Dag Elly GEFELICITEERD! Goedemorgen ladies, weer veel gekletst en weer veel gebeurt! @ Mompelientje een dikke knuf voor jou! En op naar het kersttafereel...op het hoofdmenu staat! Een grote Ei en een paar zwemmers die zin hebben om te prikken Even snel iemand een hart onder de riem steken m.b.t. PCOS! Ik heb het ook, en na circa 2,5 jaar hebben wij onze mooie zoon in de armen mogen sluiten dus circa 19 maanden bezig geweest met testen / medicatie etc. etc. op dit moment zijn we weer bezig... Voor diegene die niet weten wat PCOS is...heel kort gezegd, weinig kans tot een eisprong omdat je lichaam 'veel' kleine eitjes aanmaakt in de eierstokken waardoor je lichaam denkt dat je al genoeg aangemaakt hebt...maar dat blijkt niet zo te zijn, want er groeit er niet een zo goed dat je dus daadwerkelijk een eisprong krijgt...deze kunnen dan weer cystes gaan worden...not nice, maar zo is het nu eenmaal...de een heeft het heel erg en de ander in mindere mate...het kan p allerlei manier heel goed behandeld worden moet ik zeggen. Een goede fertiliteiten arts doet wonderen! Dus meiden die het hebben KOP OP! Ook jij krijgt je wondertje dat weet ik zekers! Zoooo ik ga weer naar de rechtbank vandaag...en dan even op kantoor zitten en dan ben ik er weer klaar mee...morgen 1 afspraak en dan is het toch echt WEEKEND! Hier lijkt ongi te komen hoor, zie niks maar voel veel kramppijn links onderin...dus jah, we wachten het maar rustig af! Succes die vandaag gaan testen en/of naar het ziekenhuis moeten!
Nou hier blijft het spannend wat rood verlies, maar meer rood bruin en roze.....ik weet het niet meer.....probeer me vast te houden aan het feit dat mijn testen van eergisteren en gisteren donkerder zijn geworden, dat de digitale test ook zwanger aangeeft, dat mijn temp met een tiende weer gestegen is....maar hij stijgt niet genoeg naar mijn zin.....THIS SUCKS!!!
Gefeliciteerd Elly! Ik hoop dat vandaag een aantal dames jouw goede voorbeeld mogen volgen! Werkse voor iedereen die weer naar het werk gaat
Alle roze dames gefeliciteerd. rood balen meiden op naar de volgende ronde. Alle meiden op het wachtbankje succes!! Aan de dames, er zijn hier aardig wat deskundigen onder jullie. Ik heb een vraag, hoe moet je bmm voelen vlak voor nod. hoog of laag en hard of zacht. Mijn bmm staat nu redelijk laag (in het midden zeg maar) is hard en er zit een klein deukje in. Ik kan over 3 dagen testen.
@ spinnekop owwww spinnenkop wat ongelooflijk verdrietig ((( hele dikke knuffel meis @ girafje OK @ BB ik weet niet hoe ik een temp-kaartje moet 'lezen' dus geen ervaring mee @ Lila die is duideliijk hoor!! en jeetje wat een verhaal...gelukkig dat die jeuk binnen 2 uur weg was, maar jeuk is zoooo irritant @ Mompelientje! jeej fijn die duidelijkheid! @ Ukkie1987 Ik heb je op 11 december gezet...11-11-12 vind ik wel een erg lange cyclus @ SuusjeLove dikke knuffel @ BeHappy ook dikke knuffel en suc6 vandaag @ Goofychick dikke knuffel, hopelijk komt er snel duidelijkheid zondr nog enige bloed verlies en gewoon een kaltest @ Susyq Ik zit al op mijn werk maar thanx
NOD-lijst 1-15 december 2011 WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN 1. (7) - Evira (5e ronde, 1e kindje) - Enjoylife (4e ronde, 1e kindje) -Jel123 (3e ronde, 1e kindje) - Justjes (4e ronde, 2e kindje) - LadyT (6e ronde, 2 mk's in totaal, 1e kindje) - ladylola (officieel ronde 15, maar na een paar maanden pauze weer ronde 2, 1ste kindje) - ambrose (2e kindje, ronde??) 2. (11) - Shivra (1e ronde na 2de mk, 1e kindje) - Justb (tel-kwijt ronde, 2e ronde IUI, 2e kindje) - louan (8e ronde, 1e kindje) - Mawaikee (7e ronde, 1e kindje) - Enfermera (1e ronde, 1e kindje) - Hilli (1e ronde, 2e kindje) - Happylady (6e ronde, 1e kindje) - Kit (3e ronde, 2e kindje) - Mompelientje (7e ronde, 1e kindje) - Bo12 (?e ronde, 3e kindje) - Diaantje1985 (1e ronde, 1e kindje) 3. (8) - Jup (2e ronde, 1e kindje) - Boulette (8e ronde, 1e kindje) - Natasja5 (2e ronde, 1e kindje) - Missnien (1e ronde, 1e kindje) - estheticienne (3e ronde, 3e kindje) - 1986Tamara (4e ronde, 1e kindje) - Pinkster 3 december (14e ronde, (5e ronde na MK), 2e kindje) - mpo (9e ronde, ... kindje) 4. (3) - Solana (3e ronde, 3e kindje) - Hanna Mom (1e ronde, 3e kindje) - moontje77 (1e ronde, 5de kindje) 5. (5) - Princess25 (5e ronde na mk, 1e kindje) - goofychick (3e ronde, 3e kindje) - natasja73 (ronde 7, 2e kindje na mk, 1e iui) - hopelessinlove (1e ronde, 1e kindje) - albertina1979 (3e ronde, 3e kindje) 6. (3) - Ikke21 (4e ronde, 3e kindje) - Missillie (3e ronde na vmk 2e kindje) - Manu74 (2e ronde, 2e kindje) 7. (2) - Rammetje88 (1e ronde na curattage, 1e kindje) - Haagje (1e ronde, 3e kindje) 8. (8) - Flippo123 (29e ronde, 1e kindje) - Lola36 (4e ronde, 1e kindje) - Mamakaatje (1e ronde na 2 mk, 2e kindje) - Mammavandrie (20ste ronde, 4de kindje) - Ellen1985 (5e ronde, 1e kindje) - Jantine (3e ronde na vmk, 1e kindje) - ons 2e wonder (8e ronde, 2e kindje) - zaterdag (13e ronde, 2e kindje) 9. (6) - Snoopy100 (4e ronde, 1e kindje) - Evaa (7e ronde, 1e kindje) - Hendrika ( 25e ronde, 1e kindje, 1e IUI) - Broedertjes (3e ronde, 2e kindje) - elly010 (2e ronde, 2e kindje) - bontekoe (1e ronde, 2e kindje) 10. (11) - Kimsenna(5e ronde, 1e kindje) - Femlena (1e ronde, 2e kindje) - naliey (49e ronde en 3e ronde na mk, 1e kindje) - Lisa (5e ronde, 1e kindje) - Brondy (5e ronde, 1e kindje) - CVO1986 (3e ronde, 1e kindje) - April1980 (18e ronde, 1e kindje) - Jufaman81 (11e ronde, 1e kindje) - Diana75 ( 13e ronde, 1e kindje) - geesje26 (..ronde, 3e kindje) - MamaVlindertje (..ronde, 2e kindje) 11. (8) - Renske19 (5e ronde, 2e kindje) ergens rond deze datum NOD - xxFlowerxx (12e ronde, 1e kindje) - Calimer (1e ronde, 1e kindje) - Betty Barclay ( 3e ronde na 3 mk, 1e kindje) - Lilalief (2e ronde, 2e kindje, 3 vlindertjes) - punieka (3e ronde, 2e kindje) - kipje (1e ronde, 2e kindje) - ukkie1987 (9e ronde, 1e kindje) 12. (8) - Naatje (2e ronde, 1e kindje) - Steffie (3e ronde, 3e kindje) - Lianne39 (10e ronde, 1e kindje) - Behappy (4e ronde, 1e kindje) - Marja Poortman (5e ronde, 3e kindje) - SuusjeLove (14e ronde, 1e kindje) - Susyq (5e ronde, 1e kindje) - EshterD (11e ronde - 5e ronde na curratage, 1e kindje) 13. (5) - wensje2 (5e ronde, 2e na vmk, 2e kindje) - Whitesaber (15e ronde, 2e kindje) - Leo85 (11e ronde, 1e kindje) - Girafje (2e ronde na vmk, 2e kindje) - PCOmama (1e ronde, 2e kindje) 14. (4) - Esmaralda (3de ronde, 2e kindje) - Mamavand (4e ronde na 2 mken 1 met 6 w,1 met 10w, 2e kindje. Laatste miskraam betrof een partièle mola zwangerschap) - Butterfly78 (5e ronde, 1e kindje) - Mommy1989 (2e ronde, 3e kindje) 15. (4) - Enchanted (1e ronde, 1e kindje) - liefkleintje (7e ronde, 1e kindje) - Hellen1971 (3e ronde, 2e kindje) - Kleinduimpje (3e ronde na 2vmk, 1e kindje) datumloos - Dribbel1978 - Marielle82 (1e ronde, 2e kindje) Totaal: 95 zwanger(9), ongesteld (24), vlindertje (1), 4 MMM (6), negatieve test (7), twijfeltest, 2 cyclus van slag (2), niets doorgegeven WIJZIGINGEN GEWOON ALS REACTIE PLAATSEN CVO1986 ZAL DE NOD-LIJST AANPASSEN
bedankt iedereen voor de wachtende dames of de dames dıe vandaag gaan testen succes. ık zal een hoop hcg doorsturen. deze testjes van mıj uıt turkıje zıjn trouwens ıdeaal en super goedkoop 1 voor 3 lira dus ongeveer 1.40 euro dus daar kan nog wel tegenaan getest worden. voel wel allemaal dıngen dus hopen dat alles goed gaat. gek wordt je zo ın het begın
hier gister die druppel roze bij het afvegen, 's middags en 's avonds ongi krampen. Vanmorgen troep bij het plassen en bruin bij het afvegen, en net bruin verlies....zucht helaas gaat het hem niet worden deze ronde. Ik had eigenlijk best goede hoop Ik zet me nog niet rood, ik wacht tot het echt helderrood is. Maar ik heb deze ronde zonder enige testen kunnen doorkomen. Ik heb alleen maar naar mijn lichaam gekeken en heb nu weer een ronde kunnen 'leren' wat mijn lichaam kan doen. en wat voor kwaaltjes ik dus kan hebben zonder zwnager te zijn. Conclusie (als ik uitga dat vandaag of morgen mijn ongi doorbreekt): Cyclus van gemiddeld 27 a 28 dagen vermoedelijke ei op cd17 lf van 10 of 11 dagen Op zich best netjes toch! Nu maar op naar ronde 4
@CVO ja is inderdaad heel netjes, ben benieuwd hoe het bij mij zit of het ook daadwerkelijk door gaat zetten..hier welliswaar nog geen roze/bruin/rood te zien, maar wel de krampen..dus ik voorspel geen roze wolk!
Bmm kan je alleen goed voelen als je het aldoor in de gaten hebt gehouden, dan kan je een verschil voelen.......en volgens mij moet ie hoog zitten maar je schijnt een zwangerschap hieraan niet te kunnen voelen.
Oh dames wat is het toch spannend.. ik zit nu 9 dpo.. en mn temp is nog stees hoog; 37.0 vorige maand was hij 36.8.. en zou ik morgen ongi moeten worden.. had een lf van 9 dagen! ik ben zo benieuwd.. of ik heb langere lf of ik ben zwanger.. hoop het laatste!
Dag ladies, even over dat tempen... HOE WERKT DAT! hahaha...ik wil dat ook mocht ik nu niet zwanger zijn... explain explain....
dank je goofychick voor je reactie. Ontzettend fijn dat je reageert ondanks dat jij nu door achtbaan van emaoties gaat, jij veel sterkte meis.
Goede morgen iedereen. (op laptop nu) Bedankt voor de lieve reacties en steun. Ik ga naar de 8e ronde en ik probeer realistisch te blijven. Evira, je hebt gelijk. Ik ben er continu mee bezig. Ik wil zo graag dat ik even de baby gevoelens opzij zet en focussen op mezelf. Mijn vriend zegt dit ook tegen me. Goede nieuws is, is dat de dag van de eisprong mijn man terug is op 22e van december Ik ben hier zo blij mee want ik dacht dat ik de december maand moet skippen omdat ik op de weekend van 17 december in Nederland ben Ik hoop vandaag veel roze te zien. Ik blijf hier nog een tijdje totdat mijn eisprong er is en dan ga ik naar de volgende NOD topic. Een knuffel voor jullie allemaal.
dat is goed nieuws mompelientje, ik blijf hier ook hangen hoor, veel te gezellie hier en ik wil nog heel veel roze moeten kleuren, want 9 zwnager en boven de 20 ongi is GEEN goede verhouding natuurlijk
Lieverd. Je temp gaat NIET naar beneden en is zelfs iets gestegen. Dat zegt alk genoeg Je hebt bij je andere zwangerschappen ook wat rod verlies gehad. Je bent harstikke zwanger en gaat een mooie augustus beeb op de wereld zetten!