JAAAAAAAAAA!!!!!!!! ROZE!!!!!! Jantine, Elly en Femlena; gefeliciteerd! En GOOFY!!!!! Gefeliciteerd! Nu hopen we over enkele dagen knaltesten van jullie te zien. @suusje wat een rot bericht. Ook ik wil je even hart onder de riem steken met een eigen ervaring. Vriendin van me heeft PCO, ontdekt zonder zwangerschapswens. Toen is haar verteld dat zwanger worden ZEER moeilijk zou worden later. Nu dacht ze, ongi duurt nu wel heel lang, doet een test; spontaan zwanger (toen al 4 maanden :s ) Hier een beetje een dipje. Heb t voorgevoel vandaag dat we t niet gaan redden op de 'normale' weg. Ik weet t, we zijn pas 8 maanden bezig, maar vandaag een beetje down...
meiden wat een roze is er bij gekomen zeg. Hier een temp dip. Maar was er ook eerder af. Dus weet niet hoe betrouwbaar hij is. We wachten morgen vroeg wel weer af. Liefs mamavand
Spinnekop.. Mijn duimen draaien nog steeds voor je meis. Aankomende donderdag moest je weer toch?? Kerstboom: die gaat hier zaterdag opgezet worden
Lastig is dat he... Heb ik ook!!! Ben een 1.15u voor het tempen er nog afgeweest.... Dus tja, hoe ga je daar mee om he... Vindt dat altijd lastig... Maar goed, hopen dat ie morgenvroeg weer omhoog schiet.... Toch????
Jeetje al 8 op roze en het is nog maar 6 december. Ik hoop dat die trend zich doorzet, of beter nog dat het een stijgende lijn gaat worden
Ik ben ook wel erg vroeg hoor dit jaar... Normaal doe ik het ook rond de 10e... Maar goed, die 4 daagjes... Hebben jullie een echte of een neppert????
Meisjes, ik ben er weer! Heb jullie gemist vanmiddag @Spinnekop: Laat je ons asjeblieft weten hoe het donderdag gaat? Ik zal enorm aan je denken! Ik ga morgen testen hoor. Ik kan het echt niet meer laten nu er al iemand van de 10e en iemand van de 11e zwanger is. Ik heb 6 KV's en 1 CB Digital dus kom maar op.
@ BB; Je hebt genoeg in huis dus???? Ik hoop voor je dat je gewoon aan 1 KV genoeg hebt.... Kan je daarna nog de CB digitaal doen....
@ Betty: Spannend!!!! Hoop dat je heel blij bent morgen ochtend @ Spinnenkop: Mijn duimen maken overuren voor je! Hoop dat jij ook erg blij bent donderdag! @ Kerstboom: Wij moeten nog een kerstboom kopen! Heb het de hele dag al wisselend koud en dan weer "rode wangen" warm. Nu tot het weekend geen last krijgen van bruinverlies, want dan ziet het er rooskleurig uit voor mij....
Spinnekop, ik hoop dat het toch allemaal goed zit. Ik duim voor je! Suusje, heel veel sterkte. En zo te horen aan alle verhalen is er toch nog wel hoop op een kindje voor jullie. Nogmaals sterkte! @BB, ik ben heel benieuwd morgen. Je laat het wel weten toch? Hier nog steeds niet ongesteld, wel enorme hoofdpijn. Heb ik al lang niet meer gehad, maar kan ook van de spanning komen natuurlijk. Ga zo lekker mijn bedje in en dan is het hopelijk morgen over.
ik vind t zo spannend dames hihi.. moegen test bij de dokter ... ik zag dat er dames van 9e en 10e al positief getest hadden , wie weet heb ik dat ook wel ! hihi hier hangt alle kerstversiering al
@Jantine, elly010, Goofychick en femlena gefeliciteerd! @PCOmama nee hoor ik ben nog niet voorbij NOD (10 december) @BB jammer dat je nog geen tempdip hebt gehad. Als je die de de 3 keer dat je wel zwanger was hebt gehad zou ik hem nu ook willen. Succes en wie weet komt de tempdip morgen wel EDIT of gewoon een positieve test morgen doe dat maar! @Bontekoe en Dribbel1978 jammer succes in de volgende ronde @zaterdag, Haagje, Happylady, mama10 en Solana jammer van jullie negatieve test (zo dat zijn veel namen) @Marielle82 welkom en spannend hoor @Mommy1989 welkom. Ik denk dat het wel een innesteling zou kunnen zijn hoor. Je kunt dan ook wat bloed verliezen, hoeft niet altijd. @SuusjeLove een knuffel vanaf hier vervelend hoor @Behappy een ontsteking? Veel succes in het ziekenhuis morgen @spinnekop wat vervelend zeg. Ik heb niet meegekletst in het vorige topic maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Heb je ook krampen? Bij mijn tweede heb ik ook wat bloedverlies gehad rond 9 weken. Mocht van de vk gelijk een echo laten maken en was gelukkig allemaal goed. Ik hoop voor jou dat het ook allemaal goed is. O stom: zie nu in je onderschrift dat je 8 dec een echo krijgt, heel veel succes! @Girafje zo gaat dat bij mij ook hopen op geen bruinverlies. @hier nog niet zoveel te melden. Op 8 DPO een dip in mijn temp gehad en heb af en toe wel last van steekjes en wat rugpijn. Wordt nu spannend of ik bruinverlies ga krijgen. Vandaag in ieder geval niet, nu morgen maar weer afwachten. En daarna maar weer verder dromen wanneer ik wil gaan testen want daar durf ik nu nog niet zo goed over na te denken. Zo ik ben trouwens wel lang bezig geweest met bijlezen zeg. Heerlijk om zon avondje te hebben, met de laptop op schoot in bed op zwangerschapspagina.
@steffie haha ja me 2.. even lekker helemaal niets! ja, een ontsteking.. waar dat moet blijken uit bloed onderzok ..
@ Steffie: Het enige voordeel wat ik van het bruinverlies vind is dat ik niet onnodig test! Voor de rest is het knap waardeloos dat het vaak een aantal dagen voor de echte nod al bijna zeker is dat het weer niet is gelukt! Duim dat het wegblijft bij ons beide!
Nou hier is vanm het bruin bloed verlies begonnen hoor ik baal er wel heeeeeeeeeeeel erg van. Na 2 miskramen had ik toch weer een klein sprankje hoop dat ik misschien weer zwanger zou zijn, maar helaas niet (snik, snik)..... Moet ik nu vandaag als 1e dag nemen van mijn nieuwe cyclus, of pas als het echt rood bloed is???? Alle meiden die vandaag op roze zijn gegaan.... GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Geniet ervan. Alle wachtenden, hoop dat het bankje snel leeg is en nog veel meer roze op de lijst, SUCCES..... ik duim voor jullie! Liefs mamakaatje ps Willen jullie me op rood zetten op de lijst, thanx
@ spinnekop: sterkte meis, hoop dat er donderdag goed nieuws voor je komt! @ BB: haha, zoooooo herkenbaar! Daarom zorg ik er voor dat ik geen testen in huis heb! Maarrrrr Hoop natuurlijk dat ie morgen roze straalt! @ behappy: Hoop ook dat je geluk hebt!! Je weet maar nooit Hier: Weet écht niet meer wat ik moet voelen........... Alles voelt als zwangerschap maar als ik heel eerlijk kijk, kan het net zo goed een opkomende menstruatie zijn... GRRRRR :S