Ik was je even aan het volgen en zodoende dat ik hier ook terrecht ben gekomen. Ik zou als ik jou was nog niet opgeven maar zou persoonlijk (in mijn geval als ik dat zou meemaken) wel al uitgaan van een vmk. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en als je temp morgen wer wat omhoog gaat heb je nog hoop. Hang in there meid! Mijn duimen draaien voor een sterke eigenwijze plakbeeb. Wat betreft de houdbaarheid. Ik heb 2 weken geleden ook getest met een digitale die al ruim een jaar over datum was en die heeft niet gelogen want hij gaf zwanger aan. Dus ik denk niet dat een paar maanden iets uitmaakt.
@Behappy balen maar misschien nog te vroeg... @BB zie nu pas dat je nog voor je nod zit... Dus er is nog een kans... maar je dacht al dat het niet raak was he... doordat je geen dip had gehad...
Behappy, Solana, ik sluit bij jullie aan, ik heb zw-test gedaan en het blijkt weer omo-wit. Ik heb nog een testje hier liggen maar die gebruik ik voor de weekend. Wat een gedoe zeg 5 dagen overtijd, bah en nog geen duidelijke antwoord van m'n lichaam, ik draag heden elke dag een inlegkruisje en wat eruit komt is alleen geel spul en heeft een rare geur. Zou ik gewoon ontstopping hebben? Neen, dan zou ik pijn in mijn buk hebben. Ik heb hier geen klachten, maar ik wil het gewoon weten. Ik wil het vergeten en rust hebben in mijn hoofd maar ik zie telkens baby's in de bus, apotheken (zou ik een test kopen?) en baby kleren bij de H&M en speelgoed en ik wou dat ik het kon kopen maar het voelt zo gek omdat het afhankelijk is aan een bewijs en een simpel 2e streepje, maar het is helemaal niet simpel! Grrrrr...
@goofychick: die testen geven altijd een licht tweede streepje aan. doe een andere test meid, en ik hoop zo dat je gewoon heerlijk zwanger bent. en hier nog steeds geen ongie wel weer een witte test vanmorgen en ik wil het nog eventjes uitzingen tot maandag dacht ik zo, omdat ik 21 nov en 22nov een dik vet positieve ovulatietest had. dus ik zou wel ongesteld moeten worden als ik dan ookniet zwanger ben. maandag wil ik dan de huisarts bellen anders ... wat zeggen jullie dan? wachtenden hier succes!
Dag dames en hier alweer nieuwe zwangere erbij? Succes dames nog 1 weekje en dan weten jullie meer..... Hier naderd de belangrijke periode aan De eisprong.......
Ik heb maandag een afspraak bij de dokter. Hij wilt urine test doen maar als ik zeg dat het negatief is allemaal dan mag ik voor een bloedtest of hij verwijs me naar de gyn. Maar die omo-witte testen ik ga gewoon vanuit dat ik deze week de ongi krijg. Mijn cyclus is het allerhoogst 28 dagen maar momenteel op mijn 33e dag! Mijn buik geeft steken, af en toe borrelt het, rommelt het maar verders geen andere klachten.
@Mompelientje, uber vervelend zoiets! En dan is tot maandag wachten echt giga lang zucht! Ik moet ook tot die tijd denk ik wachten haha...maar ja mijn cyclus is normaal over de 90 dagen ofzo Maar ik had op 25/26/27 nov een eisprong volgens de echo...op cd 10 had ik twee mooie eitjes van 23/24 mm en maandags waren ze 'troebel' en dat is een teken van een goede eisprong..dus jah..dan zou ik zelfs een cyclus hebben van minder dan 28 dagen...dus bij mij is er wat dat betreft geen touw aan vast te knopen en gisteren kreeg ik gewoon mijn uitslag niet via de foon van de receptiemiep!!! Grrrr om moe van te worden.
Nou wat een horror......maar opnieuw getest......met de indicator....en K2V5 Die K2V5 was binnen 1 minuut afleestijd......en de andere spreekt voor zich....... Daling temp wijt ik dan maar aan het slechte slapen....
wauw! Goofychick! superrrrr gefeliciteerd! het is toch gewoon echt waar jippiee.. geniet ervan meis. nou mijn temp was vannochtend toch nog hoog.. als hij morgen nog hoog is, dan ben ik wel echt verbaasd... haha
@GoofyChick HOE DUIDELIJK wil je hem hebben nu ophouden met het spekken van de kruidvat en CB ga maar geld uitgeven aan kerstballen en wellicht ook babysokjes !
@ goofy: ik sluit me bij de andere meiden aan, doe een andere test en maak je niet gek. @ haagje: balen van je witte test , maar het kan toch nog?? Ik ben gisteren bij de HA geweest en vandaag een test moeten doen en deze was nu echt echt echt helemaal wit. Dus geen restje hcg meer in mijn lijf en mijn klachten moeten dan ook snel verdwijnen.