He Rens! Als je alleen bruinverlies had gisteravond dan zou ik vandaag als dag 1 tellen. Als je echt al gelijk goed ongesteld was (met rood) dan zou ik gisteren als dag 1 tellen! (jeeee, vandaag al dag 2 ) Ik begon vanmorgen met bruinverlies (en nog steeds een temp dik boven de coverline) dus ik dacht even "ruk, misschien duurt dit gezeur nog een paar dagen) maar vanmiddag begon ik ineens goed te bloeden. Stom hoe blij je soms kan zijn met ongesteld zijn. Raar he, die vrouwenlogica
Bedankt meiden Gisteravond was het wel al echt rood, niet heel veel maar wel echt rood dus dan pak ik gisteren maar als dag 1 .. gelukkig is dag 1 dan van korte duur geweest, zo zie ik het maar En heb maar een cyclus aangehouden van 29 dagen, dus dan kom ik uit op 11 december toch? Dan doe ik het nu toch goed allemaal? Soms zo verwarrend.. Betty.. Jaa raar zijn wij soms he Ach, nog 1 maandje en dan zijn we er vanaf goed
hallo meiden !!! Lijst wordt al weer gezellig lang Is het misschien een idee om 1 iemand aan te wijzen om de lijst bij te houden? Dan kunnen we voorkomen dat mensen wegvallen, mensen oude lijsten gebruiken etc. Ik hoor het wel Zo...de volgende keer dat ik schrijf zit ik in UK (Wales) bij vriendlief inclusief Ovu-testen en al Eens kijken of de Wales-se lucht vruchtbaar is.....
Mogguh! Het is weer maandag en kkkoud en mistig. Nog even een extra groet aan alle bekenden uit het novembertopic. Laten we deze maand maar eens extra vruchtbaar maken
nou ik hoop ook dat we hier allemaal voor t laatst zijn!! ben zo benieuwd wie er op roze mag.. iedereen succes en veel klus plezier
Het duurt nog zo lang Evaa!! Ik heb net uitgerekend dat ik in Wenen ben als ik kan testen. De vorige keer testte ik positief in NY, dus ik hoop dat het buitenland me wederom geluk gaat brengen
Zo Betty, jij bent lekker aan het reizen? Voor je werk? Heerlijk, lijkt me dat. Straks weer beginnen met klussen, tenminste voor het echie dan.... Wel weer spannend. Kunnen we niet allemaal onze schoen zetten hier, waar we een beetje extra hcg hormoon krijgen? haha
@ Betty: jaaa het duurt zeker nog wel lang.. maar ja, we moeten geduld hebben.. ik zie dat jij ook al een best verleden hebt, en mijn moed zakt me ook steeds meer in de schoenen....
goedemorgen dames! ik heb de afgelopen dagen niet zo heel erg actief meegekletst maar op de een of andere manier was ik er ook even niet zo mee bezig. straks ga ik mijn eerste ovutest doen, (vermoedelijk is tie er rond de 18de/19de. dus spannend! hoop zo dat mijn cylus helemaal goed is! inclusief ei haha. en idd ik wil ook zooooooo graag een posi test met sinterklaas als cadeautje. ik zat te denken wat ik jullie ga schenken! Heeeeel veel duimen voor jullie om een posi test te hebben in de maand december. en idd brrrrrrr wat is het kkkkkkkkoud buiten!
@princess: Ja, ben gek op reizen! Niet voor werk hoor... Ben office manager, dus zit eigenlijk altijd vast op dezelfde plek. We willen gewoon zoveel mogelijk van de wereld zien nu we nog de tijd samen hebben en al onze centjes nog aan onszelf kunnen spenderen @Evaa: ja, tijd wordt je grootste vijand als het niet vanzelf gaat... Iedere maand KRUIPT echt voorbij... Jij ook alweer een tijdje bezig zie ik! En dan zeggen mensen om me heen: "je moet het loslaten" Lekker makkelijk! Je bent je bewust van iedere dag van je cyclus...
@ Betty: nou inderdaad.. ik kan soms echt janken omdat ik gewoon bang ben dat we de 12 maanden niet zwanger gaan halen.. pff dat zit gewoon zo in mn kop en dat krijgt niemand er uit. dat dacht ik al toen ik stopte met de pil, laat staan als het steeds weer een maand niet gelukt is.. hoelang ben jij precies bezig? vanaf juli 2009?
hoi hoi ja het is toch echt zo vond het zelf ook opvallen eigenlijk. ook had ik een druk weekend hoor en de sint was in het land, goed veel gesext haha dat dan wel weer natuurlijk. maar nu begint het wel weer te kriebelen zo als ik straks de ovutest ga doen. spannend! had afgelopen weekend al wel draderig slijm, maar dat moet ik nog maar niet als een signaal beschouwen denk ik. ik wacht nog ff de ovu test(en) af. ik hoop voor jou op een waanzinnig zwanger uiteinde
Jep. Toen ik net gestopt was met de pil toen was het allemaal nog van "we zien wel" maar na een half jaar begon ik het toch irritant te vinden. Na een jaar naar het ziekenhuis gegaan voor onderzoeken en daar bleek dat we allebei helemaal gezond waren. Duurde anderhalf jaar voordat ik voor het eerst zwanger raakte en je kunt zien in mijn handtekening hoe het sindsdien gegaan is... Ik heb er toevallig van de week een weblog over geschreven hier toen ik het allemaal even niet meer zag zitten. Moet je op dat "1" rechtsboven bij mijn berichten klikken
jeetje meis wat heftig.. pff kan me voorstellen gadsie zeg.. en nu ben je nog steeds gewoon via de natuurlijke weg aan het proberen? en wanneer ga je bijv met iui beginnen ofzo? sorry dat ik zoveel vragen stel hoor, als je geen antwoord wilt geven, snap ik dat helemaal! en ook nog eens zoveel miskramen gehad! ze wisten daar ook de oorzaak niet van? ik ga je weblog eens lezen!
ik heb je blog gelezen Betty, met tranen in mijn ogen.. auw.. en geen oorzaak betreft de miskramen knuffel voor jou! het klinkt cliche, maar hoop snel op een plakbeebje voor jou!
dikke knuf voor jou betty! maar even over mij (hoe egoistisch het mss ook klinkt) ik heb even een vraagje ... mag ik mijn foto van mijn ovu test even aan jullie laten zien? wat jullie ervan zeggen van de uitslag?