NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goofy,, het kan erbij horen, ik duim dat het goed blijft gaan bij je

2. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

@goofy: nee toch!! ... dat was bij mij ook :( ... Ik duim voor je meis!!

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hier ook beetje bloed :(

Ik weet dat het innesteling kan zijn maar zit toch te janken hier, het doet me denken aan mijn laatste miskraam..

Pff... :(

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Oh nee, ik lees net dat een innesteling pas met 6 weken is dus dat kan helemaal niet.. :(

5. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Mijn duimen draaien ook voor jou lila!!

Zolang jullie geen krampen hebben kan het er toch gewoon bijhoren meiden???

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

goofy : nee he .. :( blijf positief en doe anders ff rustig aan ...
    ik duim voor je dat alles goed komt

7. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor jullie Goofy en Lila!!!!!!

8. Delta

Delta Niet meer actief

ik duim ook voor alle meiden dat hun beebje mooi mag blijven zitten!!

9. Haagje

Haagje Bekend lid

6 sep 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    @ goofy, mijn schoonzus heeft dat ook een tijdje gehad toen ze net wist dat ze zwanger was van haar eerste. ze schrok zich ook kapot. maar heeft dat zelfs een paar dagen gehad, en een echo gehad een weekje later,zoiets, en zelfs 2 kloppende hartjes te zien, dus ja het hoeft niks te betekenen! ik hooooop zo dat jij hetzelfde hebt. meid sterkte en idd houd het goed in de gaten.

lilalief: ik denk dat voor jou mss het zelfde geldt ik hooop het zo voor jullie allebei, ik duim voor jullie, OP naar een heerlijke plakbeeb en een dik vet zwanger 2012!

egoberichtje: hier nog steeds geen ongie, nog steeds, lijkt nu wel, steeds meer en meer witte afscheiding, (sorry hoor) wat nu ook wat zalverig lijkt. maar toch wel af en toe ongiekrampjes ... pff ik word gek van mezelf. ik heb godzijndank het nieuwe boek van chantal van gastel en die heeft de hele toepasselijke titel ''zoek het maar uit'' en op dit moment denk ik dat van mijn lichaam ;) :D dus daar ga ik me nu in verbijten, even lekker niet over iets nadenken.

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    @Goofy en Lila..hier zijn de duimen ook flink aan het draaien!

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieverd dat is niet zoooo
    De innesteling is al veeeel eerder.......ik weet wel dat je wel gewoon bloed kan hebben maar ondanks is bij de eerste met 5,5 week roze afscheiding had en met de tweede echt behoorlijk wat bloed verloor ben ik ook nu onzeker.......

Rest ons niks anders dan afwachten...

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank je lieverd. Ik hou mij vast aan manlief, die zegt dat het goed zit, ik hou mij vast aan ondanks lage temp, dat mijn testen gewoon zoveel donkerder zijn dan gisteren, dat moet toch goed zitten dan???

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Haagje, ja ik heb drie dagen onregelmatig gebloed, echt helderrood met mijn derde zwangerschap....dus tja....met mijn eerste gingen we in het bos wandelen met huwelijksreis....en trok midden in het bos mijn broek naar beneden om te kijken of het roze door aan het zetten was.....en niks....
    Voel geen krampen en mijn baarmoeder net gevoeld en die zit hoog....en voelt als een vingertopje...

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dat lijkt mij inderdaad wel positiever ja, want anders waren ze vager geworden....heb je evt. al zicht op een echo? Wellicht dat je ze kan bellen en vragen of dat mogelijk is bijv. volgende week... dan zou je toch al iets kunnen zien niet waar.. maar hoe dan ook! Je bent en blijft gewoon zwanger DIKKE PUNT achter deze zin!

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga de boom maar eens optuigen........heb net weer een aflevering gtst zitten terug te kijken op gemist.....afl dat rikki haar kindje voor het eerst ziet....lekker met zoveel hormonen in je lichaam hahahaha......

@Haagje ik heb nog hoop voor je hoor.

16. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    goofychick van harte meid geniet ervan.....

Voor de andere dames Spannend

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    hahaha werkt idd vet EMO! Ik moet echt aan het werk...er staren mij al de hele ochtend twee dikke groene ordners aan van ADMINISTRATIE!!!!!! IK BEN DOOR DE WAR!!!!!

zucht...ik moet echt, want 14 uur komt mijn zoon weer thuis herrie schoppen hahaha...

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Wanneer is de innesteling dan ongeveer?

Bij mijn laatste miskraam heb ik ruim 3 weken gebloed.. en in die tijd 2x een kloppend hartje op de echo gezien.

Ik kan het "het komt wel goed" gevoel wel een beetje vasthouden maar de herinnering aan wat fout ging zit ook diep.

Ach ja..

Dankjewel voor het meeleven lieve meiden!

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

voor alle dames die wachten suc6 !
    ik heb vandaag een late dienst dus ga zo maar eens richting mn werk..ff mn gedachte op iets anders..
    hoop dat ik eind van de week of maandag positief test..

nog 4 daagies wachten..

liefs

20. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mompelientje spannend meis
    @ Goofy hou vol meisie, volgens mij kan het van alles betekenen. dikke knuffel voor jou ook
    @ LilaLief :( jij ook vol houden en probeer niet te veel te stressen Maar de innesteling is al veel eerder he (voor de 10 dpo zeker!!) voor nu ffe een dikke knuffel

ik zit nog rustig in de wachtmodus :D

Deel Deze Pagina