Bedankt voor de leuke reactie's op onze boom!!! Hier een lange nacht gehad, vergeleken met gisteren... en ben vrij vandaag dus zo weer even verder slapen... @goofychick : Zou idd wel eens met de houdbaarheidsdatum te maken kunnen hebben hoor!! Hier vanmorgen ook een verdere temp.daling.... zou het nog echt met innestelling te maken kunnen hebben??? Snap er (nog) helemaal niets van!!!
Rustig ademhalen. Goofy, van je zwangerschap genieten en voor een echte bevestiging neem je een andere kv test en niet zo'n stomme test die over de datum is. Niet onzeker voelen... Ik wou dat ik kon tempen maar momenteel wacht ik wat de natuur met mijn lichaam doet. Ik heb geen buikpijn maar het lijkt wel of er iets zit bij m'n eierstokken, eergisteren aan de linkerzijde voelde ik pijn. Maar ik heb ook 2 glaasjes champagne gedronken. Avondje was heerlijk met roastbeef, aardappelen en rode kool maar dan in een luxe jasje. We deden kerstlunch, zo noemen ze dat in DK, ik lig in bed met mijn foon, bij de tante van mn man. Ik beantwoord jullie als ik thuis ben okie?
Deze testen geven geloof ik altijd wel 2 strepen. Je moet daar eigenlijk ook niet naar kijken. Verder dacht ik ergens gelezen te hebben dat deze minder gevoelig zijn dan die met indicator. En aangezien de test over datum is zou ik zeggen nog een keer testen met een kv of cb met indicator. Die zijn beide even gevoelig.
@goofychick. Laat je nog niet gek maken!! Probeer nog een andere zoals andere hierboven ook al zeggen. En probeer daarna te genieten van je zwangerschap!! @BB en jij al getest??? Ben benieuwd!! Hier nog steeds plopjes en gerommel in me baarmoeder :s. Zal k dan misschien later me ei gehad hebben?? Heb het gevoel dat er net als zo'n spiertje bij je oog nu zo trilt/trekt in me baarmoeder. Hahahah wel raar gevoel geeft toch nog een klein beetje hoop. En me temp is wel 0,5 hoger als dat hij normaal is. We wachten gewoon nog even af.
@BB. Ik zie dat je je temp heb ingevoerd maar geen groene streep. Niet getest?? Of was hij nog niet duidelijk??? Hoop het zo voor je!!!
ik ga zo richting de dokter een testje wagen.. ik ga er nietvan uit dat deze positief is maar hoop het heel erg !!
Goedemorgen dames, nou ik heb vanmorgen getest en nog wit. Nu is mijn nod ook pas de 12e net als bb, maar lees zo vaak dat er dames zijn die vroeg positief testen dus dacht gooi er ook maar een testje tegenaan. u sowiso weer 2 dagen wachten of het dan wel positief is. @goofychick een nieuwe test halen en daarmee testen. Een pak melk drink je ook niet op al hij overdatum is, want dat is niet goed. Geniet van je zwangerschap meis, twijfels horen erbij.
@ Mamakaatje ik geloof dat je de eerste dag moet tellen wanneer je helderrood bloed verliest @ Manu74 balen meid @ Lianne mooie boom hoor ! @ Yasminaa zou kunnen, hoeveel dpo zit je? @ Goofychick zou heel goed met de houdbaarheid te maken kunnen hebben morgen weer testen? @ Behappy suc6! @BB al getest??
Goedemorgen meisjes! Wat lief dat jullie zo meeleven Nou, hier een omowitte test vanmorgen dus ik sta gelijk weer met beide benen op de grond. Over 4 dagen moet ik ongesteld worden, dus ik doe nu pas zaterdagochtend in Wenen weer mijn volgende test (als ik dan nog niet ongi ben) Maar dit voelde weer even als zo'n klap in mijn gezicht dat ik mezelf dit niet nog 3 ochtenden op rij ga aandoen Brrrrr @Goof: jeetje meis, wat heb jij nou weer aan je fiets hangen?! IN die digitale mag je nooit kijken want daar staan altijd 2 strepen. Maar laten we hopen dat dat ding gewoon uberhaupt niet spoorde en dat je bij je volgende test gewoon hartstikke raak plast! Ik zou zeker even de digitale MET zwangerschapsindicator halen want die is net zo gevoelig als de KV. De gewone zwanger/niet zwanger en de CB plustesten hebben meer HCG nodig! Ik duim voor je!!
NOD-lijst 1-15 december 2011 WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN 1. (7) - Evira (5e ronde, 1e kindje) - Enjoylife (4e ronde, 1e kindje) -Jel123 (3e ronde, 1e kindje) - Justjes (4e ronde, 2e kindje) - LadyT (6e ronde, 2 mk's in totaal, 1e kindje) - ladylola (officieel ronde 15, maar na een paar maanden pauze weer ronde 2, 1ste kindje) - ambrose (2e kindje, ronde??) 2. (11) - Shivra (1e ronde na 2de mk, 1e kindje) - Justb (tel-kwijt ronde, 2e ronde IUI, 2e kindje) - louan (8e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (7e ronde, 1e kindje) - Enfermera (1e ronde, 1e kindje) - Hilli (1e ronde, 2e kindje) - Happylady (6e ronde, 1e kindje) - Kit (3e ronde, 2e kindje) - Mompelientje (7e ronde, 1e kindje) - Bo12 (?e ronde, 3e kindje) - Diaantje1985 (1e ronde, 1e kindje) 3. (8) - Jup (2e ronde, 1e kindje) - Boulette (8e ronde, 1e kindje) - Natasja5 (2e ronde, 1e kindje) - Missnien (1e ronde, 1e kindje) - estheticienne (3e ronde, 3e kindje) - 1986Tamara (4e ronde, 1e kindje) - Pinkster 3 december (14e ronde, (5e ronde na MK), 2e kindje) - mpo (9e ronde, ... kindje) 4. (3) - Solana (3e ronde, 3e kindje) - Hanna Mom (1e ronde, 3e kindje) - moontje77 (1e ronde, 5de kindje) 5. (5) - Princess25 (5e ronde na mk, 1e kindje) - goofychick (3e ronde, 3e kindje) - natasja73 (ronde 7, 2e kindje na mk, 1e iui) - hopelessinlove (1e ronde, 1e kindje) - albertina1979 (3e ronde, 3e kindje) 6. (4) - Ikke21 (4e ronde, 3e kindje) - Missillie (3e ronde na vmk 2e kindje) - zaterdag (13e ronde, 2e kindje) - Manu74 (2e ronde, 2e kindje) 7. (2) - Rammetje88 (1e ronde na curattage, 1e kindje) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) 8. (7) - Flippo123 (29e ronde, 1e kindje) - Lola36 (4e ronde, 1e kindje) - Mamakaatje (1e ronde na 2 mk, 2e kindje) - Mammavandrie (20ste ronde, 4de kindje) - Ellen1985 (5e ronde, 1e kindje) - Jantine (3e ronde na vmk, 1e kindje) - ons 2e wonder (8e ronde, 2e kindje) 9. (7) - Snoopy100 (4e ronde, 1e kindje) - Evaa (7e ronde, 1e kindje) - Hendrika ( 25e ronde, 1e kindje, 1e IUI) - Kleinduimpje (3e ronde na 2vmk, 1e kindje) - Broedertjes (3e ronde, 2e kindje) - elly010 (2e ronde, 2e kindje) - bontekoe (1e ronde, 2e kindje) 10. (11) - Kimsenna(5e ronde, 1e kindje) - Femlena (1e ronde, 2e kindje) - naliey (49e ronde en 3e ronde na mk, 1e kindje) - Lisa (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (5e ronde, 1e kindje) - CVO1986 (3e ronde, 1e kindje) - April1980 (18e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (11e ronde, 1e kindje) - Diana75 ( 13e ronde, 1e kindje) - geesje26 (..ronde, 3e kindje) - MamaVlindertje (..ronde, 2e kindje) 11. (7) - Renske19 (5e ronde, 2e kindje) ergens rond deze datum NOD - xxFlowerxx (12e ronde, 1e kindje) - Calimer (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay ( 3e ronde na 3 mk, 1e kindje) - Lilalief (2e ronde, 2e kindje, 3 vlindertjes) - punieka (3e ronde, 2e kindje) - kipje (1e ronde, 2e kindje) 12. (8) - Naatje (2e ronde, 1e kindje) - Steffie (3e ronde, 3e kindje) - Lianne39 (10e ronde, 1e kindje) - Behappy (4e ronde, 1e kindje) - Marja Poortman (5e ronde, 3e kindje) - SuusjeLove (14e ronde, 1e kindje) - Susyq (5e ronde, 1e kindje) - EshterD (11e ronde - 5e ronde na curratage, 1e kindje) 13. (5) - wensje2 (5e ronde, 2e na vmk, 2e kindje) - Whitesaber (15e ronde, 2e kindje) - Leo85 (11e ronde, 1e kindje) - Girafje (2e ronde na vmk, 2e kindje) - PCOmama (1e ronde, 2e kindje) 14. (4) - Esmaralda (3de ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde na 2 mken 1 met 6 w,1 met 10w, 2e kindje. Laatste miskraam betrof een partièle mola zwangerschap) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Mommy1989 (2e ronde, 3e kindje) 15. (3) - Enchanted (1e ronde, 1e kindje) - liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Hellen1971 (3e ronde, 2e kindje) datumloos - Dribbel1978 - Marielle82 (1e ronde, 2e kindje) Totaal: 94 zwanger(8), ongesteld (20), vlindertje, 4 MMM (6), negatieve test (8), twijfeltest, 2 cyclus van slag (2), niets doorgegeven WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN
@ kerstboom; ik heb hem gister in mijn eentje opgezet (hubbie was naar school) maar die onderkant van de stam heeft een knik hahah en nu krijg ik hem niet recht vanaaf mag hubbie ff helpen. Hij staat wel al uit te hangen....en onze hond is los in de woonkamer....ik ben benieuwd wat we aantreffen straks haha
boh boh, voel me lekker slecht! Een ziek lichaam en zwanger gaat geloof ik niet samen hoop dat mijn ziek zijn niet doorzet, want wil toch echt a.s. dinsdag naar Euro Disney..zoonlief is ook al ana het proesten dus dat gaat lekker! Nou jaaa mocht dat mislopen dan is het van belang dat we 4 januari beter zijn, want dan zoeken we de zon op hahaha... pff Hoe is het met de ladies? Hier geen teken van enig zwangerschapsymptoom maar ook niet van ongi..of toch wel? Diarree hahaha... of is dat omdat ik slecht in orde ben Sorry voor mijn lekker benoeming, maar ja het is wat het is ! Goofy, niet die test openmaken joh, is altijd twee streepjes! Gewoon een nieuwe proberen en eentje die NIET over datum is.. Net wat meegemaakt in de klas van mijn zoontje...zegt een mama tegen een andere mama hey, ben je al bevallen! Die moeder barst me toch in tranen uit...blijkt dat ze wel is bevallen, maar is niet goed afgelopen zo sneu! Dus al die kindjes kijken.... echt te verdrietig.... Nou ik blijf vandaag thuis werken dus hoef de deur niet meer uit!
@Goofychick, die test heeft ten eerste meer hcg nodig, dus daarom zal die niet zwanger zeggen. En ten tweede mag je die test nooit uit elkaar halen, want die geeft altijd 2 streepjes. Dus gewoon opnieuw met kv testen hoor! @Behappy, succes bij de dokter. Ik hoop op een mooie uitslag. @pcomama, ik hoop dat je niet ziek gaat worden en dat je lekker kunt genieten in Eurodisney. En je zoontje natuurlijk ook. Wat zielig dat verhaal van die moeder zeg. Zo erg om zoiets mee te maken. @BB, je bent ook nog vroeg met testen he? Dus nu rustig afwachten of je ongesteld wordt, en zo niet dan opnieuw testen. Alvast veel plezier in Wenen gewenst. Ik hoop dat je met een mooie test terugkomt! @Mompelientje, vervelend is het he om niet te weten waar je aan toe bent. Ik baal er ook van hoor, laat me een positieve test hebben of ongesteld worden. Hier heb ik ook niets aan. succes! Nou, hier dus nog steeds geen ongesteldheid. Zo raar. Ik ga denk ik het weekend weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Hoop dat ik dan wat duidelijkheid krijg. Hoofdpijn is helaas ook nog niet helemaal weg. Dus denk dat ik straks toch een ibuprofen inneem. Kerstversiering gaan we denk ik het weekend doen. Mijn man is vanmorgen vertrokken naar Duitsland voor zijn werk en komt morgenavond laat pas terug. Niks aan. Heb wel met de kinderen afgesproken dat we vanmiddag wat lekkers gaan kopen en dan gezellig de hele middag met z'n drietjes spelletjes gaan doen. En vanavond mogen ze bij mij in bed slapen hihihi.
@Solana: thanks meis. Ik was ook vroeg, maar toch doet het altijd weer een beetje pijn! Enne, ik zou toch even voor de zekerheid paracetamol nemen als ik jou was ipv Ibuprofen. Die laatste is echt killing voor een baby in wording! @Suusje: Mocht ik ongesteld worden dan gaan we idd knallen in 2012!! 4 keer zwanger in 1 kalenderjaar is misschien ook iets teveel gevraagd van mijn lijf...
helaas de uitslag bij de dokter was spier wit heb nu ook af en toe menstruatie gevoel en dat is bij mij meestal een slecht teken ...
@BeHappy, jammer zeg! Waarom doe je eigenlijk de test bij de HA? Wellicht een domme vraag, maar was even nieuwsgierig
ik heb een onderzoek en hij wilde eerst kijken of ik zwanger zou zijn of niet om t onderzoek door te zetten... daarom maar ik wacht rustig af tot eind van de week , wieweet ! 4 dagen voor nod is ook wel vroeg ..
@BB, wat ziet je raam er gezellig uit!!!!!!! En is dat echt waar van ibuprofen? Mmm, dan misschien voor de zekerheid toch maar een paracetamol al helpt dat meestal niet zo goed. Zou aleve ook kunnen weet je dat? @Behappy, balen zeg. Laat die ongesteldheid dan maar gauw komen. Sterkte!