Hallo meiden, De spanning wordt nu wel steeds groter bij iedereen lees ik.... Voor degene met een positest: SUPERGEFELICITEERD!!!!!!!!! Voor de meiden die op rood zijn gegaan: balen en een dikke digitale knuff. Hier een heeeeeel zenuwachtige mamakaatje, zeker na 2 miskramen op een rij. De ene kant heb ik het gevoel dat het niet raak zal zijn. Heb vorige week donderdag vruchtbaar slijm gehad en een posi ovutest, diezelfde avond er gebruik van gemaakt en daarna eigenlijk niet meer. De volgende dag en dag ervoor had ik een nega ovutest. Weet dus niet of we op het juiste moment hebben gepakt??????? Wel voel ik af en toe wat kleine steekjes onderin bij mijn schaambeen. Dat maakt me dan weer onzeker en dan heb ik een klein prankje hoop.... Nog een paar dagen wachten dus maar willen jullie heeeeeeel hard ook voor mij duimen. Liefs mamakaatje
Hè, net terug van Sint viering schoonouders, net jongste in bad gedaan, totaal door gelekt, tandjes....die gaat nu pas weer slapen. Hoop op een rustige nacht. Wasmachine draait weer..... Nog geen ongi, temp morgen is doorslag gevend denk ik. Soms denk ik ja soms denk ik nee......ik weet het níet meer... Geen symptomen zijn bij mij altijd de juiste geweest lola!
Hallo allemaal, Ten eerste: Voor alle dames op roze: Gefeliciteerd. Voor alle dames die nog wachtende zijn: Succes en ik duim voor jullie. Voor alle dames op rood: Ontzettend balen en heel veel succes de volgende ronde. Hier een beetje verwarring. Ik houd mijn temp. op 2 verschillende sites bij. Normaal geven ze allebei dezelfde dag aan van mijn eisprong. Dit keer geven ze beide een andere dag aan. De ene geeft dag 13/14 aan en de andere dag 18. Zelf denk ik het eerste ook omdat het eigenlijk altijd zo is geweest. Maar goed we wachten gewoon af en zien het over een paar dagen wel. Vriendlief zei vandaag wel dat mijn borsten groter leken. Verder heb ik 2 mooie blauwe plekken op mijn armen van de eerste keer bloed prikken. Degene die bloed prikte had het verkeerde buisje en dus mocht mijn andere arm er ook aan geloven.
Ha meiden, Net terug van Sinterklaas vieren bij schoonouders. Was wel gezellig. Ik lees hier een hoop onzekerheid zeg. Ik hoop dat iedereen snel, positief, duidelijkheid mag hebben. Wat ga je gekke dingen doen he als je iets zo graag wilt! Hier vanmorgen getest. Nog steeds negatief. Ook nog steeds niet ongesteld. Helaas is dat hier niet een goed teken. We hebben deze maand maar één keer geinsemineerd en hoe langer mijn cyclys is, hoe meer te vroeg we dat hebben gedaan. Als het raak was geweest had ik nu wel positief getest. Gewoon stom afwachten dus nu. Bah.
@ JUP: JEEEEEEEEEEJ fijn dat je de temp eruit gooit. En blij dat alles er goed uitziet nu. @ dames met ongi: meiden, ik baal met jullie mee! @ dames wachtbankje: kop op hoor! @ Jantine: ik zie nog niets, maar foto's geven soms geen goed beeld. 10 DPO is nog vroeg, dus plaats over een dag of twee maar een nieuwe..dan is ie hopelijk geen staartest meer @ Mompelientje: ik denk toch dat die test niet positief is..... @ Foliumzuur: baat het niet dan schaadt het niet. Ik heb recent nog gelezen dat het ook beschermend werkt tegen vaataandoeningen, dus.. Na de temp van 37 gister, had ik vandaag 37.1. Dus ik zit nu echt wel na mijn ei. Mja...wanneer is dat ei nu geweest? de verwarring is bij mij nog altijd groot, want ik had nu wel een kruis gehoopt te hebben. En het feit dat symptomen en temp zó mijlenver uit elkaar liggen, maken dat ik het lastig vind om er iets van te zeggen. ik zal hen hier ook eens posten bij de ervaren kaartjes-dames. Ben benieuwd wat die zeggen... En ik hoop echt van harte dat er morgen enkele dames zijn die een roze kadootje in hun schoen vinden
Hoi CVO 1986, Wil je mij er op 14-12 bijzetten? Ik heb mezelf eerst op 17-12 gezet, maar had 1-12 een pos. ovutest. Liefs, Butterfly 78
Nog niet heel veel meer roze in de lijst, jammer! Succes voor alle klussers, wachters, e.d.! Hier ook aan het wachten.. Begin alweer ongeduldig te worden haha.. Die laatste week duurt zo lang!! Ik ben altijd misselijk tussen eisprong en NOD.. Erg naar is dat.. :x Slaapt ook niet zo lekker.. En dat kan ik dus in ieder geval nooit als zwangerschapssymptoom rekenen.. Heb nog steeds een erg positief gevoel voor deze maand, hopelijk komt dat ook uit Lijkt me zo leuk om extra kadootjes onder de kerstboom te kunnen leggen dat de familie er dan achterkomt Nog even afwachten in ieder geval.. Aftellen!!
Hoi allen, spannend hè?! Ik klets graag mee met jullie, we gaan voor een derde wonder mijn nod is 10-12... Kan niet wachten!
even snel een berichtje van mij: ik ben nog steeds niet ongesteld (had het ergens tussen vrijdag en vandaag moeten worden)! Spannend!
Je kan wel een later ei hebben en ik denk ook wel een langere LF. Je lijf reageert al op stress, dus op ziekte vast ook wel.
Goedemorgen weer lieverds, het spijt me dat ik weer over mezelf praat maar ik voel me weer onzeker. Nog geen bloed te bekennen. Evira heeft gelijk, door griep kan de eisprong verplaatsen. Ik had 5 dagen lang een positieve ovutest maar dat zijn de dagen dat ik koorts had. Op vrijdag avond 18 november had ik samen met mijn man geklust en de eisprong zou zaterdag komen. Zaterdag werd ik ontzettend ziek, ik had koorts en bijholte onsteking. Tot donderdag was ik ziek maar tijdens koorts had ik 5 dagenlang positieve ovu test. Ik kreeg krampen op donderdag en dat was waarschijnlijk mijn eisprong. Ik zou niet gek vinden als ik voor deze week donderdag de ongi wordt dan weet ik het dat nu waarom het komt. Ik hoop dat ik op donderdag de ongi want dan kan ik klussen met mijn vriend wanneer hij terug komt van Jutland of misschien krijg wel de positieve zw.
Goedemorgen meiden, nou ja goed......temp gedaald......en negatieve test......dus kom maar op dan......wel slecht geslapen om vijf uur wakker door zoontje maar er niet uit gehoeven, manlief gedaan.....maar geloof er niet meer in, morgen zal het dan wel doorbreken, dan zit ik op 12 dpo
Wat jammer Goofychick. Ik weet niks van tempen, dus daarover heb ik niks zinnigs te zeggen maar ik weet wel: zolang je menstruatie niet is begonnen is er nog hoop. En anders hoop ik dat je ongi snel doorbreekt!
Ik kon het natuurlijk niet laten en heb vanochtend weer getest (zenuwslopend!!!!) en gelukkig, geheel tegen mijn verwachting in was hij wéér roze! En ook nog rozerder dan gisteren Ik hoopte het zo, en tegelijkrtijd geloofde ik niet dat het zou gebeuren. Ik had al van alles verzonnen: een foute test gisteren, een afwijking in mij, puur toeval en mijn favoriet: opstaan en ontdekken dat ik ongi ben... Gelukkig is dit een 5 december zoals ik me die alleen kan herinneren van toen ik 5 was en een My Little Pony kreeg Happyhappyhappy Ik hoop dat jullie ook meer kunnen zien dan gisteren!
Goedemorgen allemaal, @Jantine. Ik zie het ook hoor. Heel leuk! @mompelientje. Ik zie dat je banner op een nieuwe cyclus staat. Je hebt nog geen ongi toch? Ik begin ook wat spanning te voelen. Denk dat ik mijn ongi voel komen maar ben al drie jaar niet ongi geweest dus weet niet zeker of dat zo voelde .