NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klinkt als je banden....ben benieuwd.

2. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ enjoylife...blauw?? sorry anders haha (ik ben een beetje een zeefje nu, zit 20 dingen tegelijk te doen)

3. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Steffie, ik weet het niet. Durf eigenlijk niet. Stom of niet?

4. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoeveel dpo zit je?? of hoeveel dagen voor je NOD?

5. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik heb getest omdat ik morgen avond lekker heel wijntjes ga drinken.

Ik maak me niet druk meer. De ongi zal heus verschijnen deze week. :)

Aan de andere kant ben ik ook anders blij, geen bloed geeft moed en als ik volgende weekend de ongi wordt, dat betekent dat ik romantisch kan klussen wanneer m'n man terugkomt (kerst). Hihihi.

6. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    @Enjoy: Ik snap hem niet! Wat voor kleur wil je zijn hier? (buiten roze uiteraard) ;)

@Girafje: Thanx! Net even snel digitaal het foldertje doorgebladerd en het is idd een goede deal!! 2 digitale voor 15,99! Das een koopje!!
    Ga morgen gelijk!

7. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Zoooo... De eerste dag nadat ik ziek ben geweest weer overleefd!!! Pfff wat een drukke dag.... En nog steeds niet helemaal fit!!!! Manlief is naar volleybaltraining, dus ik lig al lekker in mn bedje... Laptopje mee, tv aan op mn favo zender van de maandagavond namelijk Net 5, kop thee erbij!!!!

Ik heb vandaag wat, weet niet wat ik daar nou weer van moet denken!!!! Sinds afgelopen nacht had ik heel erg last van maagzuur.... Sinds vanmiddag heb ik echt een opgeblazen buik, en last van gas.... (sorry... zal het niet al te smerig maken...) Ben veel aan het opboeren (en eet dan echt mn broodje ei van gisteren, bah bah bah!!!) en sinds vanavond ook last van heftige winderigheid.......
    Ik weet dat het te maken kan hebben met het feit dat ik ziek ben geweest maar kunnen het ook zwangerschapssymptomen zijn?????

8. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    @Lianne: de keren dat ik (even) zwanger was wilde mijn man bijna niet meer in dezelfde kamer met me zijn zo ordinair was ik aan het ruften :D
    (en normaal doe ik dat zelden)

Zou dus zeker een symptoom kunnen zijn!

9. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik snapte hem ook niet, maar ik d8 ik zal er wel over heen hebben gelzen...ik dacht dat het dan blauw moest zijn??

10. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    @BB; gelukkig is mijn man er vanavond niet...... hahahahaha

11. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lianne, het kan allebei. Maar natuurlijk hoop ik dat het een zwangerschap betekend. Beterschap nog!

12. jetaime

jetaime Actief lid

24 okt 2005
    368
    0
    16
    Nee hoor is niet stom. Om een negatieve test te zien is een hele teleurstelling dus ik begrijp het dat je nog even wacht. Ik heb hetzelfde gevoel, maar als ik op NOD ben aanbeland zal ik het toch niet kunnen laten om te testen (of dan toch misschien iets eerder :))

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Kit ja opnieuw getest maar niks.....NOD voor mij vandaag, maar die schuiven we maar even op naar morgen....

@Enjoy, je had toch wel een stolsel verloren?? Eigenlijk als het mis is gegaan dan mag je nu niet dat soort klachten nog hebben, schrik niet maar het kan ook zijn dat je zwanger was van een tweeling toch? Of was je test ook negatief??

@PCO mama jeee....wat een geduld hebben jullie gehad, hoop dat je gauw een brusje voor jullie zoon mogen krijgen.

@Kit, hoe zit het bij jou, ongi inmiddels doorgebroken?

@Suusje, succes morgen bij de gyn.

@Lisa hahahaha.

@lilalief, tja bekende symtpomen

@Geesje ik heb al getest en die was negatief, maar als ik van mijn andere cyclus uitga dan wordt ik morgen op 28 dgn ongi....morgen tempen kijken wat de temp doet, dan heb ik zekerheid.

@Behappy klinkt als bekende buikgriep die rond gaat, zelf ook last van gehad

@Lila nou daar hoef ik niet zo voor te speuren.....gefelicteerd voor nu.

@Solana zelfde schuitje wij....

@CVO Volgende week ook spannend voor jou....voel je al wat???

@Lianne ja hoor kan heel goed.....en het lijken ook erg veel op mijn symtpomen nu...

@Betty B......ben benieuwd wat je temp doet. Eerst mijn eigen temp en dan naar jou temp kijken morgen.

@mompelientje hoe zit je nu dan in je cyclus?

14. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Goofychick
    Ja pijnlijke borsten als je er op drukt (niet de tepels) en zware borsten als ik mijn bh uit doe. Tot nu toe vanaf mijn ei elke dag afscheiding gehad en gister vol gevoel heel de dag, vanmorgen zelfs bij het bukken bijna overgegeven. En verder soms wat steekjes, maar ik weet niet echt of ik dat echt mag/kan noemen of dat dat gewoon bij mij hoort haha lekker duidelijk zo'n vrouwen lichaam.
    In mijn vorige ronde had ik morgen op 8 DPO ongi pijntjes en koud, dus ben benieuwd of ik dat morgen ook heb.

En bij jou? al getest? je bent 1 dag over tijd volgens je banner

15. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Betty.. ik moet altijd zo lachen om jouw he. je zegt altijd dingen op zo'n leuke manier hahaha zo eentje als jouw houd de gang er wel in hier haha :p:p

Lianne.. Nou laat je lekker gaan dan als je vent er toch niet is hahahah:p

Girafje.. Bedankt voor de tip, das echt niet duur!! Nu maar hopen dat ik ze mag gebruiken aankomend weekend:p

Kunnen vreetbuien ook horen bij een eventuele zwangerschap?
    ik heb continu honger :p

16. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat het is. Ben wel heel nieuwsgierig, maar geniet nu ook eigenlijk van het feit dat ik zwanger kan zijn. Als ik dan een negatieve test krijg, is het gelijk definitief.

@goofychick, we zitten idd in hetzelfde schuitje. Weet je al wanneer je wilt gaan testen?

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dank je!
    Echt blij durf ik me nog niet te voelen, dat komt denk ik als ik volgende week nog eens positief test.

Ik heb ze ingepakt, en inderdaad.. In het echt is vooral de tweede test duidelijk positief. Die eerste is ff loeren maar ook te zien.

Manlief hoefde niet eens twee keer te kijken!!

18. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    mijn record 28+3 dagen, nog steeds geen bloed, wel enorme steken en rugpijn. Maar wat kan het zijn?

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    De rest van de meiden ook bedankt uiteraard..

En nu meer roze hier hè!!

20. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, misschien ga ik morgenochtend wel testen. Maar weet het nog niet zeker hoor. Ik kan het in ieder geval pas morgenmiddag laten weten hier, want moet eerst werken.

Deel Deze Pagina