Even een klein ego-berichtje tussendoor. Ik ga nog steeds stuk van de buikpijn dus heb vanmiddag een afspraak bij de HA. Ben bang dat de cyste in mijn eierstok is gegroeid. Ik kan niet normaal meer lopen/zitten/eten. Temp nog stééds hoog! Snap er geen biet van Desalniettemin natuurlijk super blij voor de dames die op roze mogen.
gefeliciteerd ! super !! k ga zo naar de dokter heb een soort branderige buikpijn wat naar mn rug straalt maar doet echt super zeer !
@ kit: :S wat vervelend! hopelijk heb je er snel geen last meer van! beterschap!! @behappy: jij ook beterschap, hopelijk is het onschuldig en zijn het goeie symptonen
Hoi Dames, Ik kom me hier ook even aanmelden. Ben 27 oktober voor laatst ongi geweest. Heb nog geen cyclus, ivm 8 maanden bv gegeven. Vermoedelijk 20/21 nov.ei gehad,ivm veel slijm. Ik slik deze cyclus teunisbloemolie om mijn cyclus op gang te helpen. Was altijd onregelmatig. Mijn NOD is al voorbij,maar ik wacht nog even af. groetjes Marielle
Haai dames, Ik wil me hier graag even aanmelden. Korte kennismaking Ben 22 jaar,woon nu bijna 5 jaar samen en heb 2 mooie gezonde zoons. 1tje uit 2009 en 1tje uit april dit jaat. Zo`n 3 wkn geleden heb ik een vmk gehad helaas. (16 nov begonne met bloeden tot de 19e. Daarna de 23e getest en was al negatief) Volgens vk mocht ik opnieuw zwanger raken. Nu heb ik vorge week zondag de 27e duidelijk mn ei gevoeld. 25/27/28 geklust Ik moet dus eigenlijk 14 dec weer ongesteld worden (volgens normale cyclus) maar heb sinds vandaag lage rugpijn en eet nu 2 dagen mega veel. Heel de dag trek zeg maar. Verder geen klachten maar zou dit n innesteling kunnen zijn? By mn andere zwschappen heb ik dit niet gehad vandaar. Sorry lang verhaal. xx
Jantine, Goofychick en Elly gefeliciteerd!! Eindelijk weer wat roze, heel goed! Dikke knuf voor de anderen. @Renske: vreetbuien zijn goed, ik heb nu tenminste de hele dag schreeuwende honger. Normaal vergeet ik wel eens te eten als ik het druk heb, of ik denk hooguit, oh ja, ik zou wel wat lusten. Mijn zwangere lijf gaat meteen in de alarmfase: Ik moet NU iets eten!! Dus dat is echt anders bij mij. In de week voor het testen had ik trouwens juist minder trek in eten, het smaakte me op de een of andere manier allemaal niet zo. Maar ik wil maar zeggen, het kan een goed teken zijn!
@ behappy succes bij de dokter je weet het nooit. @ mommy1989 ik had ook een week voor mijn na mijn eisprong mega honger en zoals ik nu voorzichtig mag zeggen blijk ik zwanger te zijn dus je weet het nooit natuurlijk is altijd afwachten
Elly yaay!!! Gefeliciteerd!!! Ben zo blij voor jullie! Geeft me een sprankel hoop. Strooi HCG! Hey er wordt zo gezellige gepraat. Maar ik heb opruimdrang, moet m'n huis opruimen. Misschien tijd om iedereen een berichtje te sturen <3 Ik heb met sensitivity ovu test getest, blijkt semi-positief Clear Blue digitaal zw-test zei gisteren negatief... IK SNAP ER GEEN HOL VAN!!! Goofy is emotioneel, zal ik ook zijn hihihi. <3 En Jantine <3 Super dat het echt echt is! Ik zag het heel goed!!!
Oehhhh Elly heeft ook een roze streepje zie ik. Dat gaat lekker zo! @ Goofychick: ik heb destijds een foto van de test ge-mms-t naar mijn Lief...was zo grappig @ Mommy en Marielle: welkom hier!
Wow goofychick en elly010 gefeliciteerd!! en zoals zo velen vraag ik : foto?! hoop dat jullie de positieve vibe weer voortzetten! Voor de dames in rotterdam: op keizerszwaard zijn genoeg 2v5 testen
Neeeeeeeee, het is niet te geloven hoor! Ik heb een positieve test. Wel vaag positief, maar die streep is er. Kan het bijna geloven. 1e ronde raak. Jeminee! Toch nog wel voorzichtig met een Mo en een Eugène in het verleden. Maar toch ook heel blij! Zo, dat wilde ik even kwijt. Alle zwangeren gefeliciteerd, de inwachtend succes en de negatieve testers hoop op een heel goed begin van 2012. X
@Goofy: Echt?? Wouuw? Heb je een foto!!? (ik ben van het decmamaforum ) Wouw, ik ben zo benieuwd!! @Elley010: Gefeliciteerd!! @De rest: Succes, ik zal duimen voor jullie!!