he....

@ Lola; je hoeft toch ook niets te voelen????

@ Momp.: balen van die testen zeg... Je kan helaas ook niets anders dan afwachten.... afwachten.... afwachten....

Hier heb ik nog steeds zeer weinig energie.... En heb last van maagzuur... Allebei is wel een verklaring voor te vinden, energie kan komen omdat ik net ziek ben geweest... Maagzuur heb ik een keer in de zoveel tijd wel last van... Vanmorgen was het zeer onrustig in mn onderbuik... Allemaal aan het borrelen ed.... Maar goed, ik ben een kei in mezelf gek maken.... :p:p:p
    Ben benieuwd wat mn temp. morgen doet.....

Deel Deze Pagina