NOD-lijst 1 - 15 december 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Naatje, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Goedenavond allemaal, even een paar :) :) :) want jeetje wat een pittige verhalen komen voorbij. Ik wil iedereen bij deze even een hart onder de riem steken. Hopelijk brengt de volgende ronde bij jullie fijnere verhalen. Voor nu sterkte en kop op!!

Zelf ben ik het wachten zat, ik mag de 13e testen maar dat duurt nog een paar dagen. Nu begin ik elk opmerkelijk dingetje in mijn lijf te analyseren, doodmoe word ik ervan. Maar het zal er wel bij horen. Ik ken mezelf alleen zo niet....hihihi

Slaap lekker

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

pff ff een late dienst gedraaid en nu zie ik hoeveel jullie wel niet gekletst hebben !

voor alle zwangere gefelciteerd !
    en de dames in twijfel .. hou je hoofd omhoog en blijf positief !

3. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Vorige maanden had ik last van krampen... Uitstralend naar mn liezen... Last van mn borsten... Maar nu... Af en toe wat steken onderin mn buik!!! Maar verder helemaal niets.... Dus tja, daar is helemaal niets van te zeggen op dit moment... ;) Afwachten maar!!! De woensdag is ook alweer bijna om, weer een dag voorbij!!!!!!:D:D

4. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @BB. Moeilijk die ff kaartjes. Je zou denken dat er eerst een goeie dip komt vlak voor je eisprong.

@mompelientje. Jammer meis! Maar je kans wel echt een kerstkindje maken!! En het nieuwe jaar misschien heeel goed beginnen.

@spinnekop. Hoop zo voor je dat er morgen nog een mooie echo voor je komt. Het is erg genoeg als je het verliest ondanks of je al wel of geen kids hebt. Het blijft een verlies van iets wat je graag wilt. *knuff*

5. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Wat zijn jullie lief tegen mekaar aahw!

Dames, ik weet niet wanneer ik mijn ei heb gehad en wanneer nou precies ik ongesteld moet worden maarre ik verwacht deze week!
    en ik heb het eerder al gevraagd maar kan niet dat pagina zoeken ..want jullie kletsen lekker veel!:)
    Mijn vraag dus!..dat instellingbloed ..is dat bloed dat gemixt is met slijmverlies of is het gewoon puur rooood!
    ik had vorige week ontzettend slaap/misselijk/duizelig-periode vooral dat moeheid en duizelijk voor 1 lange week maar het is nu allemaal verdwenen..........dat kan toch niet?! hmm drom denk ik toch maar niet te zijn wat ik stiekem hoop te zijn!

anyways ..willen jullie vriendelijk willen zijn en mijn vraag beantwoorden?!
    Thank you(sorry als mijn nl slecht is ben namelijk geen Nl's):)

6. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik kan op de lijst op rood worden gezet, ben vandaag ongesteld geworden

7. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @mompelientje: balen voor je meid! Dikke knuffel en huil maar ff lekker uit!

@ yasmina: de meeste hebben geen last van innestelingsbloeding. Verder kan ik je niet helpen. Het enige wat je kunt doen is afwachten en testen.

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

pff zoveelste nacht met buikpijn ! kan wel janken meiden ;-(
    heb nu wel iets tegen de misselijkheid..
    morgen naar t ziekenhuis voor verdere onderzoeken..

9. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    succes en sterkte morgen

10. happylady

happylady Lid

27 sep 2011
    94
    0
    0
    hey meiden,

Heb even vluchtig gelezen en ik vind het heel naar voor de meiden die zoveel moeten doorstaan! Dus bij deze een dikke knuffel van mij! Ik denk aan julli!!!

Verder zie ik meerdere meiden die net als ik nog steeds niet ongie zijn, maar ook een negatieve test hebben :( Irritant he! Misschien zit het in het weer/ ziek zijn? Ik ben ook maar aan de kv 2v5 gegaan en ga morgen weer een keer testen (de laatste test was dinsdag...

Liefs!

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja thanks !

12. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Meiden. Ik kan niet slapen. Ik gebruik nauwelijks medicijnen, maar ik verga van de pijn. Ik heb net 2 paracetamolletjes geslikt en ik hoop dat ik lekker verder kan slapen.

Conclusie: door ziekte wordt de eisprong verplaatst. Mijn cyclus is 28 dagen. Op de mooie 14e dag (18 november) kwam m'n man thuis van Jutland. We hebben romantisch geklust. Dit had de dag mogen zijn dat het raak was. Zaterdag, de dag van de eisprong werd ik ziek. Ik had bijholte ontsteking en koorts. Dit tot wel 5 dagenlang. Mijn ovu testen gaven 5 dagen lang positief aan. Hoe kan dat nou? Niemand begreep waarom. Ik voelde donderdag de eisprong pas op de 24e november. Dat is precies 2 weken terug... Dus mijn cyclus is 28 dagen + 5, vanwege ziekte. Als je bedenkt, stel dat ik niet ziek was. Dan had ik de eisprong op zaterdag de 19e, dan had ik 2 streepjes, dan was ik gewoon zwanger. Ik dacht dat ik zwanger zou zijn vanwege de klusdag van vrijdag de 18e, maar mijn lichaam hield me voor de gek. :(

13. Lianne39

Lianne39 Bekend lid

14 okt 2011
    816
    0
    0
    Doktersassistente
    Hoogezand
    Goedemorgen!!!

Yeeeeejjjj... mn temp zit weer in de lift... maar liefst 0.1 gr omhoog... :(

Als het nu toch elke dag wat omhoog gaat zit er dan nog een kans(je) in???

14. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Jesses wat een niet zo leuke verhalen. Kop op lieverds!!!!
    Laat de baby´s plakken en laat de testen roze kleuren.
    Mompelientje, beterschap!

Hier gelukkig alles goed. Soms kan ik het zelfs even loslaten zodat ik ook echt aan het werk ben :)
    Ik maak me wel vreselijk zorgen de hele tijd en dat is misschien wel niet nodig...

Fijne dag allemaal!

15. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    @Mompelientje, ook al had je op de goede dagen geklust, dan nog heb je maar 20% kans op een zwangerschap elke keer. En ze zeggen dat ziek zijn ook juist de kans kan verhogen omdat dan je weerstand minder is en je lichaam dus minder snel een vruchtje af stoot!

Meis, probeer positief te blijven. Jouw tijd komt heus nog wel! Je bent er nu zoooo mee bezig, al je geluk lijkt ervan af te hangen. Je hebt je leven, je mannetje. Een baby moet daar een aanvulling op zijn, niet een voorwaarde! Geniet van alles wat je wel hebt, dat is het allerbeste ook voor een babietje straks!

En natuurlijk mag je wel even balen, zeker zo als je net ongi bent en je buikpijn hebt. Maar probeer er niet helemaal in weg te zakken joh! Er is zo veel moois!

Sterkte met je buikpijn lieve Monpelientje, ik hoop dat je je snel weer beter voelt, zowel in je lijf als in je koppie!

16. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @mompelientje: pff mied wat balen zeg!! even balen, en weer doorgaan!! er is genoeg om van te genieten deze maand, en voor je het weet zitten we al weer in volgendjaar!!! misschien start jij het jaar wel heeeel erg goed!

@Spinnekop: Hier een Roze berichtje voor jou en je beeb en dat zijn/haar hartje heel hard voor je mag kloppen!!!! IK duim heel hard voor je!!! *DUIM*DUIM*DUIM*

@hier gister echt heeeeel erg moe, en waarvan?! ik heb echt geen idee want het was heel rustig op her werk, maar 5 kindjes van allemaal 1.5 jaar....... ik heb met mijn vriend er over gehad dat deze maand zo raar is qua ongi..... we gaan eventueel volgende week donderdag/vrijdag toch nog even een testje doen (als ik nog steeds niet ongi ben) (banner klopt hoogst waarschijnlijk niet maar is een uiterijke datum) als ik donderdag of vrijdag niet positief test, dan test ik niet weer eerder dan 21 december.....
    Zo eerst werken tot 17:00 en dan mijn zoontje op halen bij mijn vader weg... kan ik hem heelijk weer vast houden! :D:D

Meiden hier vandaag sucses met testen, of sterkte met ongi pijn of andere baal dingen.....

*KNUFFF*

17. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Goedemorgen meisjes,

Ik sta op het vliegveld. Ben in alle haast vanmorgen helemaal vergeten te tempen!! Dom hè!

@Spinnekop: ik denk aan je vandaag!!

@Mompelientje: ik klus al 2,5 jaar op de juiste momenten meis... Het is helaas geen garantie dat het dan ook raak is! De kans is elke maand 15% en dat is als je alles goed doet!
    Kop op en volgende maand beter. Je doet er echt alles aan wat je moet doen en meer kun je niet doen. Nu wachten op een portie geluk

Later meer vanuit Wenen!

18. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    nou dames hier zijn dan mijn testjes.
    hoop dat het een beetje te zien is..
    zıjn wel lıcht maar ook lıchte streepjes zıjn streepjes toch???

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Elly gefeliciteerd meid, heel duidelijk!!!

20. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

@Elly, proficiat!!

Deel Deze Pagina