@ Goofy en Lilasucces meiden het hoeft natuurlijk nix te beteken. probeer niet te veel te stressen. @ spinnekop succes morgen we duımen allemaal voor je @mamavand nog afwachten je temp wel omhoog dus alles nog mogelıjk wanneer ga je testen? @ lianne mooıe boom ınderdaad. ık zıt ın turkıje heb dus helemaal geen boom. ga er maar ıets anders op verzınnen het eerste jaar zonder boom er wordt heel veel geschreven.hou het allemaal nıet meer helemaal bıj. nou ık vandaag voor de zekerheıd nog een x een testje gedaan. helaas kan ık me camera nergens vınden maar ook deze test was posıtıef. dus ık ga er gewoon van uıt dat alles goed zıt. dus heb mıjn banner er maar gelıjk bıj gezet. ıedereen op het wachtbankje het duurt nu nıet lang meer succes. dames op rood echt jammer voor ıedereen hopen op volgende maand. alle roze dames gefelıcıteerd dat er nog maar veel bıj mogen komen
@ lianne ben je al weer beetje hersteld van je grıep. ıs ook wel lekker zo een dagje vrıj natuurlıjk
Meiden. Hebben jullie wel een zo'n spiertje bij je oog wat continue trilt/trekt. Dat heb ik dus sinds gister al in m'n Baarmoeder!! Bedenk me nu net dat ik volgends de Gyn vandaag m'n ongie kon krijgen (daarom sta ik ook op de 7e in de lijst). Zou het kunnen dat me ei dan later is geweest?? Of is me temp daar te duidelijk voor gestegen???
Ja hoor... Zo goed als... Nu alleen hopen dat het geen invloed had/heeft op de innesteling... Hoe gaat het met jou??? Voel je je goed??? Maar jij zit in Turkije dus??? Daar is het heel ander weer hoorde ik... Wij zijn ook helemaal weg van Turkije!!! En mn ouders helemaal... Die gaan vaak 2x per jaar naar Side!!! Zijn wij afgelopen Mei ook geweest... Heerlijk!!! @ Rammetje; Vindt dat altijd zo irritant he... Zo'n trillend spiertje bij je oog....
@Solana, Liane, Renske : zeker spannend...en als mijn temp morgen niet lager is en nog steeds 36.5/36.6/36.7 is ga ik zeker testen !!! Mijn cyclus is stabiel dus 28 dgn max ! @Spinnekop : veel succes morgen !!!!!!! Laat ons weten hoe het gegaan is !!
Goede avond iedereen. Ik ben nog steeds nie ongi en ik heb krampen Sorry ik wil gewoon zeuren Niemand hier in huis maar ik heb jullie, mijn forum maatjes! Mijn man is in Jutland sniffffff....
Jahhh, ben 1 keer in augustus geweest... Geef mij maar mei of september!!! Hahahaha... Vriend van mn collega komt uit Alanya en is net gisteren weer naar NL gereisd... Als het goed is om hier nu te blijven... Dus dat is wel een omschakeling qua weer.... Kun je daar helemaal geen kerstbomen krijgen????
Hier mag je altijd zeuren!!!! Daar zijn we voor!!!! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!!! *dikke knuffel* voor jou!!! Wanneer komt je mannetje weer naar huis, dit weekend????
ja ik ga maar eens op zoek op iets van een kerstboom te vinden misschien hebben ze wel een neppe ofzo. maar moet nog gaan kıjken. moslıms vıeren geen kerst he dus dat lıgt een beetje anders hahaha en mompelıentje ik hoop ook dat je snel duıdelıjkheıd krıjgt. vervelend dıe krampen. sorry ıedereen dat mıjn i nıet als tıjd geschreven ıs als i dus de ı = i
Nee dat is natuurlijk ook zo... Nou succes met je zoektocht!!! Woon je in het binnenland of wel aan de kust / toeristisch gedeelte????
ik woon in alanya zelf. 50 meter van het strand. dus ın het toerıstısche gedeelte. al zıjn er nu maar heel weınıg toerısten te bekennen
Lianne.. Waar heb jij die mand voor om de voet vandaan dan? Die vind ik ook erg tof Spinnekop.. Ik zal aan je denken morgen!! Lola.. Ik hoop op goed nieuws van jou morgen Bedankt voor de antworoden meiden, we wachten maar weer af he is het enige wat we kunnen doen
Bij de Gamma... Heb ze nu gezien bij de Gamma, Kwantum, Praxis en Leen Bakker!!!! Dus mogelijkheid genoeg!!! Moet je wel even de diameter van de voet van de kerstboom meten... Hier ist ie net even te klein, valt gelukkig niet heel erg op!!!
Ik ben 1x in alanya geweest!!! Heel gaaf!!! Toen verbleven we in Eftalia Aytur!!! En dus 2x naar Side geweest... Vriend van collegatje komt ook uit Alanya!!!!
ik heb dus ook zo n mand gekocht , maar de verkeerde maat haha we hebben voor het eerst dit jaar een nepboom 240 hoog gekocht bij overvecht outlet 60 euro mooie boom lianne
ach mompelientje wat verdrietig dat jij nog steeds niets weet , geen ongi geen positest wat kan je lichaam toch rare dingen doen hier @ is het echt over , ik ben nu mijn 2de miskraam aan het doormaken het rode bloedverlies is een feit en ongi gevoel neemt toe het zal echt een wonder zijn als we morgen goed nieuws krijgen ik wilde te graag bij jullie zijn denk ik in het nod forum ik ga morgen maar eens vragen of het door de waterpokken van mijn zoontjes kan komen , die hebben een week of 3 geleden de waterpokken gehad , misschien heb ik daar een klap van meegekregen het gekke is dat die dingen die mensen wel eens zeggen , van je hebt er al 2 , er zat vast iets niet goed , dat heelt toch wel een beetje de wonden hoor , niet dat mensen dat zeggen , maar dat het zo is ( ik weet dat niet iedereen daar zo over denkt) maar ik wil het toch bij 2 ma houden mijn man en ik hebben ook besloten om door te gaan tot mijn 41ste verjaardag 25 mei 2012 dus en dan is het echt tijd om te stoppen , ik wil niet dat het leeftijdsverschil tussen mijn kindjes te groot wordt en ik wordt er ook niet jonger op